Originally posted by Jube
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 madallus?
Collapse
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
SuosittelenE91 318i LCI Bluewater
- E60 530D, 218hv@500Nm
Comment
-
-
Madallus for dummies? Eli uudet jouset (vaikkapa nämä sigun autoon. Sitten auto ja jouset pajalle. Muita osia ei tarvitse? Camper-kulmat? Millanen homma vaihto on ammattimiehelle eli millaista laskua osaa odottaa? Vaikuttaako rengastus? Mulla on kesällä edessä 245/40/18 ja takana muistaakseni 275/35/18, talvella kaikissa joku 225/xx/16.523 iA -08
Comment
-
-
Noniin, elikkäs halpana kokeiluna alle heitetty eilen alle Ta-technix säädettävät. Mahtaako olla ominaisuus vai vika, kun alustan vaihdon jälkeen tuntuu tasanopeuksilla ajettaessa sellainen "jyrinä" koko koriin? Kiihdytyksissä ym. menee nätisti. Alustasta sen verran, että kova siitä ainakin tuli! Vois sitä kohta kokeilla pikkasen nostaa, meni aikas matalalle.
Onko muuten ollut ongelmia renkaiden ottamisesta kiinni tolppaan? Talvivanteiden kanssa sinne jää ehkä 1mm. rakoa. toivotaan että nuo 19" kesävanteet ei leviä sisäänpäin ollenkaan, tai joutuu vannekaupoille.MBCLK240 -02
E36 318 -93
E46 320 Ci -01
E46 330 CiA -01
E60 520i -04
E93 325i -07
F36 420xi -16
Comment
-
-
Originally posted by AlpinWeiss View PostNoniin, elikkäs halpana kokeiluna alle heitetty eilen alle Ta-technix säädettävät. Mahtaako olla ominaisuus vai vika, kun alustan vaihdon jälkeen tuntuu tasanopeuksilla ajettaessa sellainen "jyrinä" koko koriin? Kiihdytyksissä ym. menee nätisti. Alustasta sen verran, että kova siitä ainakin tuli! Vois sitä kohta kokeilla pikkasen nostaa, meni aikas matalalle.
Onko muuten ollut ongelmia renkaiden ottamisesta kiinni tolppaan? Talvivanteiden kanssa sinne jää ehkä 1mm. rakoa. toivotaan että nuo 19" kesävanteet ei leviä sisäänpäin ollenkaan, tai joutuu vannekaupoille.
Tuli nimittäin joskus kans koitettua, pääsiskö halvalla.. halvalla pääsi semmoset 100km jonka jälkeen vaihtui vanha alusta takaisin
Tuo "kiinni ottaminen" on ihan normaalia about kaikilla coili alustoilla. Paitsi H&R:n monotubeissa joissa säätömutteri ja jousi jäävät renkaan yläpuolelle.| BMW G30 X-Drive M-Sport |
| Nissan Navara TREK-1 |
ex. | BMW e61 535dA Sport Edition LCI 2010 | Mercedes-Benz Vito 116CDI 4x4 2012 |Opel Astra H 5D | BMW e60 535d M5-look | Audi A3 2.0TDI Ambition | BMW e46 330D | Opel Omega 3.0 V6 Executive | Opel Astra G Coupe Bertone | Opel Astra G 3D |
Comment
-
-
oletteko mittailleet niitä korkeuksia autoistanne?.(lokasuojan reunasta vanteen keskiöön).toisessa topicissa oli vain E36 ja E46 autoja.
millaisiin arvoihin olette säädättäneet (lähinnä Camber edessä/takana) pyöränkulmanne madalluksen jälkeen?.
T:PasiFord Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
BMW 330d-00 250hv ja 630nm
BMW 330D-05 vakio 2005
BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
Comment
-
-
Originally posted by racediesel View Postoletteko mittailleet niitä korkeuksia autoistanne?.(lokasuojan reunasta vanteen keskiöön).toisessa topicissa oli vain E36 ja E46 autoja.
millaisiin arvoihin olette säädättäneet (lähinnä Camber edessä/takana) pyöränkulmanne madalluksen jälkeen?.
