oiskohan tuossa mahdollisesti joku asennusvirhe ja nuo putket on menny väärinpäin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E60 madallus?
Collapse
X
-
Originally posted by k0rppi View Postoiskohan tuossa mahdollisesti joku asennusvirhe ja nuo putket on menny väärinpäin.----------------------------------------------
Next: ?? (V12):think
E61 M5 Touring -07 Black Sapphire Metallic (V10)
Ex: B6 Audi S4 Avant - 03 Black Metallic (V8)
Ex: E36 328I - 95 Cosmos Black Metallic (R6)
Ex: Audi 90 - 90 Black Metallic (R5)
Comment
-
-
Originally posted by PitBull View PostOmassa mitat navasta kaareen nyt 340mm joka nurkassa M-sport oli 365mmMillä madallettu ja kuinka paljon?
----------------------------------------------
Next: ?? (V12):think
E61 M5 Touring -07 Black Sapphire Metallic (V10)
Ex: B6 Audi S4 Avant - 03 Black Metallic (V8)
Ex: E36 328I - 95 Cosmos Black Metallic (R6)
Ex: Audi 90 - 90 Black Metallic (R5)
Comment
-
-
Itsellä peukalo täysin keskellä kämmentä, joten jousien vaihdosta turha edes omassa tallissa unelmoida..
monenkohan tunnin homma pelkkien jousien vaihtaminen on osaavalle kaverille jos auton vie asiansa osaavalle huoltamolle ?-ex E38 740ia -98
-ex E46 330ci -01
-ex E46 M3 SMG -03
-ex E53 X5 3.0ia m-sport -02
-ex E85 Z4 3.0ia -03
-ex E92 330cia -07
-nyk. E60 530da -05
Comment
-
-
Originally posted by spine^ View PostItsellä peukalo täysin keskellä kämmentä, joten jousien vaihdosta turha edes omassa tallissa unelmoida..
monenkohan tunnin homma pelkkien jousien vaihtaminen on osaavalle kaverille jos auton vie asiansa osaavalle huoltamolle ?AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by Fabsu View PostNoin neljä tuntia nelipyöräsuuntauksineen meni tuohon meikäläisen nelikkoon aikaa.
Lopputuloksen kannalta tuo B6+vakiojousi tuntuu täydelliseltä kombinaatiolta varsinkin ratin takana. Todella laadukkaan tuntuinen ajofiilis. Jämäkkä ja mukava samaan aikaan. Ulkonäön puolesta ei niinkään. Sen verran ponnekkaat nuo Bilsteinit ovat, että alusta nousi vielä entisestäänkin aavistuksen ylöspäin. Ei paljon häviä korkeudessa enää X1:lle... Tiedä sitten laskeeko tuo lähipäivien kuluessa entiselle tasolleen? Ainakin entisessä Alpinassani Bilsteinin B8:t laskeutuivat vasta parin viikon ajon jälkeen hiljalleen lopulliselle korkeudelleen. Onko kukaan muu huomannut samanlaista ilmiötä Bilsteinien kohdalla?
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostAika vikkelä kaveri olet ollut. Itse turasin eilen omaan X-Driveen Bilsteinin B6:set alle. Ja neljän tunnin kohdalla olin vasta vaihtanut etuvaimentajat. Tosin aikaa tuhraantui tolkuttomasti ensimmäisen nurkan kohdalla liialliseen ihmettelyyn ja purkamiseen. Irroitin nimittäin alatukivarret takaosastaan, sekä raidetangon nupin myös. Näin menin tekemään, koska huhut väittivät että etunapa ei painu tarpeeksi alas ilman tukivarsien irroitusta. Mutta x-drivessahan koko tolppa mahtuukin tulemaan ilman mitään tukivarsien ja raidetankojen irroitteluja. Toiseen nurkkaan menikin enää vain tunti. Samoin takapäähän pari tuntia yhteensä. Toinen setti menisi jo selvästi lyhyemmässä ajassa. Sen verran raskas duuni oli, etten kyllä parkkipaikalla alkaisi moista tekemään. Nosturihommia nämä on. Yllättävää oli, että takapään perssoneita ei saanut taiteltua ulos ennenkuin otti sisälokarit irti. Takavetoisessa lienee helpompaa kun rakenne on erilainen?
Lopputuloksen kannalta tuo B6+vakiojousi tuntuu täydelliseltä kombinaatiolta varsinkin ratin takana. Todella laadukkaan tuntuinen ajofiilis. Jämäkkä ja mukava samaan aikaan. Ulkonäön puolesta ei niinkään. Sen verran ponnekkaat nuo Bilsteinit ovat, että alusta nousi vielä entisestäänkin aavistuksen ylöspäin. Ei paljon häviä korkeudessa enää X1:lle... Tiedä sitten laskeeko tuo lähipäivien kuluessa entiselle tasolleen? Ainakin entisessä Alpinassani Bilsteinin B8:t laskeutuivat vasta parin viikon ajon jälkeen hiljalleen lopulliselle korkeudelleen. Onko kukaan muu huomannut samanlaista ilmiötä Bilsteinien kohdalla?AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by Fabsu View PostJoo, tää kaveri siis tekee autokorjaushommia työkseen. Tosi kätevästi kyllä hoitui. Itse autoin sen verran, että purin kontin verhoilut. Tehtiin siis toi homma autokorjaamolla, jossa viimoisen päälle laitteet ja suuntausvehkeet.
