E60 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MajorDrake
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 7551
    • Jyväshyvä

Originally posted by Mlatvala View Post
    JE!

tarviikos ne huohottimet vaihdella, vai ei?
    Ei, itse vaihdoin 4/2007 lci:iin kun siinä oli huohottimen kanssa ongelmaa, pukkasi liikaa öljyä ahtoletkuihin. Tyyppivika ihan ensimmäisissä 210 kW x35d malleissa.
    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

Comment

• Vesper
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2010
      • 240
      • Vantaa

Originally posted by Grolsch View Post
      Tänään iski kesken ajon kyseinen vikailmoitus ruutuun (ABS, airbagit ja turvavöiden kiristimet pois pelistä).

Foorumia kahlatessa läpi kohdistuu vika ilmeisimmin akkuun, muutaman kerran herjannut alhaista latausta ja laturilla olen ladannut akkua konehuoneesta ilmoitusten jälkeen. Syy lienee toistuvat lyhyet ajot. Muutoin ei ole mitään ihmeellisyyksiä sähköissä, starttauksissa yms ollut.

Auto 2009 520dA ja millainen akku tuohon kannattaa käydä hakemassa?

Samoin jos täältä löytyy joku joka voisi lukea koodit ja kuitata tuon ilmoituksen pois olisi se mahtavaa (tietenkin vaivannäkö korvataan).
      Omaan autooni, 2008 dA, kävin viime talvena hakemassa Exiden AMG-akun Sipoon Akkukellarista. Hinta vaihdettuna 250€. Syöttivät autolle virtaa koko ajan, joten mitään vikailmoituksia tai muuta häikkää ei tullut. Ja Rahu hoiti sitten akun vaihdon kertomisen autolle.

Comment

• -vellu
        Bimmer Rookie
        • May 2011
        • 47
        • Vantaa

Laitoin nyt tämän Sznajder-AGM akun: http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/900603/27

Hinta kanta-asiakkaalle 129€ja kahden vuoden takuu.
        Ostetaan sitten kahden vuoden päästä taas uusi

Comment

• J0akim
          Newbiemmer
          • Oct 2011
          • 14
          • Pohjanmaa

kysymyksiä ja vielä enemmän kysymyksiä

Terve vaan kaikille.

Kävin ostamassa saksasta auton ittelleni. 530xdA e60.

Hieman on tullut kysymyksiä joille toivon saavani täältä vastauksia.

Joten autossa on bi-xenon valot. Mutta haluasin laittaa xenonit myös pitkille ja sumareihin. Mitkä xenonit kannattaa laittaa? Angel eyesit on ihan pakko vaihtaa ledeiksi, mutta mitkä olisivat hyvät?

Sitten saksalaiset olivat ruuvanneet kilven kiinni saksalaisen aluslevyn reunoista. Joten reiät näkyvät kun laittaa suomi kilven paikoilleen. Mutta olen jossakin autoissa nähnyt leveitä ihan täysmustia aluslevyjä joissa sitten suomi kilvet kiinni.

olen lukenut että koodaamalla auton saa tekemään "mitä vain". Itse olen miettinyt että saiskos tuon naisen autossa puhumaan englantia saksan sijaan. navigaattori puhuu jo englantia mutta tuo ääniohjaus ymmärtää vain saksaa.

Kiitollinen vastauksista.

Comment

• zanta
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2003
            • 2908
            • Oulu

Originally posted by J0akim View Post
            Joten autossa on bi-xenon valot. Mutta haluasin laittaa xenonit myös pitkille ja sumareihin. Mitkä xenonit kannattaa laittaa? Angel eyesit on ihan pakko vaihtaa ledeiksi, mutta mitkä olisivat hyvät?

Sitten saksalaiset olivat ruuvanneet kilven kiinni saksalaisen aluslevyn reunoista. Joten reiät näkyvät kun laittaa suomi kilven paikoilleen. Mutta olen jossakin autoissa nähnyt leveitä ihan täysmustia aluslevyjä joissa sitten suomi kilvet kiinni.

olen lukenut että koodaamalla auton saa tekemään "mitä vain". Itse olen miettinyt että saiskos tuon naisen autossa puhumaan englantia saksan sijaan. navigaattori puhuu jo englantia mutta tuo ääniohjaus ymmärtää vain saksaa.
            Bi-xenon umpioissa on vain yksi xenonpolttimo, sama myös pitkille.
            Eli ei ole tarvetta alkaa siltä osin hommiin. Siellä vaan peili kääntää kuvion pitemmällä kun nykäset vivusta.

Noita etupuskurin kilpitelineitähän saa varaosatiskiltä, joko oikeaan sävyyn maalattuna tai ilman.

