Stage 1 ei oikei toimi leikittäessä e61 530xd:ssä. Sportilla jos ajat kakkonen silmässä ja survaset luisuun, niin välittömästi heittää kolmosta sisään. Manuaali puolella sama temppu, niin heittää nelosta silmään heti kun kierrokset nousee. Ja sitten et saa pienempää silmään kun vaihtamalla takaisin D-asentoon. Pitänee talveksi laittaa stage 2 takaisin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ZF6HP automaatin uudelleenohjelmointi
Collapse
X
-
Originally posted by VilleP View PostStage 1 ei oikei toimi leikittäessä e61 530xd:ssä. Sportilla jos ajat kakkonen silmässä ja survaset luisuun, niin välittömästi heittää kolmosta sisään. Manuaali puolella sama temppu, niin heittää nelosta silmään heti kun kierrokset nousee. Ja sitten et saa pienempää silmään kun vaihtamalla takaisin D-asentoon. Pitänee talveksi laittaa stage 2 takaisin.Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
BMW E91 330dA xDrive M-Sport '09
Skoda Superb 2.0TDI DSG '13
MB W108 250S '67
MZ RT 125/3 '62
Comment
-
-
Näköjään olikin vasta Stage 3 missä on "oikea" manuaali puoli. Pitää kokeilla miten Stage 2 toimii lintassa mentäessä.
Stage 1
Optimized D Shiftpoints to facilitate sporty, yet economy style driving
Optimized Shift Strategy for up/downhill driving
Optimized Warmup Behaviour
Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
Adapted Torque Limits for Tuned engines
Kickdown delete in Manual Mode
Stage 2
Optimized D & S Shiftpoints for better acceleration in part and full throttle situations
Approx. 25% faster upshifts in D/S/M modes
Faster paddle response time
Optimized Torque Converter Lockup in 1st/2nd/3rd gear
Optimized Warmup Behaviour
Even more raised Torque Limits for tunes engines
Kickdown delete in D and Manual modesF11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
-
Stage 3 ei sentään sammuta konetta jättämällä ison vaihteen silmään kun nopeus vähenee. Kyllä se pienempi siltä automaattisesti tulee, kun kierrokset putoaa.
Mutta kiihdyttäessä se ei vaihda isommalle itsekseen (manual moodissa). Rajoitin "pysäyttää" menon.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by LongJohn View PostEn edelleenkään ymmärrä miksi veivata sen enempää kuin raakana se Stage 3 sisään ja sillä siisti. Ei se mikään suorakytkentäaski ole silläkään - ei edes mekaanisesti vahvistettuna / tiukennettuna. DS puolella täyskaasulla pienet nykäisyt vaihtaessa mutta se IMHO kuuluu jo asiaankin. Ugh!Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Kylmänä tuo saattaa stage 3:lla muutaman kerran nykäistä D:llä (E93 335i), mutta muuten se on normiajossa (D) ihan mukava omalle takapuolelle. Makuasioita, jep.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostEn tiedä millä ajelet mutta E61 530xd:hen ei kyllä sopinut sitten yhtään tuo stage3, stage2 oli paljon mukavampi normiajossa, mutta kuitenkin tarpeeksi napakka kun runtua antoi. Makuasioitahan nämä jokatapauksessa on.
Toki ja hyvä että on vaihtoehtoja. Laskutettu de-DPF 535d. Voimaa voisi katella keväällä lisää.
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostEn tiedä millä ajelet mutta E61 530xd:hen ei kyllä sopinut sitten yhtään tuo stage3, stage2 oli paljon mukavampi normiajossa, mutta kuitenkin tarpeeksi napakka kun runtua antoi. Makuasioitahan nämä jokatapauksessa on.
Comment
-
-
Originally posted by stalker View PostPystytkö avaamaan enemmän mikä tuossa stage 3 on mielestäsi huonoa? Itse tässä arvuuttelen stage2 ja stage3 välillä... Tällä hetkellä mielessä toi stage3.Originally posted by VilleP View PostStage 3 oli liian raju vaihtojen kanssa. Meno ei ollut sulavaa, vaan töksähtelevää. Itse tykkään kun vaihtoja ei huomaa.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Comment