Oma kysymys: e61 lci 3/2009 ei melkein ikinä tiputa automaattiasennossa päivävaloille vaan polttaa xenoneita melkein aina. Pari kertaa on mennyt päivävalot päälle, mutta yleensä palaa xenonit vaikka aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta. Ista ei antanut mitään tuohon liittyviä vikakoodeja, onko herkkyys jotenkin säädettävissä tms?
E60/61 kysymyksiä ja vastauksia X
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Bertram View PostKäsittääkseni LCI:ssa voidaan DLR herkkyyttä muuttaa koodaamalla (esim. NCS). Tarkempia ohjeita oli muistaakseni UK-foorumilla...E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Eli lieneekö tuolle sitten mitään tehtävissä:thinkMB E55 AMG -05
E36 318TiA -96
E34 535i -89 imolarot
Ex: E34x4, E46x2, E39x4, E91x4, E30, E36x3, E61, E60x2, F31 + jokunen muun merkin tuotos
Comment
-
-
Potilas E61 520dA pre-lci
Autoon mennessä haisi kovasti palaneelle/ akkuhapolle. Perä oli tipahtanut maahan ja autoon istuessa rupesi kompura huutamaan. Avaimet virtalukkoon ja näytölle ilmoitus "High battery discharge".
Akku on ainakin mennyttä, pitääkö varautua muuhun? Itseä ihmetyttää tuo perän putoaminen. Onko mahdollista, että on yrittänyt nostaa sitä itsekseen ja akku päässyt kiehumaan?
Auto toimi maanantaina vielä normaalisti, eilisellä pakkasen kiristymisellä mahtaa olla jotain osaa asiaan. Akun iästä ei ole tarkkaa tietoa, saattaa olla jopa alkuperäinen.
EDIT: Olikin ihan palo käynyt kontissa, tai päässyt pahemman kerran muovit sulamaan. Selvitellään vakuutusyhtiön kanssa.Last edited by Akron; 01-03-2019, 19:15.Current: F10 528iA '11
EXs:
E38 740iA '95
Subaru Impreza 2.0R '06
E61 520dA '07
Comment
-
-
Originally posted by Akron View PostPotilas E61 520dA pre-lci
Autoon mennessä haisi kovasti palaneelle/ akkuhapolle. Perä oli tipahtanut maahan ja autoon istuessa rupesi kompura huutamaan. Avaimet virtalukkoon ja näytölle ilmoitus "High battery discharge".
Akku on ainakin mennyttä, pitääkö varautua muuhun? Itseä ihmetyttää tuo perän putoaminen. Onko mahdollista, että on yrittänyt nostaa sitä itsekseen ja akku päässyt kiehumaan?
Auto toimi maanantaina vielä normaalisti, eilisellä pakkasen kiristymisellä mahtaa olla jotain osaa asiaan. Akun iästä ei ole tarkkaa tietoa, saattaa olla jopa alkuperäinen.
EDIT: Olikin ihan palo käynyt kontissa, tai päässyt pahemman kerran muovit sulamaan. Selvitellään vakuutusyhtiön kanssa.
Yritin tuosta omasta bensavehkeestä tuota läpivientiä tutkailla sieltä auton alta. On muuten kohtuu vaikeassa paikassa, en saanut sitä muovisuojaa avattua joten luovutin. Varmaankin jos vetarin ottaa irti niin siihen voisi päästä käsiksi.
Comment
-
-
Originally posted by Akron View PostPotilas E61 520dA pre-lci
Autoon mennessä haisi kovasti palaneelle/ akkuhapolle. Perä oli tipahtanut maahan ja autoon istuessa rupesi kompura huutamaan. Avaimet virtalukkoon ja näytölle ilmoitus "High battery discharge".
Akku on ainakin mennyttä, pitääkö varautua muuhun? Itseä ihmetyttää tuo perän putoaminen. Onko mahdollista, että on yrittänyt nostaa sitä itsekseen ja akku päässyt kiehumaan?
Auto toimi maanantaina vielä normaalisti, eilisellä pakkasen kiristymisellä mahtaa olla jotain osaa asiaan. Akun iästä ei ole tarkkaa tietoa, saattaa olla jopa alkuperäinen.
EDIT: Olikin ihan palo käynyt kontissa, tai päässyt pahemman kerran muovit sulamaan. Selvitellään vakuutusyhtiön kanssa.
Tarkastaakaa nyt ihmeessä tuo läpivienti, jos haluatte auton pitää.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
E61 530xd -07
Oireina moottorin vikavalon syttyminen rajumissa kiihdytyksissä sekä ajoittainen todella ravistava/hyppivä tyhjäkäynti lämpimällä moottorilla. Tuo ravistuskaan ei kuitenkaan ole aina. Joskus ravistaa kun pysähdyt valoihin ja saattaa hävitä hetkessä, joskus ravistaa niin kauan että sammuttaa tai lähtee liikkeelle.
Vikakoodeja antanut rail paineesta, hehkuista ja kaasuläpästä. Myös yhden suuttimen korjausarvot ihan mitä sattuu.
Mistä tässä tulisi lähteä liikkeelle? Hehkut toki kuntoon heti kun ehtii, mutta ne tuskin liittyy tähän vikaan. Voiko suutin aiheuttaa kaiken?Railanturi?..
-Aki
Comment
-
-
Originally posted by Akron View PostEDIT: Olikin ihan palo käynyt kontissa, tai päässyt pahemman kerran muovit sulamaan. Selvitellään vakuutusyhtiön kanssa.
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostTässä oli näistä juttua...
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=321405Current: F10 528iA '11
EXs:
E38 740iA '95
Subaru Impreza 2.0R '06
E61 520dA '07
Comment
-
-
Tuli ilmeisimmin ostettua oikein hyvä yksilö.
e60 525xi -05 ja automaatti. Autoa on myyjän toimesta tutkittu ja testailtu ja kaikki toimii kuulemma niinkuin pitää. Itse kuitenkin olen vähän sitä mieltä että jotain hämärää tossa on.
Linkki youtubeen
Videossa kiihdytän kaasu kickdownia vaille pohjassa.
Kiihdyttäessä välillä tekee tuon ja joskus menee kuin lekalla lyöden isompi vaihde sisään.
Muutaman kerran nyt tehnyt tuon ja heittänyt transmission faultit päälle ja yhden kerran 4x4 / dsc failure.
Turbiini viimeisillään?
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostMitä sitä läpivientiä tarkastelemaan, tarkastaa että autossa on voimassa oleva palovakuutus.F11 530d xDrive 09/16
Ex E60 530d xDrive A 10/08
Ex E60 520dA 09/08 liisari
Ex Opel Vectra 2.0i 8v -93
Ex Opel Kadett 1.6 -89
Comment
-
-
Aiheeton rengaspaine varoitus on tullut talven aikana useaan kertaan vaikka aina olen tehnyt kalibroinnin varoituksen jälkeen. Autossa ei ole antureita vanteissa vaan mittaus perustuu pyörintänopeus eroon. Mistähän nuo aiheettomat varoitukset johtuvat ja millä tuon saisi korjattua?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostAiheeton rengaspaine varoitus on tullut talven aikana useaan kertaan vaikka aina olen tehnyt kalibroinnin varoituksen jälkeen. Autossa ei ole antureita vanteissa vaan mittaus perustuu pyörintänopeus eroon. Mistähän nuo aiheettomat varoitukset johtuvat ja millä tuon saisi korjattua?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment