Originally posted by Driver22
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Irrotettava vetokoukku
Onko E6x malleissa alkuperäinen irrotettava vetokoukku jollain tapaa sähköinen ja jos niin miten?Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostOnko E6x malleissa alkuperäinen irrotettava vetokoukku jollain tapaa sähköinen ja jos niin miten?
E9x alkupään malleissa ainakin on semmonen jonka lukitus aukeaa ja tulee esille napin painalluksesta mutta pitää riuhtasta vielä lukkoon. Videolla oleva näyttäs menevän vissiin lukkoonki ite...
- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostAinakin tämmösen on saanut vissii:
E9x alkupään malleissa ainakin on semmonen jonka lukitus aukeaa ja tulee esille napin painalluksesta mutta pitää riuhtasta vielä lukkoon. Videolla oleva näyttäs menevän vissiin lukkoonki ite...
http://www.youtube.com/watch?v=Y1_S4...eature=related
Toi riuhtastava versio on kyllä nolo verrattuna tuohon täyssähköiseen. Karmea loksahdusääni, kuulostaa ihan ranskalaisten meiningiltä.
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by kt0510 View PostSulla on näköjään kurvivalot (adaptive) tuossa, eli joko jomman kumman umpion moduuli (valojen kääntö), korkeus- tai siviliikkeet jumissa tai valomoduuli. Tosiaan johdon nokassa tuo selviääonko noissa ollut paljonkin ongelmia?
F31 330D Xdrive M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostTänks! Kyllä se tuollainen pitäisi vähintään olla eli onko irrotettavassa aina vakiona sähköinen?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Driver22 View PostNo niin helvetin hienoaonko noissa ollut paljonkin ongelmia?
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by kt0510 View PostEipä tuo vissiin mikään yleinen vika ole...
Comment
-
-
Noo, on sen verta turha juttu nuo kääntyvät valot että pistää vain valot sinne normi asentoon ja unohtaa koko jutun...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostNoo, on sen verta turha juttu nuo kääntyvät valot että pistää vain valot sinne normi asentoon ja unohtaa koko jutun...
Comment
-
-
Originally posted by huupi View PostOn muuten häiritsevän kirkas se vihreä valo pimeällä ajaessa, se kun vilkuttaa vaikka olisi missä asennossa katkaisija. Mustalla teipillähän se korjautuisi...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by Mlatvala View PostTulikin sellainen olo, että onpa kiva kun ei ole tuotakaan varustetta
Äh, uskoisin että 400 eur osiin ja taas toimii, se on jo tuttua
valomoduuleita vai mikä lie ohjausyksikkö siihen, ni saa erikseen esim purkaamolta alle satasella... ei tietenkää varmuutta että sillä kuntoon tulee mutta näin ainaki ite aattelin kokeilla..mutta tosiaan tässä sain kuntoon ne kun irrotin liittimet umpioista ja liikuttelin niitä osia sieltä niin toimi about kuukauden, mutta ekassa kovasa kuopasa lopetti toiminnan, misä meni muuten vannekki kieroon
Sininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.
BMW G31 540D x-Drive
BMW F11 530DA -12
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostOK, oletin että ei vilkuta jos ei ole A-asennossa, vain siinä asennossa kurvivalot toimii. Mutta ilmeisesti testaa alussa ne valot ja sittenkin vilkuttaa joka asennossa...
Comment
-
-
Originally posted by huupi View PostMulla myös.. :think Jokin aika sitten vielä molemmat puolet kääntyivät vasemmalle ja takaisin keskiasentoon, mutta nyt ei enää ollenkaan. Käynnistäessä kyllä laskevat ja nousevat. Ja vihreä valo vilkkuu katkaisijassa. Josko sitä aamusella saisi vikoja luettua.
ALC-system defect
Adaptive Light Control-moduuli ei kuitenkaan anna vikoja vikamuistin tyhjentämisen jölkeen. Ennen tyhjennystä löytyi hyvin, hyvin vanhoja erroreita: "telegram gierrate timeout or invalid", "telegram steering angle timeout or invalid", "telegram lamp status timeout or invalid" ym. Ja nämä kaikki tulleet samalla km-lukemalla 38tkm, nyt 180tkm.
Comment
-
Comment