Tulos lyhyen ajon jälkeen: Ajamisesta nauttii jälleen!!! Uskomaton ero renkaiden vaihdon jälkeen. Hiljaisempi ja voi ohjata sormenpäillä kun vetelykin tuntuu hävinneen...aijai!
Welcome to Ecotune, home of Scotland's leading Automotive Software Engineering Centre. We specialise in performance software and hardware upgrades for cars and commercial vehicles.
Yhteydenpito kyseisen firman osalta kiitettävää, kun laite saapui luin ohjelman ja lähetin sen heille muutama tunti ja viriohjelma tuli takaisin kysyivät että ohjelmoidaanko egr pois käytöstä ja tottakai se poistettiin käytöstä.(ei anna vikakoodia kun ottaa töpselin irti)
Sain heiltä myös ison filen kaikennäköisten vikakoodin lukijoiden eri vikakoodien selvityksiä.
koeajolla nyt reilu 200km ja auto on ihan eri kuin vakiona, kaasuun vastaavuus herkempi tehoa ja varsinkin vääntöä huomattavasti enemmän.
Lukemia saadaan kunhan pääsee rullille. Todella helppokäyttöinen laite ja kaiken lisäksi suomenkielellä.
Moroo, kun asennan alavesiletkuun sähköisen vastuksen elikkäs lämmittimen, ja vetäsen puukolla sen alavesi letkun poikki, niin tuleekos sieltä sitten aivan kaikki nesteet noin niinkun suurinpiirtein pihalle?
Sitten ja heti sen jälkeen kun laittelen ne takaisin paisariin nesteet kankaiden lävitte, niin mitenkäs 535d ilmataan, onko se tuosta egr termarista sen ilmaruuvin alta tehtävissä vai onko jotain monimutkaisempaakin tiedossa?
Moroo, kun asennan alavesiletkuun sähköisen vastuksen elikkäs lämmittimen, ja vetäsen puukolla sen alavesi letkun poikki, niin tuleekos sieltä sitten aivan kaikki nesteet noin niinkun suurinpiirtein pihalle?
Sitten ja heti sen jälkeen kun laittelen ne takaisin paisariin nesteet kankaiden lävitte, niin mitenkäs 535d ilmataan, onko se tuosta egr termarista sen ilmaruuvin alta tehtävissä vai onko jotain monimutkaisempaakin tiedossa?
Tietääkö kukaan mitä muutoksia/päivityksiä tuli 03/2008? Kellään kokemuksia jälkiasennus alpine hifisarjasta? Hinta-laatusuhde? Entäpä webaston toiminta ohjeita, kaukosäätimessä on ja off kytkimet.
Liekköhän minun vetolevy tai momentinmuunnin rikki? kun se näyttäisi liikkuvan (n.1-2mm) kun sitä KEVYESTI vääntää hammaskehästä laatikon ala reiästä laatikon suuntaan, eli taaksepäin. Liekkö näissä ollut vetolevyn rikkoontumisia?
Kehtaisiko joku e6x 530/535d:n omistaja tarkistaa liikkuuko levy teillä? Meisselillä kevyesti vääntämällä. Yrittänyt etsiä tämän:http://www.youtube.com/watch?v=UYSAOSCpIig äänen lähdettä mutta toistaiseksi tuloksetta.
Vaihdettu tähän mennessä: pakosarja, kampiakselin hihnapyörä, pakoputken joustin osa, lootan öljyt vaihdettu ja pakoputkesta revitty lämpösuojat pois.
Ääni kuuluu edelleen lootan luolta ja häviää kun laittaa vaihteen eteen tai taakse taikka nostaa kierrokset yli 1100. Toisaalta ääni ei kuullosta pyörivältä osalta. Ja nyt kun on vähän viileämpää niin ääni saattaa pärähtää kerran kovempaa ja sen jälkeen se ei kuulu niin kovaa mutta taas lämmettyään pärisee taas. Voisiko ääni tulla myös katista? Vikakoodeja ei ole laatikosta ja toimii normaalisti. Eikä oikeen turhaankaan kehtais laatikkoa pudottaa..
Liekköhän minun vetolevy tai momentinmuunnin rikki? kun se näyttäisi liikkuvan (n.1-2mm) kun sitä KEVYESTI vääntää hammaskehästä laatikon ala reiästä laatikon suuntaan, eli taaksepäin. Liekkö näissä ollut vetolevyn rikkoontumisia?
Kehtaisiko joku e6x 530/535d:n omistaja tarkistaa liikkuuko levy teillä? Meisselillä kevyesti vääntämällä. Yrittänyt etsiä tämän:http://www.youtube.com/watch?v=UYSAOSCpIig äänen lähdettä mutta toistaiseksi tuloksetta.
Vaihdettu tähän mennessä: pakosarja, kampiakselin hihnapyörä, pakoputken joustin osa, lootan öljyt vaihdettu ja pakoputkesta revitty lämpösuojat pois.
Ääni kuuluu edelleen lootan luolta ja häviää kun laittaa vaihteen eteen tai taakse taikka nostaa kierrokset yli 1100. Toisaalta ääni ei kuullosta pyörivältä osalta. Ja nyt kun on vähän viileämpää niin ääni saattaa pärähtää kerran kovempaa ja sen jälkeen se ei kuulu niin kovaa mutta taas lämmettyään pärisee taas. Voisiko ääni tulla myös katista? Vikakoodeja ei ole laatikosta ja toimii normaalisti. Eikä oikeen turhaankaan kehtais laatikkoa pudottaa..
Rallatus alkaa vituttaa jo ihan oikeesti.
Kuulostaa pahalta, kyllä se kohta poikii vika esille
Multa just tarkastettiin momentinmuunnin nostamalla ylös ja alaalta käsin roikkumalla siinä ja repimällä, tosin välyksiä en arvellut sillon mutta kiinni se oli, en tiedä sitten montako milliä se meisselillä kammeten aukeaa siitä, jotenkin nyt ei kiihota lähtä kokeilemaan mut vaikka huomenna vois kokeillakin jos tilanteet vähän rauhallisempia..
Kuulostaa pahalta, kyllä se kohta poikii vika esille
Multa just tarkastettiin momentinmuunnin nostamalla ylös ja alaalta käsin roikkumalla siinä ja repimällä, tosin välyksiä en arvellut sillon mutta kiinni se oli, en tiedä sitten montako milliä se meisselillä kammeten aukeaa siitä, jotenkin nyt ei kiihota lähtä kokeilemaan mut vaikka huomenna vois kokeillakin jos tilanteet vähän rauhallisempia..
No kun poikisikin mutta kun ei, kohta 2kk sama vtun rallatus jatkunu Joo koita jos kehtaat. Saattaa olla kyllä ettei saa meisseliä väliin jos ei ota sitä alumiini tukea/suojaa pois. Luulis kyllä jo tuohon n.2kk:n aikaan olis jo joku laakeri tms. porsinu :think
Millä pääsee natisevista ovitiivisteistä eroon? Shellin tiivistepuikko toimi E46:sessa, mutta tässä kuuskymppisessä ei, aina kostealla kelillä natisee niin p"##¤#"leesti.
Comment