Originally posted by touring39
View Post
F10 / F11 ostamassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Jaskaxx View Post
Ajosuorite on korkeahko. Pitää toivoa, ettei räjähdä ihan heti. Itsellä tulee 15 tkm vuodessa, joten jospa tuolla muutaman vuoden pärjäisi. Ja korjataan, jos on korjattavaa. Tällä hetkellä auto on kuitenkin aika lailla täydellisessä tikissä kaikin puolin.
Avaimia tulee mukaan vain yksi. Mistä kannattaa vara-avain hankkia? Kannattaako perien, jakolaatikon ja tomaatin öljyjä vaihdella ennakoivasti?
Comment
-
-
Originally posted by Vesa View PostTulipa sovittua kaupat tuosta tänään. Hinnassakin oli hyvin tinkivaraa. Tuossa ilmossa ei ole mainittu läheskään kaikkia varusteita. Tuossahan on mm. adaptive drive -paketti mikä oli minulle ehdoton. Varustelu on sellainen, ettei vastaavia ole Euroopassa myynnissä.
Ajosuorite on korkeahko. Pitää toivoa, ettei räjähdä ihan heti. Itsellä tulee 15 tkm vuodessa, joten jospa tuolla muutaman vuoden pärjäisi. Ja korjataan, jos on korjattavaa. Tällä hetkellä auto on kuitenkin aika lailla täydellisessä tikissä kaikin puolin.
Avaimia tulee mukaan vain yksi. Mistä kannattaa vara-avain hankkia? Kannattaako perien, jakolaatikon ja tomaatin öljyjä vaihdella ennakoivasti?BMW F82 M4 -16
BMW F20 116d M-sport -14
Aprilia Dorsoduro 900 -20
Sea-Doo RXP300RS -16
Comment
-
-
Originally posted by Vesa View PostTulipa sovittua kaupat tuosta tänään. Hinnassakin oli hyvin tinkivaraa. Tuossa ilmossa ei ole mainittu läheskään kaikkia varusteita. Tuossahan on mm. adaptive drive -paketti mikä oli minulle ehdoton. Varustelu on sellainen, ettei vastaavia ole Euroopassa myynnissä.
Ajosuorite on korkeahko. Pitää toivoa, ettei räjähdä ihan heti. Itsellä tulee 15 tkm vuodessa, joten jospa tuolla muutaman vuoden pärjäisi. Ja korjataan, jos on korjattavaa. Tällä hetkellä auto on kuitenkin aika lailla täydellisessä tikissä kaikin puolin.
Avaimia tulee mukaan vain yksi. Mistä kannattaa vara-avain hankkia? Kannattaako perien, jakolaatikon ja tomaatin öljyjä vaihdella ennakoivasti?
Oliko auto kuvien mukaisessa kunnossa, eli siis tosi hieno? Koititko pitkän lenkin ennen ostoa?
Comment
-
-
Originally posted by Vesa View PostTulipa sovittua kaupat tuosta tänään. Hinnassakin oli hyvin tinkivaraa. Tuossa ilmossa ei ole mainittu läheskään kaikkia varusteita. Tuossahan on mm. adaptive drive -paketti mikä oli minulle ehdoton. Varustelu on sellainen, ettei vastaavia ole Euroopassa myynnissä.
Ajosuorite on korkeahko. Pitää toivoa, ettei räjähdä ihan heti. Itsellä tulee 15 tkm vuodessa, joten jospa tuolla muutaman vuoden pärjäisi. Ja korjataan, jos on korjattavaa. Tällä hetkellä auto on kuitenkin aika lailla täydellisessä tikissä kaikin puolin.
Avaimia tulee mukaan vain yksi. Mistä kannattaa vara-avain hankkia? Kannattaako perien, jakolaatikon ja tomaatin öljyjä vaihdella ennakoivasti?E70 M-Sport AlpinWeiß 3
Ex.
F11 535d -11 M-Sport AlpinWeiß 3
E60 535d -06 M-Sport Carbonschwartz
E90 320d -05 Schwartz 2
E36 328i touring -97 Diamantschwartz
E36 352i -91 Diamantschwartz
Comment
-
-
Originally posted by Vesa View PostTulipa sovittua kaupat tuosta tänään.
Kannattaako perien, jakolaatikon ja tomaatin öljyjä vaihdella ennakoivasti?
