Moro!
Käytin siis m57n2 koneisen kolmosen ohjelmalla ja samalla dpf ja egr eliminoitiin. Hyvin alko vetään (vrt. Dpf tukkeutuneeseen tuli melkein 100 heppaa lisää )
Suurin teho (261hp) on kuitenkin jo 3000 kierroksen kohdalla käppyrästä luettuna. Vääntöä kylläkin on kivasti, reilu 650nm. Autolla on rullattu jo reipas 310tuhatta kilsaa. Laatikko on automaattisesti vaihtavaa sorttia.
Onko siis jotain "vikaa" autossa tai ohjelmassa? Olisko se 300 hp raja jotenkin rikottavissa?
Käytin siis m57n2 koneisen kolmosen ohjelmalla ja samalla dpf ja egr eliminoitiin. Hyvin alko vetään (vrt. Dpf tukkeutuneeseen tuli melkein 100 heppaa lisää )
Suurin teho (261hp) on kuitenkin jo 3000 kierroksen kohdalla käppyrästä luettuna. Vääntöä kylläkin on kivasti, reilu 650nm. Autolla on rullattu jo reipas 310tuhatta kilsaa. Laatikko on automaattisesti vaihtavaa sorttia.
Onko siis jotain "vikaa" autossa tai ohjelmassa? Olisko se 300 hp raja jotenkin rikottavissa?
Comment