Ääniohjaus pitänee ohjelmoittaa uusiksi BMW-liikkeessä, mikäli sen englanniksi haluat.(jos joku tietää paremmin niin kertokoot, omakohtaista kokemusta ei ole.)
            LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)

eksälista:
            E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

Comment

• MajorDrake
              Bimmer Enthusiast
              • Apr 2006
              • 7551
              • Jyväshyvä

Originally posted by zanta View Post
              Eli ei ole tarvetta alkaa siltä osin hommiin. Siellä vaan peili kääntää kuvion pitemmällä kun nykäset vivusta.
              Pre-LCI:ssä on lisäksi apukaukovalona Halogeeni. LCI mallissa ei ole muissa kuin halogeenivaloissa lisäpitkät.
              Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --

Comment

• zanta
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2003
                • 2908
                • Oulu

Originally posted by MajorDrake View Post
                Pre-LCI:ssä on lisäksi apukaukovalona Halogeeni. LCI mallissa ei ole muissa kuin halogeenivaloissa lisäpitkät.
                Ok. Aattelin että se on "varavalona" se viereinen halogeenipolttimo niinku tossa LCI:ssä.

eksälista:
                E61 530i -08 (2012-2020), E60 530i -07 (2010-2012), E91 320d -05 (2009-2010), E39 M5 -02 (2005-2009), E34 AC Schnitzer S5 3.7 silhouette -90 (2006-2007), E34 535i -91 (2005), E34 525i -89 (2003-2004)

Comment

• k0rppi
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2008
                  • 784
                  • Varkaus

ainakaan allekirjottaneella ei se halogeeni pala, kuin viiksestä vetämällä.

Comment

• J0akim
                    Newbiemmer
                    • Oct 2011
                    • 14
                    • Pohjanmaa

Originally posted by zanta View Post

Noita etupuskurin kilpitelineitähän saa varaosatiskiltä, joko oikeaan sävyyn maalattuna tai ilman.

Ääniohjaus pitänee ohjelmoittaa uusiksi BMW-liikkeessä, mikäli sen englanniksi haluat.(jos joku tietää paremmin niin kertokoot, omakohtaista kokemusta ei ole.)
                    Olen yrittänyt etsiä noita kilpitelineiltä joka paikasta mutta en mistään satu löytämään. Joten olisko sinulla mitään ehdotuksia mistä etsisin?

Sitten kun laitan pitkät päälle niin kyllähän ne halogeenit siellä syttyy, mutta huomaa myös että xenonit muuttuvat. Xenonit ei muutu kun vetää vivusta taaksepäin. Siis väläyttää pitkiä. Mutta onko nämä halogeenit h7 polttimoita? ja pystyykö nämä vaihtaan xenon polttimoiksi?
                    Last edited by J0akim; 16-10-2011, 11:17.

Comment

• MajorDrake
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2006
                      • 7551
                      • Jyväshyvä

Mutta onko nämä halogeenit h7 polttimoita? ja pystyykö nämä vaihtaan xenon polttimoiksi?
                      Kyllä sinne voi jälkiasennus xenon -sarjan laittaa,
                      laitontahan se on. Ja voi häiritä radion toimintaa tms.

Comment

• zanta
                        Bimmer Enthusiast
                        • Dec 2003
                        • 2908
                        • Oulu

Olen yrittänyt etsiä noita kilpitelineiltä joka paikasta mutta en mistään satu löytämään. Joten olisko sinulla mitään ehdotuksia mistä etsisin?
                        Lähimmästä BMW-liikkeestä.

eksälista:

Comment

• J0akim
                          Newbiemmer
                          • Oct 2011
                          • 14
                          • Pohjanmaa

Kyllä sinne voi jälkiasennus xenon -sarjan laittaa,
                          laitontahan se on. Ja voi häiritä radion toimintaa tms.
                          Mikä olisi sitten semmoinen sarja joka sopii ja ei anna mitään virheilmoituksia?
                          Ja sumuvaloihin pitäisi kanssa saada xenonit. Ja angel eyesit pitäisi vaihtaa sinisiksi tai valkoisiksi.

Comment

• Marko.K
                            BTCF Member
                            • Jul 2006
                            • 1193
                            • Helsinki

E60 takapään käyttäytyminen

Tuntuu vähän siltä että on alkanut auton takapää käyttäytymään oudosti töyssyissä ja epätasaisuuksissa. Etupää menee ihan nätisti töyssyistä mutta takapää tekee semmosen nopea eestaas vatkaus liikkeen. Alkaako tämä kielimään väljistä tukivarsista vai mistä?
                            F11 535d -11 367hv/728nm
                            E39 M5 -99 Alpine White II
                            E65 730da -02
                            E60 530da -03
                            E39 530da -03 240hv/600nm
                            E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
                            E38 740iaL -95
                            E39 530d -99 245hv/528nm

Comment

• nupaha
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2008
                              • 277
                              • Pohojanmaa

Moro !

Mä hain Fixus-liikkeestä kiillotetusta rosterista tehdyn kilventaustan. Valkoiseen keulaan sopii mielestäni ihan kivasti.
                              työmatkakiiturina BMW 530e Xdrive ///M Performance
                              kauppakassina Audi A3 sedan
                              kesäkissana Jaguar XKR
                              tyttärillä Bmw E90 lci 318dsl

Comment

• J0akim
                                Newbiemmer
                                • Oct 2011
                                • 14
                                • Pohjanmaa

Originally posted by nupaha View Post
                                Moro !

Mä hain Fixus-liikkeestä kiillotetusta rosterista tehdyn kilventaustan. Valkoiseen keulaan sopii mielestäni ihan kivasti.
                                Rosterisia olen kyllä nähnyt vähän missä sattuu mutta ei oikein sovi minun mielestä tiitaanin harmaaseen autoon. Mutta löysin muovisen kilvenpidikkeen m3puskuriin realoem sivuilta. Mutta huomasin että siinä näkyy ne neljä ruuvia todella hyvin ja päädyin siihen tulokseen että laitan ihan tavallisen kilvenaluslevyn. Ja sitten jos löytyy joku konsti millä paikata reiät niin paikkaan ja ostan semmoisen pienen maalipurkin joka on sävytetty auton maalin mukaan.

Comment

Working...
                                X