Juu, en ole siis itsekkään koskaan käyttänyt mitään apuvirtaa kun on tullut akun kaapelia tai akkua irroiteltua. Kerran F11 soitti hätänumeroon kun laitoin akun takaisin
, muuta ongelmaa ei ole ollut. Vähintään kymmeniä kertoja on tullut käytettyä piuhaa irti eri BMW-malleissa.
E60 Akku asiaa.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ei ehkä tuo kello suurin huoli oleOriginally posted by suppari View PostMiksi e60 pitäisi antaa virtaaa kun vaihdon yhteydessä/irroittaessa? Mä oon kanssa sen about 100 vaihtanut ilman virtaa, ja suurin harmi on hävinnyt kellonaika mittaristossa.
Aktiivi ohjauksen joutuu intialisoimaan uudelleen jos semmonen on. Eli rattia pitää kääntää laidasta laitaan ja auton joutuu sammuttaan yhen kerran akun vaihon jälkeen "turhaa"

Tosi suuri huoli tuoki.Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
Juu ei tapahdu muutakuin nuo yllämainitut.Originally posted by Heguli 31 View PostEli ilman apuvirtaa akkua vaihdettaessa ei mitään muuta "katoa",kuin kelloaika?Kaikki eri kaket pysyy muisteissa ja kaikki niiden asetukset(kin).Tarviipa joskus käydä keskustelemassa akun vaihdoista vielä uudelleen samassa pajassa.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Apua kaivattais, auto oli pois käytöstä muutaman viikon ja akku oli päässyt tyhjenemään. Nyt sitten laiton sen lataukseen ja koitin käynnistää niin ilmeni vaikka mitä valoja ym. Ikkkunoita ei saa laskettua tai nostettua, airbag valot palaa, turvavyönkiristimistä valittaa. Aktiiviohjauksesta moittii ja käskee käynnistämään auton uudelleen jos mahdollista. Kyseessä siis 530d 2004 jos jotain merkitystä sillä.
Comment
-
Sgm-moduuli jumissa. Käytä akun miinuskenkää irti. Muutaman aikaisemman postin kun jaksat tästä topikista lukea, löytyy selitys myös tuohon aktiiviohjaukseen.Originally posted by nasislike View PostApua kaivattais, auto oli pois käytöstä muutaman viikon ja akku oli päässyt tyhjenemään. Nyt sitten laiton sen lataukseen ja koitin käynnistää niin ilmeni vaikka mitä valoja ym. Ikkkunoita ei saa laskettua tai nostettua, airbag valot palaa, turvavyönkiristimistä valittaa. Aktiiviohjauksesta moittii ja käskee käynnistämään auton uudelleen jos mahdollista. Kyseessä siis 530d 2004 jos jotain merkitystä sillä.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Olihan kenkä vähän aikaa irti? Melkein pitäis testerillä vilkaista kun ei tuolla oiennut.Originally posted by nasislike View PostEi auttanut tuo miinuskengän irti käyttäminen. Onko muita neuvoja? Kiitos jo etukäteen.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Joo oli se irti jonkun aikaa. Voikohan tuo vaikuttaa, jos akku on jo saanut säkeensä, eikä anna tarpeeksi virtaa? Akun valo vielä paloi näytöllä, vaikka latauksessa olikin.Originally posted by böntti View PostOlihan kenkä vähän aikaa irti? Melkein pitäis testerillä vilkaista kun ei tuolla oiennut.
Comment
-
Mittaa akun jännite kun se on täyteen ladattu ja kytketty autoon, sytytysvirta päällä mutta ilman että moottori on käynnissä.Originally posted by nasislike View PostJoo oli se irti jonkun aikaa. Voikohan tuo vaikuttaa, jos akku on jo saanut säkeensä, eikä anna tarpeeksi virtaa? Akun valo vielä paloi näytöllä, vaikka latauksessa olikin.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
Juu ei, akku vaihtoon. Missä päin asut?Originally posted by nasislike View Post11.9 näytti, eli ei vissiin aivan kunnossa?sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Nojoo, vaihdoin akun ja muut vikavalot sain pois, paitsi tuon aktiiviohjauksen. Tälläistä se vielä näyttää.
1. Redundancy comparison driver steering angle, top
2. CE93 Message ( steering-wheel angle top, 0C8).
Eikä tosiaan onnistunut tuo uudelleen kalibrointi, mitähän tuolle kannattais tehdä?
Comment
Comment