memebuy23buy

E60 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tommix
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 5476
    • S:t Karins

    Originally posted by Driver22 View Post
    Mitäs tuo tarkoittaa kun valokatkaisijan vieressä oleva valo vilkkuu? Äkkiseltään katsottuna kaikki pelaa kuitenkin.
    Sulla on näköjään kurvivalot (adaptive) tuossa, eli joko jomman kumman umpion moduuli (valojen kääntö), korkeus- tai siviliikkeet jumissa tai valomoduuli. Tosiaan johdon nokassa tuo selviää
    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

    Comment

    • Laku
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2007
      • 17574
      • Turku

      Irrotettava vetokoukku

      Onko E6x malleissa alkuperäinen irrotettava vetokoukku jollain tapaa sähköinen ja jos niin miten?
      Näillä mennään:
      - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
      - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
      - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
      - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


      Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

      Comment

      • Supa
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2005
        • 7597
        • Järvenpää

        Originally posted by Laku View Post
        Onko E6x malleissa alkuperäinen irrotettava vetokoukku jollain tapaa sähköinen ja jos niin miten?
        Ainakin tämmösen on saanut vissii:


        E9x alkupään malleissa ainakin on semmonen jonka lukitus aukeaa ja tulee esille napin painalluksesta mutta pitää riuhtasta vielä lukkoon. Videolla oleva näyttäs menevän vissiin lukkoonki ite...
        - E90 320i LCI M-sport -09
        - Porsche Boxster 987 2.7 -07

        Comment

        • Laku
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2007
          • 17574
          • Turku

          Originally posted by Supa View Post
          Ainakin tämmösen on saanut vissii:


          E9x alkupään malleissa ainakin on semmonen jonka lukitus aukeaa ja tulee esille napin painalluksesta mutta pitää riuhtasta vielä lukkoon. Videolla oleva näyttäs menevän vissiin lukkoonki ite...
          http://www.youtube.com/watch?v=Y1_S4...eature=related
          Tänks! Kyllä se tuollainen pitäisi vähintään olla eli onko irrotettavassa aina vakiona sähköinen?

          Toi riuhtastava versio on kyllä nolo verrattuna tuohon täyssähköiseen. Karmea loksahdusääni, kuulostaa ihan ranskalaisten meiningiltä .
          Näillä mennään:
          - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
          - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
          - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
          - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


          Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

          Comment

          • Driver22
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2006
            • 2098
            • *

            Originally posted by kt0510 View Post
            Sulla on näköjään kurvivalot (adaptive) tuossa, eli joko jomman kumman umpion moduuli (valojen kääntö), korkeus- tai siviliikkeet jumissa tai valomoduuli. Tosiaan johdon nokassa tuo selviää
            No niin helvetin hienoa onko noissa ollut paljonkin ongelmia?
            F31 330D Xdrive M-Sport

            Comment

            • Tommix
              BTCF Member
              • Dec 2006
              • 5476
              • S:t Karins

              Originally posted by Laku View Post
              Tänks! Kyllä se tuollainen pitäisi vähintään olla eli onko irrotettavassa aina vakiona sähköinen?
              Tuo sähkökoukku tuli e60/61:seen tehtaalta loppuvuodesta -08. Ja tuossa ei ole yhtään irtonaista osaa. Toimii täysin automaattisesti sähköllä. Irrotettava koukku on taas täysin käsikäyttöinen.
              Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
              Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
              ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
              Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

              Comment

              • Mlatvala
                Bimmer Enthusiast
                • Feb 2003
                • 3553
                • Kuopio

                Originally posted by Driver22 View Post
                No niin helvetin hienoa onko noissa ollut paljonkin ongelmia?
                Tulikin sellainen olo, että onpa kiva kun ei ole tuotakaan varustetta

                Äh, uskoisin että 400 eur osiin ja taas toimii, se on jo tuttua
                E61 535d alkuunsa viritetty.

                Comment

                • Tommix
                  BTCF Member
                  • Dec 2006
                  • 5476
                  • S:t Karins

                  Originally posted by Driver22 View Post
                  No niin helvetin hienoa onko noissa ollut paljonkin ongelmia?
                  Eipä tuo vissiin mikään yleinen vika ole... Pahimmillaan jos liikkeet jumii niin ostat käytetyn umpion joltain joka on päivittänyt LCI-valot omaansa. Vanhasta umpiosta moduuli kiinni uuteen umpioon ja kovaa ajoa.
                  Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                  Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                  ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                  Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                  Comment

                  • huupi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2007
                    • 1192
                    • Tyrnävä

