Noniin, työmatka taas takana. Kierrokset pysyy siellä missä pitääkin, njet problema.
Ainut asia edellisten lisäksi mitä huomasin jo eilen on se että auto alkaa pörisemään tosi nopeasti melkein samalla tavalla kuin DPF poltossa. Eli vissiin se läppä pakoputkessa aukeaa, syytä en tiedä. Tai sit mulla on vaan taas vaihteeksi paskainen DPF. Tuntuu vain siltä että se haluaa regeneroida sitä alvariinsa vaikka vielä 130tkm käyttöjaksoa jäljellä compuutterin mukaan.
Olisiko vikaa a) siinä Throttle valvessa b) ohjausyksikössä, siinäpä sitten taas selvittämistä.
Odotellaan kuitenkin tuloksia muiltakin ennenkuin aletaan virallisesti syyttämään tuota throttle valvea..
Ainut asia edellisten lisäksi mitä huomasin jo eilen on se että auto alkaa pörisemään tosi nopeasti melkein samalla tavalla kuin DPF poltossa. Eli vissiin se läppä pakoputkessa aukeaa, syytä en tiedä. Tai sit mulla on vaan taas vaihteeksi paskainen DPF. Tuntuu vain siltä että se haluaa regeneroida sitä alvariinsa vaikka vielä 130tkm käyttöjaksoa jäljellä compuutterin mukaan.
Olisiko vikaa a) siinä Throttle valvessa b) ohjausyksikössä, siinäpä sitten taas selvittämistä.
Odotellaan kuitenkin tuloksia muiltakin ennenkuin aletaan virallisesti syyttämään tuota throttle valvea..
Comment