Originally posted by JaniLap
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10 / F11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Originally posted by Jaskaxx View Post
Onko myyjäliike luotettava, mihin ranskankieliiset autot myydään eli mistä kiertänyt? Onko kolaripeli?i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by Jaskaxx View PostRuskea sisusta kieltämättä olis kivampi mutta tossa on aika kattavat varusteet.
Mistä osaat kattoa että kyseessä on ranskalainen auto?
Onko paikanpäällä kattomisen lisäksi jotain konstia saada tietoa mahdollisesta kolarikorjauksista?
Osa palveluista myy myös korjaushistoriatietoja. Joku foorumilla juuri osti 30 eurolla suht kattavan raportin.i4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Hiano peli! Foorumilla ollu kyllä juttua, että 170-230tkm välille osuu vikoja korjattavaksi aikas tavalla ja myös ite olen tuon päässyt kokemaan ostettuani omani juuri 170tkm ajettuna aikanaan. Saattaa olla, että LCI on parempi tossa suhteessa. Varaudu kuitenkin myös korjauksiin - itellä on nyt mennyt n. 200e per kuukausi osiin pelkästään ton omani kanssa.. Toki autoni on neljä vuotta vanhempi ja 195tkm mittarissa..2011 530d x-drive
2010 Skoda Superb combi 1.8tsi dsg
Comment
-
-
F10 hakusessa
F10 523iA (R6 2996cc) joka +130tkm ajettu polttelis nyt kovasti ulkomailta tuoda.
Millaisia kokemuksia, mitä tyyppi vikoja, mitä kannattaa öljyn ja tulppien vaihdon lisäks tehdä heti alkuunsa ... ja onko mieltä viedä / tekeekö joku pääkaupunki seudulla remappausta ko. koneelle. Entä mitä lisä ominaisuuksia siitä vois saada irti koodauksella?
Auttakaa miestä mäessä, älkääkä naurako vasta alamäessä...420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm
Comment
-
-
Itsellä nyt puoli vuotta ollut F10 528i. Auto toiminut hyvin ja olen tykännyt.
Oston jälkeen noin 172tkm paikkeilla joutui levyt ja palat vaihtamaan.
Itsellä auto on vakio ja hyvin puhtia käyttöautoksi.
Originally posted by TINTTI View PostF10 523iA (R6 2996cc) joka +130tkm ajettu polttelis nyt kovasti ulkomailta tuoda.
Millaisia kokemuksia, mitä tyyppi vikoja, mitä kannattaa öljyn ja tulppien vaihdon lisäks tehdä heti alkuunsa ... ja onko mieltä viedä / tekeekö joku pääkaupunki seudulla remappausta ko. koneelle. Entä mitä lisä ominaisuuksia siitä vois saada irti koodauksella?
Auttakaa miestä mäessä, älkääkä naurako vasta alamäessä...
Comment
-
-
Originally posted by janilind View PostHiano peli! Foorumilla ollu kyllä juttua, että 170-230tkm välille osuu vikoja korjattavaksi aikas tavalla ja myös ite olen tuon päässyt kokemaan ostettuani omani juuri 170tkm ajettuna aikanaan. Saattaa olla, että LCI on parempi tossa suhteessa. Varaudu kuitenkin myös korjauksiin - itellä on nyt mennyt n. 200e per kuukausi osiin pelkästään ton omani kanssa.. Toki autoni on neljä vuotta vanhempi ja 195tkm mittarissa..
Tääkin on varmaan auto kohtasta. Mulla oli 160tkm mittarissa oston aikaa ja silloin melkeen heti antautu vetari niin että vaihtoon. Kumi hajonnu toiselta puolelta ja ovenkahvojen kanssa ollut reilusti ongelmia -> 3 kahvaa rikki ja 2 lukkopesää. Muuten nyt mittarissa 215tkm ja kuluvia osia vaihdellut. ja kyseessä siis 2011 530xd.
Edit. Lisätään sen verran että ainakin mulla tärkeimmät varusteet on neliveto, comfort jakkarat, aktiivivakkari, HUD, ratin lämmitys, adaptive drive. Muista voi tinkiä!Last edited by Istandam; 10-02-2019, 09:11.
Comment
-
-
Originally posted by Istandam View PostEdit. Lisätään sen verran että ainakin mulla tärkeimmät varusteet on neliveto, comfort jakkarat, aktiivivakkari, HUD, ratin lämmitys, adaptive drive. Muista voi tinkiä!F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostTuohon myös liittyy varsin kalliit iskarit ja niitä tuntuu menneen jo alta 200tkm ajoillakin vaihtoon.
Halvemmat ne on verrattuna uuteen moottoriin? On meinaan niitäkin mennyt... Varmaan kannattaa tosiaan Golffi poistaa jos huoltokuluista on huolissaan.
Edit: Ja on tosiaan ihan eri auto noilla iskareilla ja kallistuksenvakaajilla..
Comment
-
-
Moottoreita aika harvoin totaalisesti on mennyt. Ja niihinkin muutamiin on löytynyt syy monesti sieltä taustapeilistä.
Jos vain vaivaa jaksaa taustatietojen selvittelyyn panostaa niin suositteleisin etsimään semmoisen auton missä ne maksimi jatkotakuut ostettu aikanaan. Voivat ovatkin vielä hyvinkin voimassa.
Saa laittaa kuntoon hymyssä suin auton sitten.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostMoottoreita aika harvoin totaalisesti on mennyt. Ja niihinkin muutamiin on löytynyt syy monesti sieltä taustapeilistä.
Jos vain vaivaa jaksaa taustatietojen selvittelyyn panostaa niin suositteleisin etsimään semmoisen auton missä ne maksimi jatkotakuut ostettu aikanaan. Voivat ovatkin vielä hyvinkin voimassa.
Saa laittaa kuntoon hymyssä suin auton sitten.
Joo ei varmaan usein tapahdu, mutta mahdollista sekin on. Käytetty auto kun on aina enemmän tai vähemmän käytetty niin niitä kuluja voi tulla asiasta jos toisestakin.
Comment
-
-
Tuntuu kyllä (järjettömän) kalliilta, että vajaa 200tkm rullatusta F10:sta pitäisi pulittaa 43 000 euroa.No, ehkä en ymmärrä varsusteiden ja M-sportin arvoa. 10k€ lisää niin saa hinnat alkaen 530e hakea kaupasta. ;-)
Asiaa sivuten, vähän yllättävän paljon on lähtenyt F10 hinnat alkaen-mallien hinnoista vuodessa. Ostin tarkalleen vuosi sitten lähes edullisimman Nettiauton (ja/tai liikkeiden) 520d -10 200tkm ajetun karvalakin, liikkeestä kaksilla uusilla renkailla 18k€ jota pidin ihan jees hintana. Muuten karvalakkki, mutta webasto on ja sitä pidänkin nyt ykkösvarusteena kun karvalakista ylöspäin lähdetään.
Vuosi kulunut ja 30tkm ajoa mittariin niin hinnat on n. 14k€. Neljä tonnia rapisi arvoa pois vuodessa vaikka sitä ennen on jo lähtenyt kolkyt tonnia.
Elämä on.Last edited by alspe; 10-02-2019, 17:44.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by alspe View PostTuntuu kyllä (järjettömän) kalliilta, että vajaa 200tkm rullatusta F10:sta pitäisi pulittaa 43 000 euroa.No, ehkä en ymmärrä varsusteiden ja M-sportin arvoa.
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
Comment