                    Originally posted by kt0510 View Post
                    Eipä tuo vissiin mikään yleinen vika ole...
                    Mulla myös.. :think Jokin aika sitten vielä molemmat puolet kääntyivät vasemmalle ja takaisin keskiasentoon, mutta nyt ei enää ollenkaan. Käynnistäessä kyllä laskevat ja nousevat. Ja vihreä valo vilkkuu katkaisijassa. Josko sitä aamusella saisi vikoja luettua.
                    I01 i3s 94

                    Comment

                    • MajorDrake
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2006
                      • 7551
                      • Jyväshyvä

                      Noo, on sen verta turha juttu nuo kääntyvät valot että pistää vain valot sinne normi asentoon ja unohtaa koko jutun...
                      M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                      Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                      Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                      Comment

                      • huupi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2007
                        • 1192
                        • Tyrnävä

                        Originally posted by MajorDrake View Post
                        Noo, on sen verta turha juttu nuo kääntyvät valot että pistää vain valot sinne normi asentoon ja unohtaa koko jutun...
                        On muuten häiritsevän kirkas se vihreä valo pimeällä ajaessa, se kun vilkuttaa vaikka olisi missä asennossa katkaisija. Mustalla teipillähän se korjautuisi...
                        I01 i3s 94

                        Comment

                        • MajorDrake
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2006
                          • 7551
                          • Jyväshyvä

                          Originally posted by huupi View Post
                          On muuten häiritsevän kirkas se vihreä valo pimeällä ajaessa, se kun vilkuttaa vaikka olisi missä asennossa katkaisija. Mustalla teipillähän se korjautuisi...
                          OK, oletin että ei vilkuta jos ei ole A-asennossa, vain siinä asennossa kurvivalot toimii. Mutta ilmeisesti testaa alussa ne valot ja sittenkin vilkuttaa joka asennossa...
                          M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                          Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                          Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                          Comment

                          • syncro^^
                            BTCF Member
                            • Jan 2011
                            • 765
                            • Keski-Pohjanmaa, Räyrinki- Pohjois-Pohjanmaa Oulu

                            Originally posted by Mlatvala View Post
                            Tulikin sellainen olo, että onpa kiva kun ei ole tuotakaan varustetta

                            Äh, uskoisin että 400 eur osiin ja taas toimii, se on jo tuttua

                            valomoduuleita vai mikä lie ohjausyksikkö siihen, ni saa erikseen esim purkaamolta alle satasella... ei tietenkää varmuutta että sillä kuntoon tulee mutta näin ainaki ite aattelin kokeilla.. mutta tosiaan tässä sain kuntoon ne kun irrotin liittimet umpioista ja liikuttelin niitä osia sieltä niin toimi about kuukauden, mutta ekassa kovasa kuopasa lopetti toiminnan, misä meni muuten vannekki kieroon
                            Sininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.

                            BMW G31 540D x-Drive
                            BMW F11 530DA -12

                            Ex:
                            BMW E61 535da individual -10 340/680nm
                            BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
                            BMW F30 320Da -12
                            Bmw E70 3.0DA -07
                            Bmw F10 525DA -10
                            Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03

                            Comment

                            • huupi
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2007
                              • 1192
                              • Tyrnävä

                              Originally posted by MajorDrake View Post
                              OK, oletin että ei vilkuta jos ei ole A-asennossa, vain siinä asennossa kurvivalot toimii. Mutta ilmeisesti testaa alussa ne valot ja sittenkin vilkuttaa joka asennossa...
                              Näin on kokemus.
                              I01 i3s 94

                              Comment

                              • huupi
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2007
                                • 1192
                                • Tyrnävä

                                Originally posted by huupi View Post
                                Mulla myös.. :think Jokin aika sitten vielä molemmat puolet kääntyivät vasemmalle ja takaisin keskiasentoon, mutta nyt ei enää ollenkaan. Käynnistäessä kyllä laskevat ja nousevat. Ja vihreä valo vilkkuu katkaisijassa. Josko sitä aamusella saisi vikoja luettua.
                                Viat luettu Inpalla. Light module kertoo:

                                ALC-system defect

                                Adaptive Light Control-moduuli ei kuitenkaan anna vikoja vikamuistin tyhjentämisen jölkeen. Ennen tyhjennystä löytyi hyvin, hyvin vanhoja erroreita: "telegram gierrate timeout or invalid", "telegram steering angle timeout or invalid", "telegram lamp status timeout or invalid" ym. Ja nämä kaikki tulleet samalla km-lukemalla 38tkm, nyt 180tkm.
                                I01 i3s 94

                                Comment

                                Working...
                                X