Originally posted by Jake79
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mut Entäs M5Originally posted by Anzafin View PostEhkä tuo aavistuksen verran on painunut vakioalustan perusmitoista :think. Msport-alusta taas on mielestäni edestä ehkä sentin matalampi ja takaa noin 3 senttiä matalampi kuin nuo mitat. Ihan perstuntumaa tämä...
- Antti -

Leave a comment:
-
Ookoo, niinpä arvelinkin et olisi vakio ja väsynyt vanhuuttaan. Edellinen auto oli muuten niin matala että tuli aurattua sillä tietkin talvisin, paska ( lumi) vaan lensi tuulilasiin kun ajeli menemään, eipähän tarttenu lasinpesunestettä.
Leave a comment:
-
Omassa autossa ku oli vakio alusta, edessä ja takana tuo 38.5cm. Oli kyllä seki vähä lässähtäny.Originally posted by Kesäromu View PostJos jollain oilisi tietoa mikä mahtaa olla vakioalustan korkeus E60:ssä vanteen keskiöstä pyöränkaareen mitattuna? Otin mittoja tuosta mun koslasta: edessä n.36,5 cm ja takana n.38,5 cm. Kaveri meinas että tossa olisi matalempi alusta kuin vakiossa, olisko niin?
Leave a comment:
-
Ehkä tuo aavistuksen verran on painunut vakioalustan perusmitoista :think. Msport-alusta taas on mielestäni edestä ehkä sentin matalampi ja takaa noin 3 senttiä matalampi kuin nuo mitat. Ihan perstuntumaa tämä...Originally posted by Kesäromu View PostJos jollain oilisi tietoa mikä mahtaa olla vakioalustan korkeus E60:ssä vanteen keskiöstä pyöränkaareen mitattuna? Otin mittoja tuosta mun koslasta: edessä n.36,5 cm ja takana n.38,5 cm. Kaveri meinas että tossa olisi matalempi alusta kuin vakiossa, olisko niin?
- Antti -Last edited by Anzafin; 28-12-2012, 22:21.
Leave a comment:
-
Jos jollain oilisi tietoa mikä mahtaa olla vakioalustan korkeus E60:ssä vanteen keskiöstä pyöränkaareen mitattuna? Otin mittoja tuosta mun koslasta: edessä n.36,5 cm ja takana n.38,5 cm. Kaveri meinas että tossa olisi matalempi alusta kuin vakiossa, olisko niin?
Leave a comment:
-
Totta, tarkoitin modattuja vehkeitä jolloin moottori juurikin lämpiää. Joko vastus- letkumuutos- tai tiivistemodauksella. Itsellä kahteen peliin tuo modaus tehty eli moottori läpeää. Ikinä ei starttivaikeuksia ole ollut. Epäilen että vika on nyt jossain muualla?Originally posted by tovayryn View PostTuolta kannattaa lukee tuo webasto topicci. Tehdasasentoinen webasto lämmittää vaan kabiinin, ku mankkuventtiilit pysyy kiinni.
Leave a comment:
-
Eli mp3 levy ja levylla n.60 biisiä. Aikaisempi käyttöautoni oli vectra, jonka vakiosoitin ei toistanut mp3:sia, pidin levyt kuitenkin tallessa ja piruuttani kokeilin niitä tuohon, hyvin pelittää.Originally posted by Fabsu View PostMitä tarkoitat poltetulla levyllä? Oliko siinä siis vaan mp3 tiedostossa olevia tiedostoja, eli siis maksimissaan n.150 biisiä, vai normaali poltettu cd levy?
Leave a comment:
-
Joo näin luulisi kyllä mutta kovilla pakkasillakin kun puolituntia konetta lämmittää niin rykien lähtee ja sammahtelee mutta kun odottaa jotain 20-15min lämmityksen loputtua lähtee käyntiin outo juttu tosiaan bmw liike selitti että anturista johtuisi ja kuulemma normaalia myös letkulämppärien kanssaOriginally posted by Tommix View PostSiis nyt ei ihan aukea, jos nesteet lämpiää niin kyllä se moottorikin lämpiää. Tälläkin foorumilla kymmenissä ja kymmenissä e60/61:ssä on tehdasasenteinen weba ja toimii niin kuin pitääkin.
Onko tuo lämpöanturi viallinen? Onko vikakoodit/livedataa starttitilanteessa luettu?
ois vaan tavan säteilylämmitin tai aina kesä! tuommonen livedatan luku vois olla hyvä juttu..
Leave a comment:
-
Originally posted by Fabsu View PostMitä tarkoitat poltetulla levyllä? Oliko siinä siis vaan mp3 tiedostossa olevia tiedostoja, eli siis maksimissaan n.150 biisiä, vai normaali poltettu cd levy?
Vaihtaja kyllä soittaa poltettuja audio cd:itä. Mp3 en ole vielä kokeillut.
Leave a comment:
-
Mitä tarkoitat poltetulla levyllä? Oliko siinä siis vaan mp3 tiedostossa olevia tiedostoja, eli siis maksimissaan n.150 biisiä, vai normaali poltettu cd levy?Originally posted by Kesäromu View PostJuu, soittaa. Oli ylläri itellekkin kun lähti pyörittämään poltettua levyä.
Leave a comment:
Leave a comment: