Originally posted by Mikiis
View Post
E60 Kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
-
Originally posted by Clavurion View PostNo perskeles. Onko niillä nykyään oma arviointipiste? Todella harmillista, kun tuon paikallisen SVT:n kanssa hommat ovat aiemmin sujuneet niin jouhevasti.F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
Originally posted by Ganes View PostTänään vaihatin uuden tuulilasin alkuperäsen rikkoutuneen tilalle tohon e60:n. Nyt uusi lasi resonoi ja rutisee pienissäkin töyssyissä niin maan perk....
Onko kellään kokemusta tommosesta? Täytyy huomenna soitella lasiliikkeeseen ja kysellä asiasta? Vai voiskoha olla niin, ettei ne liimat olis ihan kuivaneet vielä?? En tiiä..E93 ///M3
E60 530dA aka M5
F11 525dA Xdrive
Tesla model 3 LR MY22
Comment
-
-
Originally posted by vekkuli View PostMulla on toukokuussa vaihdettu lasi ja rutisee tosiaan samallalailla.
Jos sulla tosiaan monta kuukautta on rutissu niin ite kyllä ainaki reklamoisin asentaneelle liikkeelle asiasta. Eihän semmosta jaksa Erkkikään kuunnella kohtuu hiljaisessa autossa.
Ittelläni on vakuutukset Fenniassa ja omavastuu oli 100e. Muutoinkin asiat toimi hienosti vakuutuksen kanssa. Yks puhelinsoitto ja selitys kuinka vaurio oli tapahtunut ja samalla sain laskutusnumeron jota lasiliike käyttää sitten vakuutusyhtiöltä laskuttamiseen. Auton olisi saanut viedä mihin tahansa laitettavaksi, mutta suosittelivat pilkingtonia asentavia paikkoja, jollaisessa sitten tuon Raisiossa käytin. Laittoivat muuten samaan hintaan sellasen ylälaidasta vihertävän ku pyysinEntinen siis ei ollut.
Ostimpa sitte uudet pyyhkijänsulat samalla, jotten heti naarmuttais uutta lasia vanhoilla Valeoilla. Uudet on Championit ja on kyllä törkeen näköset ne kiinnityssysteemit niissä! Semmoset saamarin mölkyrät! Muutoinki meni pari tovia miettiessä, että mikähän osa se niistä 6:sta vaihtoehdosta siihen sopii. Aina sama juttu! Mut oli 5egee halvemmat ku Valeot ja Bocheja ei motonetissa ees ollu tuolle korimallille.Last edited by Ganes; 02-10-2013, 17:09.e39 523i manu-96-->e38 740iA-95
-->e60 523iA-05:think
Comment
-
-
Originally posted by A62 View PostAlkanut ohjaustehostin pitämään pientä kujertavaa ääntä. Oletteko vaihtaneet tai lisänneet näihin öljyjä. Auttaako? Onko näillä mitään huoltoväliä? Ääni ei ole paha, kunhan ei hajoa.
Kustcarilta haettu purkki oli kirkkaan vihreetä, 1 litran sain imettyä pois. ( autossa aktiiviohjaus, normi ohjauksella vissiin erillainen ja eripaikassa säiliö)
Comment
-
-
Originally posted by Mikiis View PostJuu, voi olla ihan totta tuo. Varmaan sekoitin kaverin(joka SVT:llä töissä), ja tuon topicin jutut keskenään. SVT ei muuten enää tarkasta Lähitapiolan autoja. Mutta tuosta lasimerkistä oon tehnyt saman havainnon, että Pilkington on aika pehmeän oloinen. Ei ole kovin vanha em. merkin lasi paikallaan, ja halki moneen suuntaan+ kiveniskuja täynnä. Ex kulkineen kanssa tuli koettua gobainin ja pilkingtonin lasi, ja huomattavasti nopeampaa meni tuo pilkington. Kilometrit vuosittain aika samat, sekä ajoreititBMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostLiimojen kuivuminen näillä keleillä kestää viikon, pari.
Itse pyydän aina jättämään yöksi auton lämpimään halliin tai muuten narisee pitkään...Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Originally posted by Tommix View PostAjoin -04 535D about 100 th eikä koskaan ollut mitään ongelmaa ko. asian kanssa, eikä myöskään jälkeen päin. Autolla ajettu jo yli 300 th eikä ole kaivannut huohottimen päivitystä. Jotta ei ne kovin väärässä ole marmoritiskillä...
tulipa nyt tilattuapitää koittaa vaihella kerran ainaki auton iässä
Sininen savu on sitkeyttä, musta on voimaa.
BMW G31 540D x-Drive
BMW F11 530DA -12
Ex:
BMW E61 535da individual -10 340/680nm
BMW F11 520Da Alpinweiss III -13
BMW F30 320Da -12
Bmw E70 3.0DA -07
Bmw F10 525DA -10
Bmw 530Da e60 Pre-Lci -317/718 -03
Comment
-
-
Originally posted by Ganes View PostMut oli 5egee halvemmat ku Valeot ja Bocheja ei motonetissa ees ollu tuolle korimallille.
Minusta parhaimmat kyllä vuosien saatossa ollu Valeon sulat, varsinkin tihkupyyhkäisyllä tulee iso ero boscheihin.F11 530d -11
E91 -06 320d
x2 Tuikut
Ex. E60 -05 535d M-Sport 386hv/766nm
Comment
-
-
Eli ihan siis koemielessä nuo Championit ostin kun ei mulla aiemmin oo ollu sellasia. Katotaan nyt onko ihan suttapaskaa vai...
Niissä Valeoissa oli todellakin asiallinen se kiinnityssysteemi verrattuna noihin Champioineihin.
Sitä kyllä ihmettelen ettei tosiaan ollu koko siinä Turun Motonetin Bosch- kataloogissa ollenkaan tuohon sopivia sulkia ja sit jos jossakin muilla paikkakunnilla niitä on. Aika erikoista!!
Kahteen kertaan vielä sen bosch-kataloogin selasin kun en uskonu ekalla.Last edited by Ganes; 03-10-2013, 13:51.e39 523i manu-96-->e38 740iA-95
-->e60 523iA-05:think
Comment
-
-
Pitäisi vissiin vaihtaa pari suutinta tuohon 530:iin kun korjaus arvot toisessa aika paljon plussalla ja toisessa miinuksella. Näköjään noita 160kw suuttimia aika monella osanumerolla, liekkö väliä mikä nro lukee kunhan on tuo solenoidi suutin ja 160kw moottoriin? Jos uudessa eri numero niin ilmeiseseti pitää tuo uusi osa nro ohjelmoida ja oliko joku muukin numero? Dissilläkö? Voisi kai tietysti entisetkin viedä korjaukseen. :think Muuten auto toimii ihan normaalisti, ei sahaa pitkään käyntiin yms. Keskikulus on kyllä hieman yläkanttiin.E61 520Da
Comment
-
-
Paljoko on ajettu?ex bimmers: | BMW e91 335dA | BMW e34 518i | BMW e60 530dA | BMW e36 318iS |
Comment
-
Comment