Originally posted by wmb
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kannattaa sitten muistaa, että jos rikkinäinen polttimo on oikkarissa niin tarpeeksi monen käynnistyksen jälkee valomoduli lakkaa antamasta sinne sähköä lopullisesti ja saa laittaa uuden modulin jos haluu lampun taas palamaan.Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Kawasaki zzr1100 fighter
Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88
-
Ja taas menee se mun jo sanoma 400 euroa! ja sitten parkitkin syttyy!Originally posted by sirkus View PostKannattaa sitten muistaa, että jos rikkinäinen polttimo on oikkarissa niin tarpeeksi monen käynnistyksen jälkee valomoduli lakkaa antamasta sinne sähköä lopullisesti ja saa laittaa uuden modulin jos haluu lampun taas palamaan.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Tuo valomodulin oikosulku-lukko on kyllä avattavissa oikeilla ohjelmilla vaikka merkkihuoltojen ohjeet sanookin että moduuli ois vaihdettava.Originally posted by sirkus View PostKannattaa sitten muistaa, että jos rikkinäinen polttimo on oikkarissa niin tarpeeksi monen käynnistyksen jälkee valomoduli lakkaa antamasta sinne sähköä lopullisesti ja saa laittaa uuden modulin jos haluu lampun taas palamaan.BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
Minulla on hyllyssä yksi tuollainen valomoduli, millä ei syty oikeanpuolen etuparkit, liekkö juuri kyse tuosta oikosulku-lukosta? Vika korjautui vaihtamalla valomoduli ja ihan käytetyllä valomodulilla korjautui.Originally posted by jartsa02 View PostTuo valomodulin oikosulku-lukko on kyllä avattavissa oikeilla ohjelmilla vaikka merkkihuoltojen ohjeet sanookin että moduuli ois vaihdettava.///Motorporot
Comment
-
Olikohan tuollainen lukko mun entisessä E46:ssa, kun antoi jatkuvan 4 voltin jännitteen takasumuvalolle? Paloi himmeänä koko ajan riippumatta sumarin kytkimen asennosta. Vetokoukun johtosarjan takasumarille tuli täysi jännite, joka toimi muutenkin oikein. Piti vetää sieltä sitten piuha auton omalle sumuvalolle, jotta sai toimimaan.Originally posted by jartsa02 View PostTuo valomodulin oikosulku-lukko on kyllä avattavissa oikeilla ohjelmilla vaikka merkkihuoltojen ohjeet sanookin että moduuli ois vaihdettava.
Comment
-
Saattaa olla, sen näkis vikakoodeista tsekkaamalla.Originally posted by Raine View PostMinulla on hyllyssä yksi tuollainen valomoduli, millä ei syty oikeanpuolen etuparkit, liekkö juuri kyse tuosta oikosulku-lukosta? Vika korjautui vaihtamalla valomoduli ja ihan käytetyllä valomodulilla korjautui.
e46:n valoboksissa ei tuollaista oikari-lukko-ominaisuutta taida olla, tuossa on tod.näk. ollut jotain muuta vikaa.Originally posted by JKKOlikohan tuollainen lukko mun entisessä E46:ssa, kun antoi jatkuvan 4 voltin jännitteen takasumuvalolle? Paloi himmeänä koko ajan riippumatta sumarin kytkimen asennosta. Vetokoukun johtosarjan takasumarille tuli täysi jännite, joka toimi muutenkin oikein. Piti vetää sieltä sitten piuha auton omalle sumuvalolle, jotta sai toimimaan.BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
Vasemman iskaritornin kyljessä on se apuvirtapiste, että siitä voi ottaa kunhan laittaa sulakkeen väliin.Originally posted by teme[[ View PostMistä e60 konehuoneesta saa virtaa 50w xenonsarjan relejohtosarjalle, ettei tarvi akulle asti johtoa vetää.
Onko siinä se pistoke, kun ei ole auto nyt tässä niin en voi itse katsoa.///Motorporot
Comment
-
Kyllä se polttaa jonkin aikaa n.10min?? Pakoäänistä huomaa, paljon matalemmat ja jonkin verran kovemmat kuin normaalisti. Auto tuntuu myös jonkin verran laiskemmalta ja ei vastaa kaasuun niin hyvin. Lämmöt sadan asteen tuntumassa. En ole kyllä omasta huomannu että sinistä tulisi missään vaiheessa.Originally posted by Mlatvala View PostDpf poltto
Onko se kun se tapahtuu, niin sinistä savua takalasi täynnä noin 15 sekunnin ajan ja sitten loppuu? lämmöt nousee tyyliin 90:stä 97:ään ?E61 520Da

Comment
-
Jotain tällaista kaasun vastaavuutta oli kyllä huomattavissa myös, tuo savu sain säikäytti että mikä meni rikki, mut kyllä se toimi sen aikana ja sen jälkeen, joten tokkopa tuo vaarallista..Originally posted by Mik@ View PostKyllä se polttaa jonkin aikaa n.10min?? Pakoäänistä huomaa, paljon matalemmat ja jonkin verran kovemmat kuin normaalisti. Auto tuntuu myös jonkin verran laiskemmalta ja ei vastaa kaasuun niin hyvin. Lämmöt sadan asteen tuntumassa. En ole kyllä omasta huomannu että sinistä tulisi missään vaiheessa.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
selviskö se sun vaihelaatikko ongelma muuten?Originally posted by Mik@ View PostKyllä se polttaa jonkin aikaa n.10min?? Pakoäänistä huomaa, paljon matalemmat ja jonkin verran kovemmat kuin normaalisti. Auto tuntuu myös jonkin verran laiskemmalta ja ei vastaa kaasuun niin hyvin. Lämmöt sadan asteen tuntumassa. En ole kyllä omasta huomannu että sinistä tulisi missään vaiheessa.E61 535d alkuunsa viritetty.
Comment
-
Joo selvis vaihdoin koko askinOriginally posted by Mlatvala View Postselviskö se sun vaihelaatikko ongelma muuten?
Olis varmaan tullu (ehkä) kuntoon pelkän momentinmuuntimen vaihdolla.. Nimim. NCmotorsport:lla sattui olemaan toimiva loota niin ostin sen ja vaihdettiin se. Nyt toimii hyvin eikä pidä ylimääräistä meteliä ja toisekseen entinen loota jäi varalle.
E61 520Da

Comment
-
Ja tarkemmin ajateltuna on tainu mullakin joskus tulla käryä/savua auton alta polton aikana pysähdyksissä ollessa. Palaisko paskat pois myös putken päältä tms? :think Pitäis ottaa koko pönttö pois ja ohjelmoida lisää voimaa jossain vaiheessa.Originally posted by Mlatvala View PostJotain tällaista kaasun vastaavuutta oli kyllä huomattavissa myös, tuo savu sain säikäytti että mikä meni rikki, mut kyllä se toimi sen aikana ja sen jälkeen, joten tokkopa tuo vaarallista..E61 520Da

Comment

Comment