Originally posted by revote
View Post
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kyllä tuo viittaa vahvasti automaatin turbiinivikaan. Ei muuta kuin Latvian reissua suunnittelemaan.
-
No eipä tuossa ole paljoa suunnittelemista jos Buksinin kautta pyöräyttää. Rahat vaan kasaan ja menoksi.
Sinnitellään vielä jonkin aikaa, ajellaan nätisti.
Comment
-
Joo ei siellä mitään kytkin tosiaan ole, itse luin vaan kysymyksen, en mitään muuta, niin jäi huomiotta mikä autoOriginally posted by revote View PostSori, niinpä tietenkin
Laatikkoremppa on varmasti tulossa koska kierrokset humpaa. Koitan tässä vain siirtää remonttia vielä tuonnempaan jos mahdollista. Mutta joku siellä siis luistaa, ei liity kardaaniin?
. Joo eipä tuo oikein muualta voi tulla kuin laatikosta. Öljyjen määrä kannattaa tarkistaa, paljon muuta ei rempan lisäksi oikein voi tehdä.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Onko porukka seuraillut ahtolämpöjä näistä? Tuli vaihdettua yksi kumimutka, ahtoputkien tiivisteet ja putsattua kuuleri. Projektin jälkeen sitten katselin ahtolämpöjä testolla ja melko korkeilta tuntuu lukemat. Pienikin kiihdytys saa lämmöt nousemaan 40-50C ja pidemmässä täyskaasuvedossa lämpötila asettuu 65C nurkille. Tasakaasulla pysyy 20-25C ja ulkolämpötila oli n. 15C.
Auto siis preLCI 530d ja vakio.530d E61 Saphirschwarz
Comment
-
Miksi turbiinin vaihdon takia pitaa ajaa Latviaan? Tuon homman tekee jokainen nyrkkipaja kotikulmillakin. Laatikkoremontti on sitten asia etikseen.Originally posted by Vesa View PostKyllä tuo viittaa vahvasti automaatin turbiinivikaan. Ei muuta kuin Latvian reissua suunnittelemaan.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82
: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm
E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Itse ottaisin tuon irti kun on niin helpossa paikassa ja tarkastaisin onko osia irtoamassa. Jos mitään epänormaaleja välyksiä ei akselissa tunnu niin eiköhän silloin uskalla muutaman päivän ajella. Jos läppä on irtoamassa niin en kyllä silloin ajaisi.Originally posted by Hapex View PostDisa alkoi pitämään omassa m54 motissa melkosta mekkalaa.. tilasin samantien uuden sen pitäisi tulla keskiviikkona joten kysymys kuuluu uskaltaako tuolla autolla ajella vaikka disa räpättää?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Totta, jos ei samalla teetä koko laatikon remppaa. Luultavasti noilla kilometreillä kannattaa tehdä muutakin kuin uusia turbiini.Originally posted by Tommix View PostMiksi turbiinin vaihdon takia pitaa ajaa Latviaan? Tuon homman tekee jokainen nyrkkipaja kotikulmillakin. Laatikkoremontti on sitten asia etikseen.
Ja Latviaan ei tarvitse lähteä. Esim. itse teetin e39:n laatikkorempan Jarmo Kaustisella. Kaustisella
. Mutta Recrosta on monella hyviä kokemuksia. Hinta kohdallaan. Ja jos ei nappaa itse lähteä reissuun, Ikun kauttakin onnistuu.
Comment
-
Millä kilometreillä? Ei me olla puhuttu niistä mitään.Originally posted by Vesa View PostLuultavasti noilla kilometreillä kannattaa tehdä muutakin kuin uusia turbiini
Comment
-
Tästä päättelin: 2,5 vuotta sitten ml. 204 tkm: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...19&postcount=1Originally posted by revote View PostMillä kilometreillä? Ei me olla puhuttu niistä mitään.
Mulle on ihan sama, uusitko "kytkimen", turbiinin vai teetkö laajemmin laatikkoremppaa.
Ei herneitä.
Comment
-
Hienoa. Satunnainen lukija vaan ei välttis tiedä mistä kilometrit poimit niin olisi ollut hyvä mainita.Originally posted by Vesa View PostTästä päättelin: 2,5 vuotta sitten ml. 204 tkm: http://www.btcf.fi/forum/showpost.ph...19&postcount=1
Mulle on ihan sama, uusitko "kytkimen", turbiinin vai teetkö laajemmin laatikkoremppaa.
Ei herneitä.
Olen henkisesti varautunut uusimaan koko hela hoidon, siitä ei ole kyse vaan siitä, että voiko ongelma viitata myös tosiaan kardaaniin. Nähtävästi ei.
Comment
-
Osaako joku sanoa kummat imusarjan läppien peite lätkät menee 29/03/2006 valmistettuun e61 530xda han?Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
-
Ei ole vika turbiinissa vaan mekatroniikassa, turbiinin vaihdolla ei tule kuntoon... Turbiinilukon venttiili kulunut väljäksi.... Vaatii mekatroniikan korjauksen... Suosittelen kääntymään Ikun puoleen...Originally posted by Vesa View PostKyllä tuo viittaa vahvasti automaatin turbiinivikaan. Ei muuta kuin Latvian reissua suunnittelemaan.
Muuten meni oikein.. Eli Latviaan...
E63 M6
"Ei sen vian tarvitse olla suuri jos se on päässä,niin kuin minulla!"
ex:
e21 323i
e30 316
e30 M3
e34 524td
e34 520i
e39 530da
e39 540i 6v.
E61 535d
Comment
Comment