Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10 / F11 ostamassa

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MajorDrake
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 7544
    • Jyväshyvä

    Originally posted by JaniLap View Post
    Kyllä, mutta niissäkin tuon AdBluen mukanaolo liittyy EURO6 -päästöluokitukseen, jolloin pre-LCI malleissa järjestelmää ei ole koska niissä vaatimus on EURO5?

    Moottorihan on esim. 530dX tapauksessa molempien kohdalla N57.
    Kyllä, pre-Lcissä ei ole adBluea.
    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

    Comment

    • Jaskaxx
      Newbiemmer
      • Oct 2018
      • 4
      • Littoinen

      ehdokas

      Miltäs tämä asiantuntijoiden mielestä vaikuttaa?

      Comment

      • PNM2
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2015
        • 1124
        • Espoo

        Originally posted by Jaskaxx View Post
        Miltäs tämä asiantuntijoiden mielestä vaikuttaa?

        https://www.nettiauto.com/bmw/535/10092291
        No mä en tykkää mustasta sisustasta.

        Onko myyjäliike luotettava, mihin ranskankieliiset autot myydään eli mistä kiertänyt? Onko kolaripeli?
        i4 M50
        ex: G30 530e xDrive M-Sport
        ex: F11 525d xDrive
        ex: F11 520d
        ex: E91 318i

        Comment

        • Jaskaxx
          Newbiemmer
          • Oct 2018
          • 4
          • Littoinen

          Ruskea sisusta kieltämättä olis kivampi mutta tossa on aika kattavat varusteet.

          Mistä osaat kattoa että kyseessä on ranskalainen auto?

          Onko paikanpäällä kattomisen lisäksi jotain konstia saada tietoa mahdollisesta kolarikorjauksista?

          Comment

          • PNM2
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2015
            • 1124
            • Espoo

            Originally posted by Jaskaxx View Post
            Ruskea sisusta kieltämättä olis kivampi mutta tossa on aika kattavat varusteet.

            Mistä osaat kattoa että kyseessä on ranskalainen auto?

            Onko paikanpäällä kattomisen lisäksi jotain konstia saada tietoa mahdollisesta kolarikorjauksista?
            Katsot VIN:llä statsit jostain tällaiisesta palvelusta ja näet mm language versionin:
            BMW VIN decoder will check your BMW VIN and show you full vehicle specification


            Osa palveluista myy myös korjaushistoriatietoja. Joku foorumilla juuri osti 30 eurolla suht kattavan raportin.
            i4 M50
            ex: G30 530e xDrive M-Sport
            ex: F11 525d xDrive
            ex: F11 520d
            ex: E91 318i

            Comment

            • janilind
              Bimmer Rookie
              • Nov 2017
              • 168
              • Pirkanmaa

              Hiano peli! Foorumilla ollu kyllä juttua, että 170-230tkm välille osuu vikoja korjattavaksi aikas tavalla ja myös ite olen tuon päässyt kokemaan ostettuani omani juuri 170tkm ajettuna aikanaan. Saattaa olla, että LCI on parempi tossa suhteessa. Varaudu kuitenkin myös korjauksiin - itellä on nyt mennyt n. 200e per kuukausi osiin pelkästään ton omani kanssa.. Toki autoni on neljä vuotta vanhempi ja 195tkm mittarissa..
              2011 530d x-drive
              2010 Skoda Superb combi 1.8tsi dsg

              Comment

              • TINTTI
                Bimmer Fanatic
                • May 2004
                • 404
                • ...kuvan kaunis Koivuhaka

                F10 hakusessa

                F10 523iA (R6 2996cc) joka +130tkm ajettu polttelis nyt kovasti ulkomailta tuoda.

                Millaisia kokemuksia, mitä tyyppi vikoja, mitä kannattaa öljyn ja tulppien vaihdon lisäks tehdä heti alkuunsa ... ja onko mieltä viedä / tekeekö joku pääkaupunki seudulla remappausta ko. koneelle. Entä mitä lisä ominaisuuksia siitä vois saada irti koodauksella?