T:Pasi
- Antti -
Comment
-
-
Juuri turailin 40mm madalluksen, joka teki vakiota huomattavasti miellyttävämmän näköisen autosta. Enempää en ainakaan itse haluaisi madaltaa.. Enkä kyllä vähempääkään.
Eikä tuo nyt loppujen lopuksi kovin ihmeellinen projekti ollut.
Takaa ei tarvitse ottaa sisälokariakaan pois, kun irrotin ylätukivarren ulomman pään, ja puristin jousta pikkasen kasaan. Mielestäni etupää oli helpompi vaihtaa, kun takapää (porrasperä). Hankalinta rojektissa oli saada taka-iskarin yläkiinnitys kohdalleen, kun sisälokasuoja oli paikallaan.
Noin tunti per kulma vei projekti.
Varmaan tarvii käyttää suunnattavana pyörät.. :think̶E̶6̶0̶ ̶2̶0̶0̶5̶,̶ ̶5̶2̶5̶
F̶0̶7̶,̶ ̶2̶0̶0̶9̶,̶ ̶5̶3̶0̶
Comment
-
-
Originally posted by röllykkä View PostJuuri turailin 40mm madalluksen, joka teki vakiota huomattavasti miellyttävämmän näköisen autosta. Enempää en ainakaan itse haluaisi madaltaa.. Enkä kyllä vähempääkään.
Eikä tuo nyt loppujen lopuksi kovin ihmeellinen projekti ollut.
Takaa ei tarvitse ottaa sisälokariakaan pois, kun irrotin ylätukivarren ulomman pään, ja puristin jousta pikkasen kasaan. Mielestäni etupää oli helpompi vaihtaa, kun takapää (porrasperä). Hankalinta rojektissa oli saada taka-iskarin yläkiinnitys kohdalleen, kun sisälokasuoja oli paikallaan.
Noin tunti per kulma vei projekti.
Varmaan tarvii käyttää suunnattavana pyörät.. :think-04 e60 530da
ex bemmit: 1502, 318i, 535i, 730i, 850i, 530dx2
Comment
-
-
Originally posted by bemarikari5 View PostKannattaa ehdottomasti ottaa sisälokari pois, niin ei tarvii irroitella tukivarsia eikä puristella jousia. Helpottaa huomattavasti kasausta.
Tukivarren toisen pään irrotus vaan tuntui näppärämmältä ajatukselta, kun jousi oli jo puristettu kasaan, ja siinä sisälokarissa oli niin hirrrveen monta kiinnikettä..
Mutta kasausvaihetta helpottaa 100% varmasti.̶E̶6̶0̶ ̶2̶0̶0̶5̶,̶ ̶5̶2̶5̶
F̶0̶7̶,̶ ̶2̶0̶0̶9̶,̶ ̶5̶3̶0̶
Comment
-
-
Tjaa.. Karu totuus paljastui madallusprojektista, kun pääsin työmatkaa kurvailemaan routaisella tiellä..
Kyllä vaan ajomukavuudesta joutuu aika paljon kärsimään ulkonäön vuoksi.
Kauheaksi kivireeksi muuttui ajokki madalluksen myötä.
Olihan se osin tiedossakin, mutta että näin jäpäkäksi..
En uskalla edes ajatella, mitä se on kun saa kesäkumit alle.
Toisaalta, ehkä se on kesällä kivampi kurvailla mutkaan tuolla alustalla.̶E̶6̶0̶ ̶2̶0̶0̶5̶,̶ ̶5̶2̶5̶
F̶0̶7̶,̶ ̶2̶0̶0̶9̶,̶ ̶5̶3̶0̶
Comment
-
Comment