E60 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
-
Originally posted by Tommix View PostNiin, elikkäs mitä nyt pitäisi koodata?
Taitaa olla yksi harvoista optioneista joita ei retrofittinä saa. Onkohan kukaan tuota tehnyt, osat voisi hävittämöltä saada...:think
Ja asiaa vähän tutkittuani taitaa tuo sähköluukku jäädä asentamatta, tai ainakin pitää odotella että joku sopivan DIY-ohje duunaa. Ehkä käytän retrofit-energiani toistaiseksi CIC:n hommaamiseen.
Comment
-
-
Originally posted by timokk View PostEli auto on 2007 LCI E61 530dAOriginally posted by timokk View PostNiin siis koodata pitää ilmeisesti se että DRL:t toimisivat automaattisesti valoisuuden mukaan, ja koodaajakin jo löytyi.
Ja asiaa vähän tutkittuani taitaa tuo sähköluukku jäädä asentamatta, tai ainakin pitää odotella että joku sopivan DIY-ohje duunaa. Ehkä käytän retrofit-energiani toistaiseksi CIC:n hommaamiseen.
Automatiikka (huono) hoitaa tuon ihan itsellään. Eli vielä kerran: rinkulat palavat yksinään (kirkkaana) ainoastaan kun on automatiikan mielestä tarpeeksi kirkasta. Muuten palaa aina ksenonit.
Tuon automatiikan pystyy ohittamaan vääntämällä ajovalokatkaisimen asentoon jossa nuoli on suoraan ylöspäin (keskiasento).
Ja pitää muistaa että i-Drivessä pitää olla täppä kohdassa day time running lights.
Vai olenko ymmärtänyt jonkun asian ihan väärin?Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostSiis jos auto on LCI (4/2007 ->)niin eihän siinä tarvitse päiväajovaloja koodata?
Automatiikka (huono) hoitaa tuon ihan itsellään. Eli vielä kerran: rinkulat palavat yksinään (kirkkaana) ainoastaan kun on automatiikan mielestä tarpeeksi kirkasta. Muuten palaa aina ksenonit.
Tuon automatiikan pystyy ohittamaan vääntämällä ajovalokatkaisimen asentoon jossa nuoli on suoraan ylöspäin (keskiasento).
Ja pitää muistaa että i-Drivessä pitää olla täppä kohdassa day time running lights.
Vai olenko ymmärtänyt jonkun asian ihan väärin?
Joku tuossa ehdottikin että voi olla koodauksesta kiinni joten sitä yritettiin, tosin laihoin tuloksin eli tietokone ei saanut yhteyttä autoon...
Ja kyllä, idrivessä on täppä DRL -kohdassa.
Comment
-
-
No niin, touringin ilmajousien kompuran putkin vaihto on sitten kai seuraava tyyppivika mikä on alkanut oireilla ( "ylos/alas" merkkivalo mittaristossa) silloin tällöin.
Onko netissä ohjeita miten se letku vaihdetaan?Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostNo niin, touringin ilmajousien kompuran putkin vaihto on sitten kai seuraava tyyppivika mikä on alkanut oireilla ( "ylos/alas" merkkivalo mittaristossa) silloin tällöin.
Onko netissä ohjeita miten se letku vaihdetaan?Tuo letkuhan hajottuaan päästää kaiken paskan kompuraan joka sitten kuluu. Tuntuu sinne kyllä pääsevän kökköä muutenkin, se suodatin on aika vitsi.
325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Ohjausvaihteesta
Originally posted by Grolsch View PostVastaan itse itselle, nyt on päätetty vaihtaa autosta ohjausvaihde (näitä kuulema E60-sarjalaisissa on jonkun verran vaihdeltu etupään kolinoiden takia). Katotaan olisiko tuosta jotain apua vaivaan.
?En oo ollu siellä päinkään!
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostNo niin, touringin ilmajousien kompuran putkin vaihto on sitten kai seuraava tyyppivika mikä on alkanut oireilla ( "ylos/alas" merkkivalo mittaristossa) silloin tällöin.
Onko netissä ohjeita miten se letku vaihdetaan?
Tuo vika voi asettua tuolla letkun vaihdolla jos on hyvä tuuri..Omassa ei ollut kokonaan poikki ja antoi välillä vikakoodia,letku tosin murtui käsiin vaihdettaessa. Letkunvaihdon jälkeen on muutaman kerran tasonsäätöä vilautellut mutta tuo on kai normaaliakin..Ex. E46 330d -05
Ex. e61 530da -05
Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
Member of Team EastAudio
Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net
Comment
-
-
Originally posted by EPDM View PostNo niin, touringin ilmajousien kompuran putkin vaihto on sitten kai seuraava tyyppivika mikä on alkanut oireilla ( "ylos/alas" merkkivalo mittaristossa) silloin tällöin.
Onko netissä ohjeita miten se letku vaihdetaan?
Jos huono tuuri käy niin se kompura on voinut vetää jo paskat sisäänsä ja se ei ole enää pelastettavissa. Toki kannattaa lukea vikakoodit, ettei herja tule jostain tasonsäädön anturista tms.///Motorporot
Comment
-
-
Originally posted by timokk View PostNiin, siis niiden pitäisikin toimia juuri kuvaamallasi tavalla mutta kun ei toimi. Eli vaikka ajaa kirkkaalla auringonpaisteella niin xenonit palaa kokoajan ja päivävalot saa päälle vain manuaalisesti laittamalla valovivun 0-asentoon.
Joku tuossa ehdottikin että voi olla koodauksesta kiinni joten sitä yritettiin, tosin laihoin tuloksin eli tietokone ei saanut yhteyttä autoon...
Ja kyllä, idrivessä on täppä DRL -kohdassa.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostNyt haiskahtaa että olisi jotain vikaa jossain. Onko vikakoodit luettu? Olisiko tuo valoisuudentunnistus anturi (peilissä) rikki?
Comment
-
-
Maf
Tarvitseeko tätä:http://www.maf-shop.com/kfz_herstell....04-&x=60&y=17 maffia koodata tms. erikseen 12/04 530da:han?E61 520Da
Comment
-
-
Kaveri soitteli eilen ja kysyi, että mikähän nyt vaivaa, kun oli E60 530XDA:ssa käynnistyksen jälkeen kaikki penkilämmittimien valot vilkkuneet ja kuskin penkki oli lämmennyt tosi kuumaksi. Onko kellään sattunut vastaavaa? Kertoi myös, että lähtee tosi huonosti pikkupakkasellakin käyntiin. Käynnistymiseen ehdottelin hehkutulppien tarkastusta/vaihtoa ja akun vaihtoa. Voisiko tuo penkinlämmittimien häröilykin johtua alhaisesta akun jännitteestä?E61 525d LCI
Comment
-
Comment