E60/61 kysymyksiä ja vastauksia XII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by pheno View Posthttps://www.motonet.fi/tuote/ctk-but...oduct=65-03739 oisko tää hyvää ainettä siihen ovipahvin sisällä olevan höyrynsulun, tms. uudelleenliimaamiseen ?
Leave a comment:
-
-
https://www.motonet.fi/tuote/ctk-but...oduct=65-03739 oisko tää hyvää ainettä siihen ovipahvin sisällä olevan höyrynsulun, tms. uudelleenliimaamiseen ?
Leave a comment:
-
-
Toivottavasti tämän firman homma toimii paremmin kuin Wetterin palvelu. Kuopiossa ainakin Bavarialla homma toimii. Meni vain kolme viikkoa kun sain X:ään EGR-kamppiksen hoidettua. Oulun Wetteri vielä odottaa milloin saavat osat kun aloitettiin viime vuonna lokakuussa.
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by azlakki View Post
Muistan lukeneeni vastaavasta. E60/E61 on virtalukon laskuri ja kun arvo menee tresholdin yläpuolelle niin napsahtaa lukkoon.
Softalla pitää laskuri resetoida ikään kuin asennettaisiin uusi lukko. Reset internal ELV (Elektrische Lenkungs Verriegelung) fault counter.
Voisikohan tästä olla kyse.
Järjettömän tyhmä ominaisuus germaaneilta mutta joku tarkoitus kai tälläkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Pazi88 View Post
Juu tottakai. Puolisen tuntia koitin äheltää ton kanssa, käännellä rattia, paukuttaa, hakata, aseöljyä jne. Vaan se on umpijumissa.
Softalla pitää laskuri resetoida ikään kuin asennettaisiin uusi lukko. Reset internal ELV (Elektrische Lenkungs Verriegelung) fault counter.
Voisikohan tästä olla kyse.
Järjettömän tyhmä ominaisuus germaaneilta mutta joku tarkoitus kai tälläkin.
Leave a comment:
-
-
Mites, onko porukka lisäillyt jälkeenpäin vahvistimia jotka vaatii lisävirtaa akulta? Mitenköhän tuollaisen asennus menee kun ei vissiin kiva lisätä suoraan akkuun kiinni kun ohittaa IBS? Onko kontissa jotain kohtaa mistä voisi napata virran, esim samanlainen kun konehuoneessa laturille ja startille lähtevä plussa piste?
Leave a comment:
-
-
2004:ssa E61:ssa meni rattilukkopäälle, eikä avain pyöri lukkopesässä. Onko kellään tietoa millä tuon sais vapautettua? Perinteisellä avaimella siis, eikä elektronisella rattilukolla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mesehenq View PostNyt tarvitsisi apua 2004vm e60 kanssa.
Osaisko joku kertoa onko tälle mitään tehtävissä, joutuuko vaan vanhat penkit laittamaan takaisin vai onko kenties SGM-moduuli kärähtynyt ja vaatii uuden?
Leave a comment:
-
-
Nyt tarvitsisi apua 2004vm e60 kanssa. Autoon tuli vaihdettua saman ikäisestä sisusta, etupenkit mallia sport, vakiot olivat lättämallia, muuten on samanlaiset säädöt, puolisähköt lämmityksillä. Pari päivää meni ilman muita ongelmia, paitsi apukuskin turvavyötä hälytteli. Apukuskin penkistä oli tunnistinmatto ohitettu moduulilla, turvavyön moduulia ei tullu mukana, mutta se hoidettu kuntoon. Akku kuitenkin pääsi lipsahtamaan tyhjäksi, jonka jälkeen on kokoajan hälyttäny Restraint System Faulty:ä. Uusi akku jo vaihdettu ja koodattu käyttöön, sekä kokeiltu varalta netistä löytyvää vastus -kikkaa, kumpikaan ei ole auttanut. Carly antaa vikakoodiksi (00)93EA, SGM-SIM: Coding-data error, poiskuittaus ei auta. Osaisko joku kertoa onko tälle mitään tehtävissä, joutuuko vaan vanhat penkit laittamaan takaisin vai onko kenties SGM-moduuli kärähtynyt ja vaatii uuden?
Leave a comment:
-
Leave a comment: