Originally posted by MikaLaaksonen
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Tommix View PostNiin, tuli mieleen että ei tuota valojen kalibrointia tapahdu jos katkaisijasta valoja päälle ja pois laittaa. Ymmärtääkseni vain kun auton starttaa/laittaa virrat pääle ja katkaisija on A- asennossa. Helppo testata, ajat auton lähelle seinää, sammutat, valokatkaisija A-asenoon ja virrat päälle. Mallista riippuen pitäisi valojen kääntyä sivusuunnassa (LCI:ssä lisäksi ylös-alas) edestakaisin.
joo huomasin samanAutomaatille valot ja virrat päälle nii valot kalibroitu
Onneksi ne pelaa ainakin. Kaarre valoissa on jotain hämminkiä kun ei liiku sivulle vaikka kääntelee rattia edestakaisin:think huomasin että kuskin puolen umpio on jääny tavallaan auton edestä katsottuna vasemmalle näyttämään
oisko siellä säädöt vaan jotenki jumissa?
Comment
-
-
Originally posted by teemu.k View Postjoo huomasin samanAutomaatille valot ja virrat päälle nii valot kalibroitu
Onneksi ne pelaa ainakin. Kaarre valoissa on jotain hämminkiä kun ei liiku sivulle vaikka kääntelee rattia edestakaisin:think huomasin että kuskin puolen umpio on jääny tavallaan auton edestä katsottuna vasemmalle näyttämään
oisko siellä säädöt vaan jotenki jumissa?
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostMuista että auton ollessa paikoillaan valot ei käänny vasemmalle ollenkaan (ettet risteyksessä häikäise vastaantulijoita). Liikkeessä sitten kääntyy molemmille sivuille. Ja jos vihreä ledi ei vilku vaan palaa koko ajan on kaikki OK
tässä yksi kuva miten valo on kokoajan.Last edited by teemu.k; 10-03-2013, 12:58.
Comment
-
-
Alipaineletkuista semmosta kymysystä, että oisko jollain heittää kuvaa mistä näkis mitä letkuja sieltä pitää vaihella. Auto on E61 530d ja lisää polleja pellin alle pitäis käydä hakemassa, niin ajattelin vaihella nuo letkut uusiin ettei niitten kanssa vaan tuu ongelmia säädettäessä. Ja minkäs vahvusta pilliä nuo muuten on, ja paljonko sitä kannattaa varata ettei lopu kesken?"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Originally posted by teemu.k View Postokei. mutta nuo valot ei käänny kumpaankaan suuntaan paikoillaan vaikka rattia kääntelee. kuskin puolen umpio on tavallaan kääntyneenä ratti suorassakin vasemmalle auton edestä katsottuna ja sisätä katsottuna oikealle.
tässä yksi kuva miten valo on kokoajan.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by GuGi_ View PostAlipaineletkuista semmosta kymysystä, että oisko jollain heittää kuvaa mistä näkis mitä letkuja sieltä pitää vaihella. Auto on E61 530d ja lisää polleja pellin alle pitäis käydä hakemassa, niin ajattelin vaihella nuo letkut uusiin ettei niitten kanssa vaan tuu ongelmia säädettäessä. Ja minkäs vahvusta pilliä nuo muuten on, ja paljonko sitä kannattaa varata ettei lopu kesken?
530d:ssä ne eivät yleensä ole ongelma,
niissä on sähköinen turbon ohjaus eikä alipaneella kuten 535d:ssä,
jossa läppiä ja alipainekelloja on useita.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View PostKääntyy jos on kääntyäkseen vain ajovalo, mutta kuvassa tuo pitkäkin on vinossa, onkohan tuo umpio ihan kunnossa:think Jos valokuva taas valehtelee, saa sen ajovalon suoraksi manuaalisesti eli umpio pitää ottaa pyödälle ja sormin pyörittää sitä rullaa kunnes ajovalo asettuu suoraan ja testata, mitä tapahtuu... tarvittaessa on se kurvimoduli vaihdettava.
Comment
-
-
Originally posted by 205/65-15H View PostE61:n kuskin oven alta näyttää yksi tunkin nostokohta menättäneen sen muovisen "kolon". Jos hommaa uuden palikan (marmorilta?) niin onko asennuksessa jotain huomioitavaa? Jostain syystähän se edellinenkin lienee irronnut...
Comment
-
-
öljyvuotoa
Auto on -04 530d ja tänään jarrunesteitä vaihtaessa tuli huomattua että on kone alkanu vuotaa öljyä jostain. Sen verta oli sotkenu paikkoja että vuotokohdan paikannus ei onnistu ilman putsausta ensin. Vuoto on jossain vasemmalla(kuskin) puolella konetta. Ja melko ylhäällä koska on niissä ihan ylimpänä olevissa letkuissakin pieniä "roiskeita". Öljytikussa näyttää kyllä ylärajaa, että ei se ihan seulana ainakaan vuoda. Onko veikkauksia mistä alkaa tota vuotoa ettimään? Toivottavasti ei kannen välistäOnko näissä ollu yleisiä miten, että noilta paikkeilta tihuttelee?
"Muut tekee mitä ne osaa, me tehään mitä halutaan"
F11 525d -11
E60 M5 -05
E12 530i -75
E32 730i - 91
Chevy Silverado 3500 -93
R33 Skyline GTS-T -93
Comment
-
-
Originally posted by GuGi_ View PostAuto on -04 530d ja tänään jarrunesteitä vaihtaessa tuli huomattua että on kone alkanu vuotaa öljyä jostain. Sen verta oli sotkenu paikkoja että vuotokohdan paikannus ei onnistu ilman putsausta ensin. Vuoto on jossain vasemmalla(kuskin) puolella konetta. Ja melko ylhäällä koska on niissä ihan ylimpänä olevissa letkuissakin pieniä "roiskeita". Öljytikussa näyttää kyllä ylärajaa, että ei se ihan seulana ainakaan vuoda. Onko veikkauksia mistä alkaa tota vuotoa ettimään? Toivottavasti ei kannen välistäOnko näissä ollu yleisiä miten, että noilta paikkeilta tihuttelee?
- Antti -
Comment
-
Comment