3L koneella, automaatti, xenonit ja ehdottomasti Lci. Toki X-drive jos vain mahdollista.
Varusteet eli härpäkkeet on henkilökohtainen valinta jos niitä tarvitsee kuten m-sport yms.
3L koneella, automaatti, xenonit ja ehdottomasti Lci. Toki X-drive jos vain mahdollista.
Varusteet eli härpäkkeet on henkilökohtainen valinta jos niitä tarvitsee kuten m-sport yms.
Ehdottomasti ei, 2L kone ja panoramakatto.
Mitä vikaa panoramassa on? Onko herralla omaa kokemusta?
f11 520 da m-sport
ex e61 530 da
ex e39 530 da
ex e38 725 tdsa ex e39 528i m5-look
Ei oo kalliita korjata, jos on itsellä paikka missä tehdä ja osaa / viitsii tehdä.
Korjaamolla tonnin kompura ja johtosarja saman verran. Mutta sehän ei ollu bemarimiehelle raha eikä mikään
Bemariosat.fi johtosarjat molemmille puolille + kompura 562€ ja tarkistaa/vaihtaa sen kompuran letkun vieläkö se ei ole vetäny paskaa sisään selviää kympillä😄 Mun mielestä liiotellaan näitä panoraama/johtosarja vikoja näissä. Varmasti tulee ennenpitkää ongelmia jos ei huolleta, niinkuin kaikkiin muuhunkin.
f11 520 da m-sport
ex e61 530 da
ex e39 530 da
ex e38 725 tdsa ex e39 528i m5-look
No 530 tietty, ja sedanina nimenomaan, jää ne kompressori- ja johtosarjamurheet. Mahdollisimman karvalakkivarusteilla, etenkin jos tuohon hintaluokkaan meinaat, niin ei tuu murheita sähköhärveleiden kanssa.
Mites jos tämän hetken tarjontaa kattoo esim. nettiautossa, on kaikki tämän hintaluokan autot noin 400tkm ajettuja. Vieläkö näillä ajelee vai onko jo parin vuoden päästä romumetallia? Linkatkaapa pari ehdokasta
Mites jos tämän hetken tarjontaa kattoo esim. nettiautossa, on kaikki tämän hintaluokan autot noin 400tkm ajettuja. Vieläkö näillä ajelee vai onko jo parin vuoden päästä romumetallia? Linkatkaapa pari ehdokasta
Mulla on alla nelikko jolla ajettu 625tkm nyt. Jakolaatikko ja vaihdelaatikko vaihdettu 330rkm kohdalla. Kattelisin ite yksilön, johon ois jo vaihdelaatikko laitettu. Tietty manuaalissa vastaavasti kytkinremppa tehtynä. Mitä koneeseen tulee niin yhä vedot tallessa eikä hävitä öljyä kuin litran/25tkm.
Noissa 2003-2006 vehkeissä kannattaa vielä tarkistaa pakosarja sekä onko turboa vaihdettu ikinä. Mitä useempi asia edellämainituista hoidettu niin sen huolettomampi vehje 4XX kilsoilla vielä.
Mitä vikaa panoramassa on? Onko herralla omaa kokemusta?
No minulla on kokemusta.Löytyy tälläkin hetkellä perheen toisesta kulkineesta ja on aivan turha varuste.Ja hyvinkin vika altis.Kerroppa sinä mitä hyvää tuossa sitten muka on?
Panorama tuo sisustaan mukavasti valoa ja on hieno. Eikai sitä kukaan edes oikeasti avaa
Ite ajan melkeinpä aina kokonaan kiinni, tuntuu että sisempi katto auki tulee jo liikaa meteliä. Joskus jos hiljaa ajelee pidempiä matkoja saatan pitää sisäkattoa auki. Itselle siis melko turha kapistus kyllä.
En tuosta mitään ekstraa maksaisi, mutta makunsa kullakin! Eipä noita letkujakaan nyt viikottain tarvi olla putsimassa, joten ei tuosta nyt mitään haittakaan ole.
Omassa autossa ei ole lasikattoa enkä sitä ole kyllä kaivannutkaan. Ilmastointi pitää huolen mukavasta lämpötilasta ja osa talvesta tulee ajettua boksi katolla niin ei siitä iloa olisi tuolloin. Perus laiska luonne kun on niin tuskin riittävän usein tulisi rassattua vesirännejä auki.
Jos se katto suhisee häiritsevästi, on siinä todennäköisesti asento viturallaan. Niille vedenpoistoputkille riittää yleensä ihan yksi käsittely, jossa poistaa ne kumitutit sieltä puskurin päästä. Toki jos auto seisoo paljon esim. puun alla parkissa voi sinne kerääjäkaukaloonki tulppa muodostua.
Ei muuta kun ehdottomasti panoraamallinen malli alle jos mahdollista.
"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
Jos se katto suhisee häiritsevästi, on siinä todennäköisesti asento viturallaan..
Juuri näin
Uusimmassa suhina oli todella kova, häiritsi niin, että melkein oli pakko pitää sisäverhoilua kiinni.
Onneksi on tullut noita useampi jo säädettyä. Pika homma ja suhinat tipotiessään
BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment