Miksei, tässä kylällä yks sellanen pyörii tarrat ikkunoissa, joku individualilta vaikuttava väri pinnassa.
Voihan se olla lookkerikin...:think
M5 Touringia ei tainnut saadakaan ennen LCI päivitystä?:think
Jos ei olis tuota ihanaa veroa niin 530i:n sijaan sellasen olisin napannut maaliskuussa mukaan Saksasta
Eipä taida olla lookkeri, ja sepang bronzelta näytti. Oli eilen valoissa, alko vituttaa köyhänä oleminen
///Motorporot
E34 ///M5 -91
E28 535iA projekti ex E91 330xd M-Sport -06
ex E38 740 iL
ex E39 M5 -01
ex E60 530iA M-Sport -04
ex E34 520i
Eipä taida olla lookkeri, ja sepang bronzelta näytti. Oli eilen valoissa, alko vituttaa köyhänä oleminen
Joo se vain saatto olla sepangi, mie vain sillä kiinnitin huomiota ku se ajeli vastaan Automaalaamo Centerin kohalla, enkä niin autoon kiinnittäny huomiota ku ihmettelin että mitä se kuskina ollu vahtas minua niin kovasti Peilistä sitte katoin että jaa tais olla M5
LR RRS 2.7D -05 (2020-) / Honda CB1000R -10 (2010-)
Omassa E60 LCI:ssä taitaa olla ne karvalakkihifit. Ne ainakin ovat melko onnettomat. Vaikken ole edes hifistelijä, niin silti tuppaa ärsyttämään kun joskus haluaisi kuunnella hieman lujempaa.
Ostin juuri 530d -04. Ratista (tai akselista tms) kuuluu usein vaimea kolahdus, kun vauhdista kääntää jotain 10-30 astetta (lähinnä kiihdytyksissa ja silloin jos kaasun asentoa muuttaa) tai jos rattia käännettäessä osuu esm. kuoppaan. Paikallaan käännettäessä ei yleensä vastaavaa kolahdusta kuulu. Jos autoa livuttaa hiljalleen eteenpäin ja heiluttaa rattia käännöksen aikana joskus tuntuu pieni välys. Ratti suorassa tätä kolahdusta ei ole ainakaan vielä kuulunut. Muuten ohjaus toimii juuri niin kuin pitääkin (auto kulkee suoraan ja jarrutuksissa ei esiinny tärinöitä, vatkausta tms.) Onko mahdollista että vika voisi liittyä hammastankoon? Jos näin on niin onko tätä mahdollista todeta jos auton käyttää katsastuskonttorilla tutkittavana?
autossa on aktiiviohjaus jos sillä jotain merkitystä tässä on.
Last edited by SimoJ; 11-06-2012, 07:27.
Reason: tarkennuksia vian kuvaukseen
Ostin juuri 530d -04. Ratista (tai akselista tms) kuuluu usein vaimea kolahdus, kun vauhdista kääntää jotain 10-30 astetta (lähinnä kiihdytyksissa ja silloin jos kaasun asentoa muuttaa) tai jos rattia käännettäessä osuu esm. kuoppaan. Paikallaan käännettäessä ei yleensä vastaavaa kolahdusta kuulu. Jos autoa livuttaa hiljalleen eteenpäin ja heiluttaa rattia käännöksen aikana joskus tuntuu pieni välys. Ratti suorassa tätä kolahdusta ei ole ainakaan vielä kuulunut. Muuten ohjaus toimii juuri niin kuin pitääkin (auto kulkee suoraan ja jarrutuksissa ei esiinny tärinöitä, vatkausta tms.) Onko mahdollista että vika voisi liittyä hammastankoon? Jos näin on niin onko tätä mahdollista todeta jos auton käyttää katsastuskonttorilla tutkittavana?
autossa on aktiiviohjaus jos sillä jotain merkitystä tässä on.
Voisiko kolina kuulua kallistuksen pystytangoista?
Entäs raidetangon päät, niin voisiko sisemmät/ulommat olla väljiä?
Heiluuko motari vauhdissa minkä verran ns klappina/kuolleena alueena ratti? Ei pitäisi olla yhtään väljää jos r-päät kunnossa.
Voisiko kolina kuulua kallistuksen pystytangoista?
Entäs raidetangon päät, niin voisiko sisemmät/ulommat olla väljiä?
Heiluuko motari vauhdissa minkä verran ns klappina/kuolleena alueena ratti? Ei pitäisi olla yhtään väljää jos r-päät kunnossa.
Ei tunnu yhtään väljää moottoritievahdissa. Ja ohjaus tosiaan toimii mielestäni juuri niinkuin pitääkin. Kolaus kuuluu jopa silloinkin kun auton käynnistää. Ja se kuuluu aika selkeästi jostai ratin tienoilta. Tosin voihan se ääni kantautuakkin.
Taidan käydä auton näyttämässä konttorilla. Edellisessä autossa maksoi 17,- kun tarkistivat konttorilla etupään nivelet ym.
Ei tunnu yhtään väljää moottoritievahdissa. Ja ohjaus tosiaan toimii mielestäni juuri niinkuin pitääkin. Kolaus kuuluu jopa silloinkin kun auton käynnistää. Ja se kuuluu aika selkeästi jostai ratin tienoilta. Tosin voihan se ääni kantautuakkin.
Taidan käydä auton näyttämässä konttorilla. Edellisessä autossa maksoi 17,- kun tarkistivat konttorilla etupään nivelet ym.
Munkin oma eli osuuspankin omistama kolahtaa mut sammuttaessa. Olisko jotku moottorintukikumit antautumassa.. En ole oikein varsin tiirannut että kolahtaako se pakari johkin vai mikä sitten.
ei oo katsastus tulossa ihan just heti kohta niin siinähän ne ilimatteeks tiiraa ne välykset ?
Munkin oma eli osuuspankin omistama kolahtaa mut sammuttaessa. Olisko jotku moottorintukikumit antautumassa.. En ole oikein varsin tiirannut että kolahtaako se pakari johkin vai mikä sitten.
ei oo katsastus tulossa ihan just heti kohta niin siinähän ne ilimatteeks tiiraa ne välykset ?
Myyjäliike katsasti auton viime perjantaina. Koitin sieltä kysellä sähköpostilla samalla, kun ilmoitin viasta.Vastausta ei ole vielä tullut.
Testailin tänään vähän lisää. Huomasin saman äänen, kun nostin auton rattia (sähköinen säätö) ja käänsin samaan aikaan puolelta toiselle. En tiedä voisiko sittenkin olla vikana esim ratin akseli... voisin veikata, että tuskin se hammastangostakaan johtuu
Comment