                Auttakaa miestä mäessä, älkääkä naurako vasta alamäessä...
                420dxA/f36/GrandCoupe/Business M Sport/~190hp/400nm
                ex523iA/f10/sedan/business/161tkm/~200hp/270nm
                ex320iA/e93/cabrio/Business/118tkm/~170hp/210nm
                ex325i/e30/cabrio/M-tech I/196tkm/~170hp/220nm
                ex320i/e30/cabrio/M-tech I/211tkm/~140hp/170nm
                ex320d/e46/sedan/Kanilakki/363tkm/~170hp/350nm

                Comment

                • Pecc
                  Newbiemmer
                  • May 2012
                  • 15
                  • Vantaa

                  Itsellä nyt puoli vuotta ollut F10 528i. Auto toiminut hyvin ja olen tykännyt.
                  Oston jälkeen noin 172tkm paikkeilla joutui levyt ja palat vaihtamaan.
                  Itsellä auto on vakio ja hyvin puhtia käyttöautoksi.


                  Originally posted by TINTTI View Post
                  F10 523iA (R6 2996cc) joka +130tkm ajettu polttelis nyt kovasti ulkomailta tuoda.

                  Millaisia kokemuksia, mitä tyyppi vikoja, mitä kannattaa öljyn ja tulppien vaihdon lisäks tehdä heti alkuunsa ... ja onko mieltä viedä / tekeekö joku pääkaupunki seudulla remappausta ko. koneelle. Entä mitä lisä ominaisuuksia siitä vois saada irti koodauksella?

                  Auttakaa miestä mäessä, älkääkä naurako vasta alamäessä...

                  Comment

                  • Istandam
                    Bimmer Rookie
                    • Apr 2011
                    • 69
                    • Suomi

                    Originally posted by janilind View Post
                    Hiano peli! Foorumilla ollu kyllä juttua, että 170-230tkm välille osuu vikoja korjattavaksi aikas tavalla ja myös ite olen tuon päässyt kokemaan ostettuani omani juuri 170tkm ajettuna aikanaan. Saattaa olla, että LCI on parempi tossa suhteessa. Varaudu kuitenkin myös korjauksiin - itellä on nyt mennyt n. 200e per kuukausi osiin pelkästään ton omani kanssa.. Toki autoni on neljä vuotta vanhempi ja 195tkm mittarissa..

                    Tääkin on varmaan auto kohtasta. Mulla oli 160tkm mittarissa oston aikaa ja silloin melkeen heti antautu vetari niin että vaihtoon. Kumi hajonnu toiselta puolelta ja ovenkahvojen kanssa ollut reilusti ongelmia -> 3 kahvaa rikki ja 2 lukkopesää. Muuten nyt mittarissa 215tkm ja kuluvia osia vaihdellut. ja kyseessä siis 2011 530xd.


                    Edit. Lisätään sen verran että ainakin mulla tärkeimmät varusteet on neliveto, comfort jakkarat, aktiivivakkari, HUD, ratin lämmitys, adaptive drive. Muista voi tinkiä!
                    Last edited by Istandam; 10-02-2019, 09:11.

                    Comment

                    • fraatti
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2002
                      • 4639
                      • Tampere

                      Originally posted by Istandam View Post
                      Edit. Lisätään sen verran että ainakin mulla tärkeimmät varusteet on neliveto, comfort jakkarat, aktiivivakkari, HUD, ratin lämmitys, adaptive drive. Muista voi tinkiä!
                      Tuohon myös liittyy varsin kalliit iskarit ja niitä tuntuu menneen jo alta 200tkm ajoillakin vaihtoon.
                      F11 535dX LCI
                      Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

                      Comment

                      • Istandam
                        Bimmer Rookie
                        • Apr 2011
                        • 69
                        • Suomi

                        Originally posted by fraatti View Post
                        Tuohon myös liittyy varsin kalliit iskarit ja niitä tuntuu menneen jo alta 200tkm ajoillakin vaihtoon.