Comment
-
-
Originally posted by JKK View PostIhan mielenkiinnosta vaan.... Tuliko sulle H&R:n madallusjouset ja orggisiskarit? Vai millainen kombinaatio? Pystykkö laittamaan mulle vähän vertailutietoa ja mitat vanteen alareunasta lokarin kaareen tasaisella mitattuna? Ja jos joskus ehdit niin vaikka sivuprofiilikuva autosta? Eikös sullakin ollut kyseessä E60 x-drive? Kiinnostaisi vain todella paljon tietää, millainen vaikutus todellisuudessa on H&R:n madalluksella.
ja postaus nro. #1693
Omaan silmään juuri passeli!AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Hyvältä toi Fabsun madallus näyttää, ei ole lintassa...
mitenköhän mulla käy muutoskatsastuksessa kun samat jouset tulossa, mutta mulla rengastus on 235/35x20 et 18 ja 275/30x20 et 25.
Käsittääkseni ne mahtuu kyllä pyörimään, vaikka ovatkin "hiukan ylikokoa" ?
-Hannu-[SIGPIC]
BMW 535d M-sport
Comment
-
-
Originally posted by HannuE60 View PostHyvältä toi Fabsun madallus näyttää, ei ole lintassa...
mitenköhän mulla käy muutoskatsastuksessa kun samat jouset tulossa, mutta mulla rengastus on 235/35x20 et 18 ja 275/30x20 et 25.
Käsittääkseni ne mahtuu kyllä pyörimään, vaikka ovatkin "hiukan ylikokoa" ?
-Hannu-AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by Fabsu View PostJoo, elikkä orkkisiskarit ja H&R:n jouset tuli alle. Muutoskatsastuksessa mittasivat ja vanteen keskiöstä kaaren reunaan 360 mm joka nurkassa. Tuossa vielä pari kuvaa >
ja postaus nro. #1693
Omaan silmään juuri passeli!
Comment
-
-
Aloitus ja muistutus alustan koko tekniikasta
Lukasin koko topiikin läpi ja kertaakaan kukaan ei puhunut "Kallistuksenvakaajista" ja sillä ne on osa hyvää alustaa jopa M-Teknik versiossa on muutettu myös aina kallistuksenvakaajia paksummiksi iskarin ja jousimuutosten lisäksi. Lukiessani teidän laittamianne alustan laskuja ja D2 alustaa, kerroitte, että ei juuri kallistele mutkissa yms. Siihen sanon jos auto tehdään kallistelemattomaksi "jousilla/iskareilla" on sen henkilön alusta tietous hiekkalaatikko tasoa. Sillä kallistuksenvakaajilla poistetaan kallistelu mutkissa esim. E60 M5 etuvakaaja on 26.5mm, esim. vakio E60 530D on 24mm ja taka pää vastaavasti M5 on 18mm ja vakio 13mm. Joko käsityksenne alkaa valjeta mistä on kysymys, oikea hyvän alustan rakentaminen on tietoa ja taidetta joten vaihtakaa vakaajat paksummiksi M5 mallisiksi esim. etuvakaaja maksaa n. 210€ kumi 20€/kpl ja takavakaaja n.170€ ja kumi 15€/kpl. Itse aloitan alustan tekemisen vakaajista, sitten iskarit ja jouset yms. kondikseen. Kokeilkaa muutos on huima tekemienne muutosten lisäksi, vanha neuvoo
ei vittuile..jatkakaa...
Originally posted by Ricracing View PostOnko täällä kukaan madaltanut E60:stä?
Ajatuksena olisi pitää alkuperäiset iskarit ja hankkia H&R 30mm madaltavat jouset.
Kokemuksia - näkemyksiä, kiitos!
T. Ricracing
Comment
-
-
No ootko nähnyt täällä että joku valittaa siitä että auto kallistelee liikaa? suurin osa tän topicin kirjoittajista on hakenut autoonsa nimenomaan sitä madallusta. Ja aivan varmasti riittää vakiovakaajat katuajossa, kunhan katsoo että vakaajien kumipuslat ovat kunnossa. Rata-ajo erikseen... ja kirsikkana kakussa mahdollinen dynamic drive yms.
Ei siinä asiaa puhut tuon osalta, mutta ainakin omasta näkökulmasta autolla kestää kantata näitä keski-kirgisian tasoisia teitä niin paljon kun pää kestää, kauppakassi/käyttishän kun tämä on itselleLast edited by -rik; 28-05-2013, 22:54.ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
Comment