Originally posted by Art_Zi
View Post
Täsmälleen samalla tavalla toimii mulla päätermarin ja EGR-termarin vaihdon jälkeen. Ennen lämmöt max. 69´C. Tuntuu, että nytkin lämpiää liian hitaasti viimeiset 10 astetta (80-90´C). Välillä lämmöt pysyy pitkään esim. 70´C ja sitten ryntää taas nopeammin ylöspäin vaikka ajaa motoria samaa nopeutta. Tämä johtuu ilmeisesti EGR-termarin aukeamisesta. Normipyörityksessä lämmöt noin 79-85´C, motarilla jopa 91´C. Ulkolämpötila noin -5´C.
Jotta 85´C lämmöt sai aikaiseksi, piti ajaa noin 30km mutkatietä.
Pitäisköhän vaihtaa toi laatikon lämmönvaihdin vielä? Suljettiin testiksi lämmönvaihtimen letku, mutta ajo oli erilaista, niin vaikea sanoa, että auttoiko se mitään...
Comment