F10\F11 tehonlisäykset

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MajorDrake
    replied
    Aika kauas jää lastutettunakin tehtaan lupaamista 0-100...

    Leave a comment:


  • veku
    replied
    Hyvin kelaa vartin

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Joo Tuikun tekemä softa ja vmax on koskematta.

    Leave a comment:


  • AiM
    replied
    Originally posted by TuomasTee View Post
    Kenen tekemä ohjelma?
    Käsittääkseni ohjelma on Tuikun etäohjelma joka asennettu Tampereella. Ei siis tehty muuta kuin softattu eli dpf paikallaan ja kuten mittauksista näkee, niin nopeudenrajoitinkin jätetty paikalleen. Omistaja ei taida vaikuttaa foorumilla enkä tiedä autosta sen enempää, minä vain mittasin tuon.

    Leave a comment:


  • AiM
    replied
    M550D 480hp/950nm part 4
    Attached Files
    Last edited by AiM; 17-03-2017, 21:59.

    Leave a comment:


  • AiM
    replied
    M550D 480hp/950nm, part 3
    Attached Files

    Leave a comment:


  • TuomasTee
    replied
    Originally posted by AiM View Post
    M550D F10 480hp/950nm
    Kenen tekemä ohjelma?

    Leave a comment:


  • AiM
    replied
    M550D F10 480hp/950nm, part 2
    Attached Files

    Leave a comment:


  • AiM
    replied
    M550D F10 480hp/950nm
    Attached Files

    Leave a comment:


  • laur77
    replied
    Originally posted by veku View Post
    Racedieselin autossa juuri ne modit mitä kirjotin aiemmin.
    Oma auto meni 365 tehoilla 13.3 vartin, muistaakseni nykytehoilla 382\820 aika jotain 13.1 nurkilla..

    Joo ja laatikko kestää vaikka mun ainoat revittelyt on 70tkm aikana max 5 nopea nykäisyä paikaltaan..muuten normaali ajoa
    Pitääkin kurkata mitä edellisen korimallin M3 / M5 painelee varttimailin, nämä "matalat kolmettoista" ei taida olla yhtään hullumpia.

    Jos noita laatikoita olis vääntö alkanut rikottamaan ajan mittaan niin eiköhän niistä olis kuulunut jotakin kautta. Tosin tässäkin ketjussa tais olla maininta ettei välystä sais olla yhtään, muutoin rikkoo paikkoja.

    Automaattilaatikkoon ei ole ollut tapana tehdä mitään muutoksia? Eikö niitä "purkkeja" tms. saa päivitettyä jos osaisi vaihtaa fiksummin uusilla lukemilla?

    Leave a comment:


  • veku
    replied
    Originally posted by laur77 View Post
    Totta, 0 - 100 aika turha ja kuitenkin hankala painavalla takavetoisella, varttimaili ja ohituskiihtyvyys painaa enempi mutta kaikessa on hyvä vertailla.

    Racedieselin varttimailin aika kyllä hulppea, olikos tossa jo muutakin päivityksiä kuin softa?

    Ja laatikot vissiin kestäneet pienet revittelytkin?

    Täytyy renkaiden vaihdon jälkeen katella pientä piristystä.
    Racedieselin autossa juuri ne modit mitä kirjotin aiemmin.
    Oma auto meni 365 tehoilla 13.3 vartin, muistaakseni nykytehoilla 382\820 aika jotain 13.1 nurkilla..

    Joo ja laatikko kestää vaikka mun ainoat revittelyt on 70tkm aikana max 5 nopea nykäisyä paikaltaan..muuten normaali ajoa

    Leave a comment:


  • laur77
    replied
    Totta, 0 - 100 aika turha ja kuitenkin hankala painavalla takavetoisella, varttimaili ja ohituskiihtyvyys painaa enempi mutta kaikessa on hyvä vertailla.

    Racedieselin varttimailin aika kyllä hulppea, olikos tossa jo muutakin päivityksiä kuin softa?

    Ja laatikot vissiin kestäneet pienet revittelytkin?

    Täytyy renkaiden vaihdon jälkeen katella pientä piristystä.

    Leave a comment:


  • racediesel
    replied
    moikka
    noissa0-100km/h kiihdytyksissä saa hirveitä eroja aikaan siinä että miten lähtö onnistuu.
    nelivedolla homma tietysti helpottuu.

    tuossa olisi hiukan pohjaa:
    1/4 maili 13,081
    seisova maili 248km/h
    BMW f11 535xd 2240kg painoa lähdössä.

    T:Pasi

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    Originally posted by laur77 View Post
    En osaa sanoa, paperilla aika samanlaiset lukemat ja paino varmaankin aika lähellä, mutta M550D lähtee nelivedolla 4,8sek (muistaakseni) nollasta pusikkoon, kuullostaa aika hurjalle lukemalle pelkällä softalla jos lähtökohta on 5,7sek (299hv).

    Ohituskiihtyvyys tais tosin olla jopa parempi softatulla takavedolla.

    Mutta eiköhän ala olla lukemat kohdillaan painavalla dieselillä
    sillä 0-100km/h kiihtyvyysarvolla ei ole mitään käytännön merkitystä onkose 4,5 vai 6sec. Monikaan ei varmaan lähde aina nilkkasuorana paikoiltaan.
    se mihin mun mielestä käytännössä on merkitystä todella on ohituskiihtyvyys. ja se yleensä paranee todella kun auto ohjelmoidaan.
    toinen asia on tuon automaattiaskin yhteentoimivuus lastutetussa. ihan turhaa kickdown heittää pienemmälle kun vääntö takaisi jopa paremman ohituskiihtyvyyden isommalla pykälällä.
    olen omaan f31:een harkinnut asentaa manuaalin kaasupolkimen kokeeksi. tuolloin saisi ajella autoa läpistä. toki tomaatti toimisi muuten normaalisti tarvittaessa.

    mun ex f10 oli 3litran koneella ja manuaalilaatikolla. sen ohituskiihtyvyys oli kyllä hyvä.(kuivalla kelillä)
    Last edited by poke; 15-03-2017, 13:53.

    Leave a comment:


  • laur77
    replied
    Originally posted by akzuh View Post
    Eikö se M550D ala olemaan hyvä vertailu kohta kiihdytyksille.
    En osaa sanoa, paperilla aika samanlaiset lukemat ja paino varmaankin aika lähellä, mutta M550D lähtee nelivedolla 4,8sek (muistaakseni) nollasta pusikkoon, kuullostaa aika hurjalle lukemalle pelkällä softalla jos lähtökohta on 5,7sek (299hv).

    Ohituskiihtyvyys tais tosin olla jopa parempi softatulla takavedolla.

    Mutta eiköhän ala olla lukemat kohdillaan painavalla dieselillä

    Leave a comment:

Working...
X