Nesteiden vaihdon yhteydessä ehdottomasti myös vilkkuihin uudet, kun noilla kilometreillä varmaan vielä tehdasöljyt sisällä.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostHieno peli, kyllä kelpaa matkaa taittaa.
Nesteiden vaihdon yhteydessä ehdottomasti myös vilkkuihin uudet, kun noilla kilometreillä varmaan vielä tehdasöljyt sisällä.
Comment
-
-
Originally posted by Vesa View PostAvaimia tulee mukaan vain yksi. Mistä kannattaa vara-avain hankkia?Current:F31 LCI 320d xdrive M-Sport -19
Past:
F07 LCI 530d xdrive GT M-Sport -15
F31 318d xdrive -14
F07 530d GT-11
E90 330xda LCI -09
E70 X5 3,0sd M-Sport -07
E39 530d M-Sport -03
E39 530iA M-Sport -02
E39 528i -97
E30 320i -88
Comment
-
-
Huomenna menossa katsomaan/koeajamaan ja mahdollisesti myös ostamaan F11 535d msport -2011 tässä kyseisessä autossa on nämä dd/ad/nelipyöräohjaus ja kilometrejä on tällähetkellä takana n.220tkm.
Mitä tämmöisestä on hyvä tarkistaa ja voinko lyhyellä koeajolla todeta että auto on kunnossa eritoten alustan puolesta. :thinkKuinka vikaisia nämä yleensä ottaen on ollut vai siirrynkö seuraavaan vaihtoehtoon missä kyseisiä dynamic varusteita ei ole.. vai turhaanko jännittää mahdollisia kalliita remontteja :think kokemusta ei tämän korimallin 535d:stä ole muutenkaan että jos haluatte kertoa jotain huomioimisen arvoista niin olen kiitollinen
Last edited by Jo_Ku; 22-02-2019, 07:49.E28 M535i
E36 M3
F11 535d M-Sport
Comment
-
-
Tarkistat että iskarit eivät ole vuotaneet, ts. eivät ole märät.
Yleensä ne hajoavat siten että alkavat vuottaa ja vaimennusteho häviää.
Yleensä takaa menee etupäätä aiemmin tolpat...M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostTarkistat että iskarit eivät ole vuotaneet, ts. eivät ole märät.
Yleensä ne hajoavat siten että alkavat vuottaa ja vaimennusteho häviää.
Yleensä takaa menee etupäätä aiemmin tolpat...
Toinen omistaja majori toi 4.5v sittenF11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostTarkistat että iskarit eivät ole vuotaneet, ts. eivät ole märät.
Yleensä ne hajoavat siten että alkavat vuottaa ja vaimennusteho häviää.
Yleensä takaa menee etupäätä aiemmin tolpat...joten kaupat tästä tuli tehtyä. Kotimatkalla rengaspaineista tuli herjaa.
Nyt noin 500km ajokokemuksella voin sanoa että ero edelliseen 520d:hen on isoE28 M535i
E36 M3
F11 535d M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by Jo_Ku View PostJoo tuli siellä auton alla kontattua ja ei siellä mitään vuotoja näkynyt, eikä kyllä ajossakaan tuntunut huonoltajoten kaupat tästä tuli tehtyä. Kotimatkalla rengaspaineista tuli herjaa.
Nyt noin 500km ajokokemuksella voin sanoa että ero edelliseen 520d:hen on iso
Meillä on valittaa silloin tällöin toista takarengasta vaikka renkaan anturikin on vaihdettu.
Vissiin auton puolen vastaanottimessa satunnaisesti kosketushäikkää tms.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Tuo rengaspaine valvonta on kyllä mun mielestä aivan turha varuste. Vielä silloin, kun oli bemari meilläkin käyttöautona (e61 530d) niin valitteli ihan omiaan ja aiheutti lähinnä ärsytystä. Siihenkin asti ja sen jälkeenkin on pärjätty vallan mainiosti ilman moista turhuutta.Auto on liikkumaväline.
Comment
-
-
Originally posted by mikae34 View PostTuo rengaspaine valvonta on kyllä mun mielestä aivan turha varuste. Vielä silloin, kun oli bemari meilläkin käyttöautona (e61 530d) niin valitteli ihan omiaan ja aiheutti lähinnä ärsytystä. Siihenkin asti ja sen jälkeenkin on pärjätty vallan mainiosti ilman moista turhuutta.
Comment
-
Comment