Koko keula kerrallaan ylös, muuten väännättää. Sopii kaikkiin takavetoisiin e6x malleihin kyseinen koiranluu (linkki vasemman puoleiseen), mutta oikealle ja vasemmalle puollelle eri varaosanumerolla.
Selvä homma. Kiitoksia. Lisätään uusi hallitunkki ostoslistaan
Onko kokemusta, että mikä OBD Bluetooth mokkula toimisi 530xd:n kanssa (vm. 2006)?
Ebaystä tilannut nyt 2 ja verkkokaupan versiota koittanut, yksikään ei oo toiminu. Torque vaan koittaa etsiä protocolaa. Kaverin OBD Bluetooth mokkulalla toimi, mutta kaveri ei muistanut mistä oli sen ostanut.
Ajelin aamusta tyhjää motaria, rampille hiljentessä alkoi kuulua jurinaa.
kierrostenmukaan tuntu voimistuvan, rampilta ylös nousessa laskin laatikon pois DS puolelta ja liikennevaloihin pystähtyessä löi moottorin vikavalon..
Mikähän sieltä meni?
Uskaltaakohan lähtä kauemmas ajeleen vikakoodinlukuun?
Ajelin aamusta tyhjää motaria, rampille hiljentessä alkoi kuulua jurinaa.
kierrostenmukaan tuntu voimistuvan, rampilta ylös nousessa laskin laatikon pois DS puolelta ja liikennevaloihin pystähtyessä löi moottorin vikavalon..
Mikähän sieltä meni?
Uskaltaakohan lähtä kauemmas ajeleen vikakoodinlukuun?
Ihan mahdoton sanoa mitä sieltä hajosi, varsinkin kun ei ole mitään tietoja autosta. Diesel/bensa/vm? ym.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Koko keula kerrallaan ylös, muuten väännättää. Sopii kaikkiin takavetoisiin e6x malleihin kyseinen koiranluu (linkki vasemman puoleiseen), mutta oikealle ja vasemmalle puollelle eri varaosanumerolla.
Itsellä kun on sama homma edessä, niin pakko kysyä:
Voiko keulan nostaa kerralla ylös jostain kohtaa, vai puoli kerrallaan pukeille?
Tänään olin jo mokomaa irrottamassa, kun ihmettelin miksei ulompi nuppi irtoa suosiolla - takajousi vääntää koko pyörän ripustusta niin, että laitoin suosiolla paketin takaisin kasaan ilman tukivarren vaihtoa.. Kokeiltu siis toinen pyörä ilmassa ja molemmat pyörät ilmassa, sama juttu.
Kierrejousen kanssahan vois käyttää jousipuristimia, mutta ei ne oikein noiden ilmajousien kanssa toimi. Mites tuon jousipalkeen saa antamaan vähän periksi/tyhjäksi, vai onko tähän joku kikkakolmonen, mitä BMW-rookie ei tiedä?
Tänään olin jo mokomaa irrottamassa, kun ihmettelin miksei ulompi nuppi irtoa suosiolla - takajousi vääntää koko pyörän ripustusta niin, että laitoin suosiolla paketin takaisin kasaan ilman tukivarren vaihtoa.. Kokeiltu siis toinen pyörä ilmassa ja molemmat pyörät ilmassa, sama juttu.
Kierrejousen kanssahan vois käyttää jousipuristimia, mutta ei ne oikein noiden ilmajousien kanssa toimi. Mites tuon jousipalkeen saa antamaan vähän periksi/tyhjäksi, vai onko tähän joku kikkakolmonen, mitä BMW-rookie ei tiedä?
Ilmajousihan on paljon helpompi, laskee vaan paineet pois, niin ei tarvitse mitään jousipuristimia viritellä.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment