F10\F11 tehonlisäykset
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Käsittääkseni ohjelma on Tuikun etäohjelma joka asennettu Tampereella. Ei siis tehty muuta kuin softattu eli dpf paikallaan ja kuten mittauksista näkee, niin nopeudenrajoitinkin jätetty paikalleen. Omistaja ei taida vaikuttaa foorumilla enkä tiedä autosta sen enempää, minä vain mittasin tuon.Originally posted by TuomasTee View PostKenen tekemä ohjelma?
Leave a comment:
-
Pitääkin kurkata mitä edellisen korimallin M3 / M5 painelee varttimailin, nämä "matalat kolmettoista" ei taida olla yhtään hullumpia.Originally posted by veku View PostRacedieselin autossa juuri ne modit mitä kirjotin aiemmin.
Oma auto meni 365 tehoilla 13.3 vartin, muistaakseni nykytehoilla 382\820 aika jotain 13.1 nurkilla..
Joo ja laatikko kestää vaikka mun ainoat revittelyt on 70tkm aikana max 5 nopea nykäisyä paikaltaan..muuten normaali ajoa
Jos noita laatikoita olis vääntö alkanut rikottamaan ajan mittaan niin eiköhän niistä olis kuulunut jotakin kautta. Tosin tässäkin ketjussa tais olla maininta ettei välystä sais olla yhtään, muutoin rikkoo paikkoja.
Automaattilaatikkoon ei ole ollut tapana tehdä mitään muutoksia? Eikö niitä "purkkeja" tms. saa päivitettyä jos osaisi vaihtaa fiksummin uusilla lukemilla?
Leave a comment:
-
Racedieselin autossa juuri ne modit mitä kirjotin aiemmin.Originally posted by laur77 View PostTotta, 0 - 100 aika turha ja kuitenkin hankala painavalla takavetoisella, varttimaili ja ohituskiihtyvyys painaa enempi mutta kaikessa on hyvä vertailla.
Racedieselin varttimailin aika kyllä hulppea, olikos tossa jo muutakin päivityksiä kuin softa?
Ja laatikot vissiin kestäneet pienet revittelytkin?
Täytyy renkaiden vaihdon jälkeen katella pientä piristystä.
Oma auto meni 365 tehoilla 13.3 vartin, muistaakseni nykytehoilla 382\820 aika jotain 13.1 nurkilla..
Joo ja laatikko kestää vaikka mun ainoat revittelyt on 70tkm aikana max 5 nopea nykäisyä paikaltaan..muuten normaali ajoa
Leave a comment:
-
Totta, 0 - 100 aika turha ja kuitenkin hankala painavalla takavetoisella, varttimaili ja ohituskiihtyvyys painaa enempi mutta kaikessa on hyvä vertailla.
Racedieselin varttimailin aika kyllä hulppea, olikos tossa jo muutakin päivityksiä kuin softa?
Ja laatikot vissiin kestäneet pienet revittelytkin?
Täytyy renkaiden vaihdon jälkeen katella pientä piristystä.
Leave a comment:
-
moikka
noissa0-100km/h kiihdytyksissä saa hirveitä eroja aikaan siinä että miten lähtö onnistuu.
nelivedolla homma tietysti helpottuu.
tuossa olisi hiukan pohjaa:
1/4 maili 13,081
seisova maili 248km/h
BMW f11 535xd 2240kg painoa lähdössä.
T:Pasi
Leave a comment:
-
sillä 0-100km/h kiihtyvyysarvolla ei ole mitään käytännön merkitystä onkose 4,5 vai 6sec. Monikaan ei varmaan lähde aina nilkkasuorana paikoiltaan.Originally posted by laur77 View PostEn osaa sanoa, paperilla aika samanlaiset lukemat ja paino varmaankin aika lähellä, mutta M550D lähtee nelivedolla 4,8sek (muistaakseni) nollasta pusikkoon, kuullostaa aika hurjalle lukemalle pelkällä softalla jos lähtökohta on 5,7sek (299hv).
Ohituskiihtyvyys tais tosin olla jopa parempi softatulla takavedolla.
Mutta eiköhän ala olla lukemat kohdillaan painavalla dieselillä
se mihin mun mielestä käytännössä on merkitystä todella on ohituskiihtyvyys. ja se yleensä paranee todella kun auto ohjelmoidaan.
toinen asia on tuon automaattiaskin yhteentoimivuus lastutetussa. ihan turhaa kickdown heittää pienemmälle kun vääntö takaisi jopa paremman ohituskiihtyvyyden isommalla pykälällä.
olen omaan f31:een harkinnut asentaa manuaalin kaasupolkimen kokeeksi. tuolloin saisi ajella autoa läpistä. toki tomaatti toimisi muuten normaalisti tarvittaessa.
mun ex f10 oli 3litran koneella ja manuaalilaatikolla. sen ohituskiihtyvyys oli kyllä hyvä.(kuivalla kelillä)Last edited by poke; 15-03-2017, 13:53.
Leave a comment:
-
En osaa sanoa, paperilla aika samanlaiset lukemat ja paino varmaankin aika lähellä, mutta M550D lähtee nelivedolla 4,8sek (muistaakseni) nollasta pusikkoon, kuullostaa aika hurjalle lukemalle pelkällä softalla jos lähtökohta on 5,7sek (299hv).Originally posted by akzuh View PostEikö se M550D ala olemaan hyvä vertailu kohta kiihdytyksille.
Ohituskiihtyvyys tais tosin olla jopa parempi softatulla takavedolla.
Mutta eiköhän ala olla lukemat kohdillaan painavalla dieselillä
Leave a comment:
Leave a comment: