Originally posted by JKK
View Post
E60 Akku asiaa.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Nettipepe View PostOikein. lyijyakkuja kyllä molemmat, mutta agm ilmeisesti parempi syklisessä käytössä ja syväpurkauksessa...
juurikin jarruenergian talteenottoa ajattelin AGM vs "perinteinen"
btw... Milläs tavalla tuollainen E60 ottaa jarruenergiaa talteen? :think
Leave a comment:
-
Originally posted by bittivirhe View PostLyijyakkujahan ne on kaikki. LiFePO4 voisi olla hyvä.
juurikin jarruenergian talteenottoa ajattelin AGM vs "perinteinen"
Leave a comment:
-
Originally posted by Nettipepe View PostWebasto käyttöön agm parempi ja mitenkä ne nämä jarruenergian talteenottojutut?
Miten lyijyakku suhtautuu tuohon?
Leave a comment:
-
Originally posted by JKK View PostMitäs mieltä olette, kun mulla olisi varastossa yksi käyttämätön 105Ah Varta Silver Premium-akku. Eli kyseessä on tavallinen lyijy-akku, mutta sieltä parhaasta päästä. Ja nykyinen alkuperäinen AGM-akku alkaa olla selvästi tiensä päässä. Eli ostaisiko uuden AGM:n vai hyödyntäisikö tuon ylimääräisenä lojuvan käyttämättömän lyijyakun? Autossa on aika paljon kaikennäköistä sähkövempelettä+webasto. Eli onko AGM aivan välttämätön vaatimus näissä peleissä?
Miten lyijyakku suhtautuu tuohon?
Leave a comment:
-
Mitäs mieltä olette, kun mulla olisi varastossa yksi käyttämätön 105Ah Varta Silver Premium-akku. Eli kyseessä on tavallinen lyijy-akku, mutta sieltä parhaasta päästä. Ja nykyinen alkuperäinen AGM-akku alkaa olla selvästi tiensä päässä. Eli ostaisiko uuden AGM:n vai hyödyntäisikö tuon ylimääräisenä lojuvan käyttämättömän lyijyakun? Autossa on aika paljon kaikennäköistä sähkövempelettä+webasto. Eli onko AGM aivan välttämätön vaatimus näissä peleissä?
Leave a comment:
-
Kellotin silleen että toinen käsi oli vaimon kontissa ja toisella tein hommia auton kanssa.
Leave a comment:
-
Originally posted by Jesper View PostSen akkukotelon avaamiseen menee noin 8 sekuntia.hehe. Sori ot mut ei se tosiaan ole mikään jäätävä homma!
Leave a comment:
-
Originally posted by Jesper View PostSen akkukotelon avaamiseen menee noin 8 sekuntia.
"It took me about 20 minutes to get to the battery, and all the panels you see in the trunk are necessary to remove in order to get to it"
JarppaLast edited by Jarppa63; 16-12-2013, 13:38.
Leave a comment:
-
Mistä muuten helposti saa tarkastettua mikä akku sinne autoon on laitettu?
Siis muuten kuin avaamalla akkukotelo?
Jarppa
Leave a comment:
-
Originally posted by JJtalo View PostNiin no mikä sinne sitten olis se paras ? Enkä jaksa uskoa että agm akku kestäis 2 kertaa kauemmin kun ei ole webastoa, hinta kyllä on kaksinkertainen.
Leave a comment:
-
Originally posted by mr81 View PostEi tainnut kyse olla huonosta vaan et ei ole "optimi", jos akun vaihtaa niin miksi ei valitse sinne "parasta".
Leave a comment:
-
125 € vs 225€. Varsinkin jos auto haihtuu kiertoon vuoden sisällä niin turha tuota on valmiiksi rakentaa..
Leave a comment:
-
Originally posted by JJtalo View PostMikä tuosta 100Ah vartalaisesta niin huonon tekee ? Jos ei ole webastoa ? Mitä ite kyselin niin tuommosta perus tarvikeakkua suosittelivat hakemaan ihan merkkihuollossakin kun alkuperästä kyselin, agm sitten jos on webasto.
Leave a comment:
Leave a comment: