Joo, ei tarvitse osallistua kustannuksiin, mutta merkkiliikkeet harvoin alkaa näitä käytetyillä osilla korjaamaan..
Ja jos taas laittavat uudet osat, niin vaativat osallistumaan kustannuksiin, kun auto tulee pparempaan kuntoon kuin ostohetkellä....Takuuta näissä 07 autoissa ei enää ole ja bmw ei tietääkseni ole myöntänyt tätä pakosarjavikaa, josta taas seuraisi takaisinkutsu tai virhevastuun alainen korjaus autoihin.
Parempi mielestäni näin, että laitatan itse sinne nyt valurautapakosarjan (kun sen vaihto olisi jokatapauksessa ollut edessä ennemmin tai myöhemmin) ja liike korjaa tuon kattoluukun, joka olisi melko arvokasta/työlästä puuhaa fiksata itse. Autoa kun on tarkoitus pitää taas useampi vuosi.
Edellisen auton (e46 -99) ostin yksityiseltä 9 vuoden ikäisenä ja 180 000 rullattuna. Tämän auton kanssa ei heti oston jälkeen isompia murheita ollut ja itse kurvailin sillä 8 vuotta ja 120 000km.
Nyt ajattelin, että laitetaampas liikkeestä, että on virhevastuu yms. jos jotain sattuu. Ja kun sopiva löytyi sieltä vielä suht järkirahalla. Tämä nykyinen pirssi on myös 9 vuotta vanha ja 180 000 rullattu.
Oli itselläkin hieman eri käsitys tuosta virhevastuusta ennen tätä, mutta lopulta olin yllättynyt (kun oli netistä penkonut hieman tätä virhevastuuta), että tulevat kuiten näinkin hyvin vastaan korjauksissa.
Noh, oppia ikä kaikki. Tottahan se on, että harva virheetöntä auto myy, vaan 99% autoista, jotka laitetaan kiertoon on jonkin sortin vikaisia.
Eniten ärsyttää suurin osa automyyjistä, jotka kehuu sokeasti autoa tietämättä asioista oikeasti yhtään mitään. En muistanutkaan kuinka ärsyttävää porukkaa ne on, kun ei ole 8 vuoteen tullut autokaupoilla käytyä
Ja jos taas laittavat uudet osat, niin vaativat osallistumaan kustannuksiin, kun auto tulee pparempaan kuntoon kuin ostohetkellä....Takuuta näissä 07 autoissa ei enää ole ja bmw ei tietääkseni ole myöntänyt tätä pakosarjavikaa, josta taas seuraisi takaisinkutsu tai virhevastuun alainen korjaus autoihin.
Parempi mielestäni näin, että laitatan itse sinne nyt valurautapakosarjan (kun sen vaihto olisi jokatapauksessa ollut edessä ennemmin tai myöhemmin) ja liike korjaa tuon kattoluukun, joka olisi melko arvokasta/työlästä puuhaa fiksata itse. Autoa kun on tarkoitus pitää taas useampi vuosi.
Edellisen auton (e46 -99) ostin yksityiseltä 9 vuoden ikäisenä ja 180 000 rullattuna. Tämän auton kanssa ei heti oston jälkeen isompia murheita ollut ja itse kurvailin sillä 8 vuotta ja 120 000km.
Nyt ajattelin, että laitetaampas liikkeestä, että on virhevastuu yms. jos jotain sattuu. Ja kun sopiva löytyi sieltä vielä suht järkirahalla. Tämä nykyinen pirssi on myös 9 vuotta vanha ja 180 000 rullattu.
Oli itselläkin hieman eri käsitys tuosta virhevastuusta ennen tätä, mutta lopulta olin yllättynyt (kun oli netistä penkonut hieman tätä virhevastuuta), että tulevat kuiten näinkin hyvin vastaan korjauksissa.
Noh, oppia ikä kaikki. Tottahan se on, että harva virheetöntä auto myy, vaan 99% autoista, jotka laitetaan kiertoon on jonkin sortin vikaisia.
Eniten ärsyttää suurin osa automyyjistä, jotka kehuu sokeasti autoa tietämättä asioista oikeasti yhtään mitään. En muistanutkaan kuinka ärsyttävää porukkaa ne on, kun ei ole 8 vuoteen tullut autokaupoilla käytyä
![Smile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Comment