Originally posted by revote
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by revote View PostSori, niinpä tietenkin
Laatikkoremppa on varmasti tulossa koska kierrokset humpaa. Koitan tässä vain siirtää remonttia vielä tuonnempaan jos mahdollista. Mutta joku siellä siis luistaa, ei liity kardaaniin?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Onko porukka seuraillut ahtolämpöjä näistä? Tuli vaihdettua yksi kumimutka, ahtoputkien tiivisteet ja putsattua kuuleri. Projektin jälkeen sitten katselin ahtolämpöjä testolla ja melko korkeilta tuntuu lukemat. Pienikin kiihdytys saa lämmöt nousemaan 40-50C ja pidemmässä täyskaasuvedossa lämpötila asettuu 65C nurkille. Tasakaasulla pysyy 20-25C ja ulkolämpötila oli n. 15C.
Auto siis preLCI 530d ja vakio.530d E61 Saphirschwarz
Comment
-
-
Originally posted by Vesa View PostKyllä tuo viittaa vahvasti automaatin turbiinivikaan. Ei muuta kuin Latvian reissua suunnittelemaan.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Hapex View PostDisa alkoi pitämään omassa m54 motissa melkosta mekkalaa.. tilasin samantien uuden sen pitäisi tulla keskiviikkona joten kysymys kuuluu uskaltaako tuolla autolla ajella vaikka disa räpättää?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostMiksi turbiinin vaihdon takia pitaa ajaa Latviaan? Tuon homman tekee jokainen nyrkkipaja kotikulmillakin. Laatikkoremontti on sitten asia etikseen.
Ja Latviaan ei tarvitse lähteä. Esim. itse teetin e39:n laatikkorempan Jarmo Kaustisella. Kaustisella . Mutta Recrosta on monella hyviä kokemuksia. Hinta kohdallaan. Ja jos ei nappaa itse lähteä reissuun, Ikun kauttakin onnistuu.
Comment
-
-
Originally posted by Vesa View PostLuultavasti noilla kilometreillä kannattaa tehdä muutakin kuin uusia turbiini
Comment
-
-
Originally posted by revote View PostMillä kilometreillä? Ei me olla puhuttu niistä mitään.
Mulle on ihan sama, uusitko "kytkimen", turbiinin vai teetkö laajemmin laatikkoremppaa.
Ei herneitä.
Comment
-
-
Originally posted by Vesa View PostTästä päättelin: 2,5 vuotta sitten ml. 204 tkm: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...19&postcount=1
Mulle on ihan sama, uusitko "kytkimen", turbiinin vai teetkö laajemmin laatikkoremppaa.
Ei herneitä.
Olen henkisesti varautunut uusimaan koko hela hoidon, siitä ei ole kyse vaan siitä, että voiko ongelma viitata myös tosiaan kardaaniin. Nähtävästi ei.
Comment
-
-
Originally posted by Vesa View PostKyllä tuo viittaa vahvasti automaatin turbiinivikaan. Ei muuta kuin Latvian reissua suunnittelemaan.E63 M6
"Ei sen vian tarvitse olla suuri jos se on päässä,niin kuin minulla!"
ex:
e21 323i
e30 316
e30 M3
e34 524td
e34 520i
e39 530da
e39 540i 6v.
E61 535d
Comment
-
Comment