Onko kukaan laittanut tälläistä "multimedia interfacea"? http://www.xcarlink.co.uk/product.ph...&cat=16&page=1 Sais vaan tuon kautta näppärästi ja kohtuu edullisesti peruutuskameran kii karvalakki ajotietokoneeseen.
E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Yankkis View PostOnko kukaan laittanut tälläistä "multimedia interfacea"? http://www.xcarlink.co.uk/product.ph...&cat=16&page=1 Sais vaan tuon kautta näppärästi ja kohtuu edullisesti peruutuskameran kii karvalakki ajotietokoneeseen.
Sama kiinnostaa täälläkin. Mitä mahdollisuuksia tuon lisäksi on saada tuohon business naviin dvd soitin tai tuo edellämainittu peruutuskamera tai vaikka musiikkisoitin?
Comment
-
-
omassa 530d:ssä on "munuaisten" takana verhot, ni aattelimpa vaan mitenkä nuo mahtanee toimia? näillä keleillä aina kiinni, mutta mites kesällä jos ei ne aukia ni mottihan kiehahtaa pian?Sininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.
BMW G31 540D x-Drive
BMW F11 530DA -12
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
Comment
-
-
Originally posted by syncro^^ View Postomassa 530d:ssä on "munuaisten" takana verhot, ni aattelimpa vaan mitenkä nuo mahtanee toimia? näillä keleillä aina kiinni, mutta mites kesällä jos ei ne aukia ni mottihan kiehahtaa pian?
Comment
-
-
Originally posted by -challenger- View PostLiikkuuko teillä nuo verhot siellä munuaisten takana jos menee sormella kokeilee ni ihan vapaasti ?M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by -challenger- View PostLiikkuuko teillä nuo verhot siellä munuaisten takana jos menee sormella kokeilee ni ihan vapaasti ?
Radiator shutter
The radiator shutter seals off the engine compartment from the outside and directs the cooling air under the engine.
When the vehicle is driven, the closed radiator shutter reduces the warm-up phase of the engine. In higher road speed ranges, this improves the CW value of the vehicle. This saves fuel and thus has an advantageous effect on the emissions. Furthermore, the faster heating of the coolant means that the full heat output of the vehicle can be called up earlier.
Components
* Radiator shutter
* Solenoid switch
Function
With the ignition off or in the event of a break in the activation cable, the radiator shutter is not locked. After engine start-up, the engine control unit switches the solenoid switch to earth and thus closes prevents the radiator shutter from opening.
When one or more of the following conditions exist when the vehicle is being driven, the magnetic lock for the radiator shutter is deactivated.
* Coolant temperature > 90°C
* Gearbox fluid temperature > 110°C
* Engine oil temperature > 130°C
* Power to map thermostat > 90% (only DME)
* Electric fan active
Fault code memory entries
If there is an electrical fault in the assembly, the radiator blind lock is deactivated.
The radiator shutter lock is also deactivated if a defect is detected at the coolant-temperature sensor or electric fan.
Eli ei liiku kun kone kylmänä. Tosin en mene vannomaan että liikkuuko vapaasti silloinkaan kun kone on noiden ehtojen mukaan kuuma mutta auto paikallaan, sillä tuossahan sanotaan että "when the vehicle is being driven". Kun auto ei ole käynnissä niin silloin lepattavat ainakin vapaasti.
- Antti -Last edited by Anzafin; 27-03-2011, 21:33.
Comment
-
-
Originally posted by -challenger- View PostIhmetyttää vain että toimiiko tollanen systeemi oikeesti käytännössä.
Täytyis ottaa ajonaikana jotain videopätkää niin näkis miten liikkuvat..
Talvellahan noi tuntu olevan jäässä aina välillä.
Comment
-
-
syylärin/kuulerin läpät??
Originally posted by Anzafin View PostNiin, no onneksi siellä ei siis ole mitään mekanismia mikä niitä liikuttaisi, vaan pelkästään solenoidi joka vapauttaa ne. Ilmavirran voimastahan ne sitten avautuvat.
magneetilla kiinni pidettävä malli joka on ainoastaan munuaisten takana ja uudempi malli
jossa on läpät myös alaosassa ahtoilman kuulerin edessä. Tätä uudempaa mallia ohjataan
mag.venttiilillä ja varsinainen voima läpien avaamiseksi ja sulkemiseksi tulee alipaineesta
eli helpoin tapa erottaa nämä 2 eri systeemiä on katsoa onko alaosassa kuulerin edessä myös läpät.
Jostain syystä näitä läppiä EI OLE kaikissa 520d ja 530d malleissa ollut.
Miksi ?? en tiedä. Liittyykö cold country malliin vai millä koodilla nuo tehdastilauksena tulee ??
Tässä vielä kuva alipaineella ohjatusta läppäsysteemistä. Näyttäisi pikaisella tutkimisella liittyvän LCI malleihin tuo läppä päivitys.Last edited by e46touring; 01-12-2013, 21:07.__________________________________________________ ____________
Neuvokkaat selviytyvät niistä tilanteista mihin viisaat ei koskaan joudu !!!
Comment
-
Comment