E60/E61 ei tarvii ohjelmoida... 'taikalaatikkoon' tuli muutama hassu johto, selkeät ohjeet mistä löytyy oikeat johdot joista ryöstetään. Ei ollu paha homma. Täältä voi kauhistella hintoja www.kupplung.de.
E60/E61 ei tarvii ohjelmoida... 'taikalaatikkoon' tuli muutama hassu johto, selkeät ohjeet mistä löytyy oikeat johdot joista ryöstetään. Ei ollu paha homma.
Siis pimeneekö tutkakin "itsestään" eli ei piippaille jatkuvasti? Jos niin, niin mitä ihmettä Laakkonen ohjelmoi 98 eurolla...
Siis pimeneekö tutkakin "itsestään" eli ei piippaille jatkuvasti? Jos niin, niin mitä ihmettä Laakkonen ohjelmoi 98 eurolla...
Ilmeisesti BMW:n orkkissähkösarja vaatii koodauksen, mikä ei ole ihme kun ottaa huomioon normaalin rahastuspolitiikan..
Aika kivasti tulee tuo koukun runko tuonne, ehkä se M5 perä sopii sittenkin..
///M5
"Without debate, without criticism, no Administration and no country can succeed or survive."
Elikkä ajonvakautukseen kärry perässä tulee ilmeisesti eri moodi päälle,
mutta vaikuttaako moottorinohjaukseen tai automaattilaatikon ohjelmaan mitenkään?
Tuli vaan mieleen että voiko tuolla ohjelmoinnilla säästää myös konetta ja laatikkoa ohjelmalla mikä on optimoitu vetoon?
Tokihan jo liikenneturvallisuuden kannalta kannatta ohjelmointi tehdä että
auto ei lähde lapasesta jos ajonvakautus ei toimi toivotulla tavalla.
Elikkä ajonvakautukseen kärry perässä tulee ilmeisesti eri moodi päälle,
mutta vaikuttaako moottorinohjaukseen tai automaattilaatikon ohjelmaan mitenkään?
Tuli vaan mieleen että voiko tuolla ohjelmoinnilla säästää myös konetta ja laatikkoa ohjelmalla mikä on optimoitu vetoon?
Tokihan jo liikenneturvallisuuden kannalta kannatta ohjelmointi tehdä että
auto ei lähde lapasesta jos ajonvakautus ei toimi toivotulla tavalla.
Tuossa linkissä olevan koukun ohjeessa tosiaan mainitaan että vikakoodit tulisi poistaa ja tarvittaessa päivittää ohjelmistoa? Ja jatkossa boksi tulisi irroittaa ennen johdon päässä tehtäviä diagnostiikka yms. ja päivityksiä.
Muuten erittäin hyvät ja selkeät ohjeet +++ !
Jos koneelle / vaihteistolle menee eri moodi, tarkoittaisiko se sitä että kun perässä on painava kärry ja meno muutenkin vaisua niin vääntöä rajoitettaisiin? En oikein usko että olisi noin.
Momentinmuuntimen lukittumisen estäminen olisi kyllä asiaa.
Tuo ajonvakautus taitaa mennä pois tai muuttuu kärryn kanssa?
Onko siis tosi että M-sport takapuskurilla varustettuun autoon (sedan) ei saa sitä Westfalian koukkua (irrotettavaa mallia) joka "koukkaa" sieltä puskurin alta ilman että puskuriin tarvii tehdä mitään reikiä??
Onko siis tosi että M-sport takapuskurilla varustettuun autoon (sedan) ei saa sitä Westfalian koukkua (irrotettavaa mallia) joka "koukkaa" sieltä puskurin alta ilman että puskuriin tarvii tehdä mitään reikiä??
Siis ainoastaan tuo alkupereinen westfalia käy m-sporttiin. Joudut vaihtamaan diffun luukulliseen.
Comment