200km takaisin ja auto toimi kuin unelma, ei minkäänlaisia ongelmia. Ihme vekotin!
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mlatvala View PostMut eikös se tuon lastuttamisen kanssa aina ja miltei usein oteta dpf varaston hyllylle? Ja poisteta poltot samalla kertaa ohjelmista..
Itsellä ongelma hävisi kun nollasin laatikon ja opetin sille vähän paremmat vaihtokierrokset, laatikko ei kai osannut päättää mitä tekee 1600-1800rpm tasa-kaasulla :think Ongelma esiinty ehkä kerran pari 3kk sisään.
Tämä tosin ei mitään korjaa mutta ainakin sain ongelman piiloon730d E65 LCI
Comment
-
-
Olen ihmetellyt kun ilmastointi on automaatilla ja kylmänä se eka puhaltaa tuulilaseihin ja siitä sit vaihtuu puhaltamaan jalkoihin niin eka tulee kylmää jalkoihin ja sit siitä lämpenee.
Tuntuu siltä et mitään muuta ei tapahdu kun pistän asteikot yli 21 et puhallus vaan kovenee. En saa autoa kuumaksi (manualillakaan) millään vaan se pysyy haaleen lämpimänä. Epäilen kyl et jotain rikki, mutta mitä? Moottori lämpötilat nousee 95 asteseen valikosta. Auton malli e60 lci bensalla.E65 730d '08 Monaco blue
Ex: E60 523iA '08
Comment
-
-
Originally posted by mr81 View PostOlen ihmetellyt kun ilmastointi on automaatilla ja kylmänä se eka puhaltaa tuulilaseihin ja siitä sit vaihtuu puhaltamaan jalkoihin niin eka tulee kylmää jalkoihin ja sit siitä lämpenee.
Tuntuu siltä et mitään muuta ei tapahdu kun pistän asteikot yli 21 et puhallus vaan kovenee. En saa autoa kuumaksi (manualillakaan) millään vaan se pysyy haaleen lämpimänä. Epäilen kyl et jotain rikki, mutta mitä? Moottori lämpötilat nousee 95 asteseen valikosta. Auton malli e60 lci bensalla.
eiks nois lci malleissa ole jo joku asetus siellä climate valikossa idrivessa josta pitää punasia palkkeja lisäillä sinne minne haluaa lämmöt kohdistuvan, vai?E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Ne puhallustehot on vaan "manualilla".
Automaatilla on tämmöiset valinnat
E65 730d '08 Monaco blue
Ex: E60 523iA '08
Comment
-
-
Originally posted by mr81 View PostNe puhallustehot on vaan "manualilla".
Automaatilla on tämmöiset valinnat
Voiko sitten ne lämpötila tunnistimien pölyyntymiset aiheuttaa sen ettei lämpöä tuntuisi riittävän, vai onko se vain kun on entisaikaan saanut itse namikasta vääntää mihin haluaa ja miten lämmintä huolehtimatta siitä paljonko lämpöä missäkin jo on, niin se nykyisin vain tuntuu kylmältä?
nimimerkillä itsekkin hytissyt hytissä aina ajellessaniE61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by mr81 View PostNe puhallustehot on vaan "manualilla".
Automaatilla on tämmöiset valinnat
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Ei.
Tökkäät rullaa tuossa tilassa oikealle ja pyörittelet punaista peliin. Tai jos kuuma, niin sinistä. Valkoinen on neutraali.
Vanhemmassa mallissa tuo pylpyrä vähä eri paikassa, mutta onnistuneesti on piilotettu moinen säätö näköjään LCI:ssäkin.
Originally posted by Mlatvala View PostMeinaatko että ajaa manuaalilla (puhaltimen) kanssa, ei automaatilla?E91 335iAT -08
-Iiiiskää, saapi tulla pyyhkimään! -
Comment
-
-
Originally posted by WarHead View PostEi.
Tökkäät rullaa tuossa tilassa oikealle ja pyörittelet punaista peliin. Tai jos kuuma, niin sinistä. Valkoinen on neutraali.
Vanhemmassa mallissa tuo pylpyrä vähä eri paikassa, mutta onnistuneesti on piilotettu moinen säätö näköjään LCI:ssäkin.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Tuohan tarkkalleenottaen vaikuttanee niihän sähköisiin vastuksiin TAI
kojelaudan keskisuutinten lämpösäätöön...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Ongelma oli jalkoihin tuleva kylmäilma jota tulee kun auto on kylmänä ja se ekana alkaa puhaltamaan tuulilasiin ja siitä sit siirtyy seuraavaksi puhaltamaan jalkoihin niin kestää joku 30sekuntia tulee kylmää ilmaa eteen ja taakse jalkatiloihin. Alkaa siitä sit pikkuhiljaa lämpenee ja kylmän tunne katoaa. Ei tule sit enää uudestaan, kun moottori on lämmennyt.
En saa sitä autoa kuumaksi edes manualilla (nupit kaakossa/puhallus täysillä yksittäin tai kaikki) tai automaatilla palkit 4punasella ja asteet 26. Se on semmonen OK lämmin, mutta ei saa tukalan kuumaksi. Onko muilla sama et onko tämä ominaisuus vai jotain on vikana?E65 730d '08 Monaco blue
Ex: E60 523iA '08
Comment
-
-
Ihan mielenkiinnosta.. Missä nämä tunnistimet mahtaa sijaita kabiinissa?
Originally posted by Mlatvala View PostEi sulla sitten ole sen kummasemmat asetukset kun mun vanhemmassakaan.
Voiko sitten ne lämpötila tunnistimien pölyyntymiset aiheuttaa sen ettei lämpöä tuntuisi riittävän, vai onko se vain kun on entisaikaan saanut itse namikasta vääntää mihin haluaa ja miten lämmintä huolehtimatta siitä paljonko lämpöä missäkin jo on, niin se nykyisin vain tuntuu kylmältä?
nimimerkillä itsekkin hytissyt hytissä aina ajellessani
Comment
-
-
Originally posted by Noesoe View PostIhan mielenkiinnosta.. Missä nämä tunnistimet mahtaa sijaita kabiinissa?
Lopuista ei ole havaintoja.
Käänsin omastani lämmöt plussalle elikkäs punaselle ja nyt on HIKI! ja vittumaisesti nimenomaan jo naamaan puhaltaa kokoaika ja silmät kuivaa ja joutuu siis ruuvaamaan tuota johonkin vaalealle päin kenties..E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
-
Originally posted by mr81 View PostOngelma oli jalkoihin tuleva kylmäilma jota tulee kun auto on kylmänä ja se ekana alkaa puhaltamaan tuulilasiin ja siitä sit siirtyy seuraavaksi puhaltamaan jalkoihin niin kestää joku 30sekuntia tulee kylmää ilmaa eteen ja taakse jalkatiloihin. Alkaa siitä sit pikkuhiljaa lämpenee ja kylmän tunne katoaa. Ei tule sit enää uudestaan, kun moottori on lämmennyt.
En saa sitä autoa kuumaksi edes manualilla (nupit kaakossa/puhallus täysillä yksittäin tai kaikki) tai automaatilla palkit 4punasella ja asteet 26. Se on semmonen OK lämmin, mutta ei saa tukalan kuumaksi. Onko muilla sama et onko tämä ominaisuus vai jotain on vikana?E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Comment