                        Halvemmat ne on verrattuna uuteen moottoriin? On meinaan niitäkin mennyt... Varmaan kannattaa tosiaan Golffi poistaa jos huoltokuluista on huolissaan.


                        Edit: Ja on tosiaan ihan eri auto noilla iskareilla ja kallistuksenvakaajilla..

                        Comment

                        • zakspeed
                          BTCF Member
                          • Nov 2003
                          • 2000
                          • Tampere/kainuu

                          Moottoreita aika harvoin totaalisesti on mennyt. Ja niihinkin muutamiin on löytynyt syy monesti sieltä taustapeilistä.

                          Jos vain vaivaa jaksaa taustatietojen selvittelyyn panostaa niin suositteleisin etsimään semmoisen auton missä ne maksimi jatkotakuut ostettu aikanaan. Voivat ovatkin vielä hyvinkin voimassa.

                          Saa laittaa kuntoon hymyssä suin auton sitten.
                          -M5- '00
                          -i3 94 rex '19
                          -Ascona B 4.0 '80
                          Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
                          -Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
                          -Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista

                          Comment

                          • Istandam
                            Bimmer Rookie
                            • Apr 2011
                            • 69
                            • Suomi

                            Originally posted by zakspeed View Post
                            Moottoreita aika harvoin totaalisesti on mennyt. Ja niihinkin muutamiin on löytynyt syy monesti sieltä taustapeilistä.

                            Jos vain vaivaa jaksaa taustatietojen selvittelyyn panostaa niin suositteleisin etsimään semmoisen auton missä ne maksimi jatkotakuut ostettu aikanaan. Voivat ovatkin vielä hyvinkin voimassa.

                            Saa laittaa kuntoon hymyssä suin auton sitten.

                            Joo ei varmaan usein tapahdu, mutta mahdollista sekin on. Käytetty auto kun on aina enemmän tai vähemmän käytetty niin niitä kuluja voi tulla asiasta jos toisestakin.

                            Comment

                            • alspe
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jul 2004
                              • 3399
                              • Tre

                              Tuntuu kyllä (järjettömän) kalliilta, että vajaa 200tkm rullatusta F10:sta pitäisi pulittaa 43 000 euroa. No, ehkä en ymmärrä varsusteiden ja M-sportin arvoa. 10k€ lisää niin saa hinnat alkaen 530e hakea kaupasta. ;-)

                              Asiaa sivuten, vähän yllättävän paljon on lähtenyt F10 hinnat alkaen-mallien hinnoista vuodessa. Ostin tarkalleen vuosi sitten lähes edullisimman Nettiauton (ja/tai liikkeiden) 520d -10 200tkm ajetun karvalakin, liikkeestä kaksilla uusilla renkailla 18k€ jota pidin ihan jees hintana. Muuten karvalakkki, mutta webasto on ja sitä pidänkin nyt ykkösvarusteena kun karvalakista ylöspäin lähdetään.

                              Vuosi kulunut ja 30tkm ajoa mittariin niin hinnat on n. 14k€. Neljä tonnia rapisi arvoa pois vuodessa vaikka sitä ennen on jo lähtenyt kolkyt tonnia.
                              Elämä on.
                              Last edited by alspe; 10-02-2019, 17:44.
                              G30 520d xDrive
                              EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

                              Comment

                              • MajorDrake
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2006
                                • 7544
                                • Jyväshyvä

                                Originally posted by alspe View Post
                                Tuntuu kyllä (järjettömän) kalliilta, että vajaa 200tkm rullatusta F10:sta pitäisi pulittaa 43 000 euroa. No, ehkä en ymmärrä varsusteiden ja M-sportin arvoa.
                                Vajaa 200 tkm? Kierompi olis voinut sanoa että lähempänä 200 kuin 300 tkm ajettu... Kuitenkin se 36 tkm on keskivertoihmiselle n. 2 vuoden ajot...
                                M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
                                Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
                                Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