Onkos näihin E60:n moni jo joutunut takakelkan puslia vaihtelemaan vai kestävätkö tosiaan E39:ä paremmin kuten esson baarin jutut väittävät?
Omassa tuntuu pystysuuntaista nypytystä hiemankin epätasaisella tiellä. Iskarit on jo vaihdettu ja tuossa kun koetin väännellä tukivarsia, ne tuntuivat vielä ehjiltä. Nuo puslat sen sijaan tuntuivat joustivat yllättävänkin helpolla. (Mittarissa n. 170tkm)
F11 520dA (N47N) -13
ex E60 530dA (M57N2D30) M-Sport -06
ex E39 530dAT (M57) M-Sport Individual-03
Onkos näihin E60:n moni jo joutunut takakelkan puslia vaihtelemaan vai kestävätkö tosiaan E39:ä paremmin kuten esson baarin jutut väittävät?
Omassa tuntuu pystysuuntaista nypytystä hiemankin epätasaisella tiellä. Iskarit on jo vaihdettu ja tuossa kun koetin väännellä tukivarsia, ne tuntuivat vielä ehjiltä. Nuo puslat sen sijaan tuntuivat joustivat yllättävänkin helpolla. (Mittarissa n. 170tkm)
Kohta 200tkm on mun entisessä mittarissa eikä oo vaihettu.
Tosin sillon ku tuontikatsastin 183tkm mittarissa niin katastustäti mainitti että näyttää siltä että pitää vaihtaa kohta... no siitä on jo menny 2 vuotta eikä ole oireillu
Voi toki riippua siitäkin minkälaisilla teillä on ajeltu ja miten.
Ja onko normaali, sport vai jopa M-sport alusta.
Onkos näihin E60:n moni jo joutunut takakelkan puslia vaihtelemaan vai kestävätkö tosiaan E39:ä paremmin kuten esson baarin jutut väittävät?
Omassa tuntuu pystysuuntaista nypytystä hiemankin epätasaisella tiellä. Iskarit on jo vaihdettu ja tuossa kun koetin väännellä tukivarsia, ne tuntuivat vielä ehjiltä. Nuo puslat sen sijaan tuntuivat joustivat yllättävänkin helpolla. (Mittarissa n. 170tkm)
Itsellä mittarissa myös 170, ja kelkka tuntuu aikas löysältä. Liukkailla perä on ehkä hivenen levoton ja auto on suhteellisen sivutuuliherkkä. Muut puslat ja nivelet kunnossa. Onkohan nuo kova homma vaihtaa..?
Aloinkin tuossa jo miettimään, että ne kierteiset(männät joissa kierre laidoilla) männät, taitaakin olla takapään juttu yksinomaan...
Lähinnä käsijarrusysteemeihin ne liittyy, eli sillä pidetään käsijarrun välykset oikeana (siis niissä onnettomissa rakennelmissa, joissa ei ole erillisiä käsijarrukenkiä). Näitä kyhäelmiä löytyy siis molemmista päistä.
Sigun e61:ssa oli kylmäaineet loppu. Puhaltaa nyt kylmää täytön jälkeen, huoltomiehen mukaan vuotoja ei näkynyt, mutta aika tehottomalta värkiltä ilmastointi tuntuu, eli monesti huomaa näillä +20 keleillä ilmastoinnin olevan päällä, säädöt minimissä (16) ja auto tuntuu sopivalta, ei siis yhtään palele, niin kuin e39:ssä tahtoo tehdä jos säädöt 20 asteessa.
Mistäs päin tätä "vikaa" voisi rueta metsästämään, on meinaan sellainen fiilis että autossa tulee olemaan kuuma jahka helteet tulee. Vesiventtiilifix tehty viime marraskuussa.
Sigun e61:ssa oli kylmäaineet loppu. Puhaltaa nyt kylmää täytön jälkeen, huoltomiehen mukaan vuotoja ei näkynyt, mutta aika tehottomalta värkiltä ilmastointi tuntuu, eli monesti huomaa näillä +20 keleillä ilmastoinnin olevan päällä, säädöt minimissä (16) ja auto tuntuu sopivalta, ei siis yhtään palele, niin kuin e39:ssä tahtoo tehdä jos säädöt 20 asteessa.
Mistäs päin tätä "vikaa" voisi rueta metsästämään, on meinaan sellainen fiilis että autossa tulee olemaan kuuma jahka helteet tulee. Vesiventtiilifix tehty viime marraskuussa.
Oletan, että keskikonsolin suulakkeiden sielunelämä on iDrive:n kautta hallussa?
Ja lähinnä ne talven jäljiltä unohtuu ne sähkövastukset päälle niihin suulakkeisiin sieltä mutkien kautta kaiveltava esille ne valkoiset siniset kautta punaiset palkit,..
Niin ne ensi alkuun tarkastaa että ovat sinisellä, muistaaksein kuskille ja toiselle kuskille jopa omat säädöt.
Ja lähinnä ne talven jäljiltä unohtuu ne sähkövastukset päälle niihin suulakkeisiin sieltä mutkien kautta kaiveltava esille ne valkoiset siniset kautta punaiset palkit,..
Niin ne ensi alkuun tarkastaa että ovat sinisellä, muistaaksein kuskille ja toiselle kuskille jopa omat säädöt.
Aivan ja sitten vielä se säätö jossa voi valita että onko puhallus laimea/medium/kova tuon keskisuulakkeiden lämmön lisäksi :think
Comment