Mulle 299hp tuli 382\820..pumppu vissiin loppuu kesken..
Oli kyllä Antin kanssa puhe että jos joskus aikataulut natsaisi niin katsoisi onko tuolle vielä jotain tehtävissä...
katsot ensin esim majorin kanssa ja sitten antin... (M550D)
Mulle 299hp tuli 382\820..pumppu vissiin loppuu kesken..
Oli kyllä Antin kanssa puhe että jos joskus aikataulut natsaisi niin katsoisi onko tuolle vielä jotain tehtävissä...
Kysyin asiaa täällä kun en jaksanut selailla. Tietoa?
Itse laittelen näitä. Hyvin ovat pelanneet. Varmaan olisi foorumit pullollaan faktoihin perustuvaa tekstiä jos jollain olisi oikeasti pahaa sanottavaa. Ne autot mitä olen käyttänyt penkissä ovat antaneet luvatut arvot. Tehdään Suomen tiimin kanssa noin 3000 ohjelmointia vuodessa.
Nyt on Fin-Turbolla mielenkiintoinen +400hv ahdinresepti 258hv dieseliin.
Ohjelman oli prototyyppiin tehnyt TDI Tuningin Miettinen, vakiocooleri käytössä ja DPF tyhjennetty. Ruiskutusjärjestelmäkin oli vakio eli pumppuna Bosch-kataloogin mukaan ilmeisesti vastaava 75:nen kuin 535d:ssä.
Vääntöä saisi 850Nm (ei tietoa mille kierrosalueelle riittää) mutta heille oli Siekkinen kommentoinut ettei ole suositeltavaa. Jos 400hv olisi 4000rpm kohdalla, tarvittaisiin tällä kierrosluvulla vääntöä laskurin mukaan 702Nm. Samalla kierrosluvulla 850Nm antaisi jo 484hv, sitä ennen tulee varmaan hyvissä ajoin vakiopumpun rajat vastaan.
Yritän saada projektin toteutettua jossain vaiheessa kesää kun vaan saisi järjestettyä auton kahdeksi päiväksi Kuopioon. Jos vaikka välttyisi 535d:n hankinnalta... :think
.
Jos vanha mies vielä muistaa oikein, kyllä tämän(kin) "ahdireseptin keksi" ja ideoi joku toinen ~10 vuotta sitten...
Fin turbo kyllä liittyi siihen aivan alkutapahtumiin, muttei ei ehken aivan niin, kun nyt saattaisi luulla.
Sen jälkeen sitä amg,n pakosiipi, ~vakion kokoinen billettikompura - reseptiä on alun irvailun jälkeen kopioitu kyllä ansiokkaasti...
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Mitä noista 535d pystyy ottamaan dpf:n kanssa, 220kW vs. 230kW?
Mulla tuli 230 kW versiosta 417 hv / 799 Nm. AJ Techin ohjelmointi.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
No tuo on jo hyvä hiukkaskiihdyttimen kanssa. Ei sieltä taida saadakaan ilman pumppu- tai muita modeja juuri enempää.
DPF poistettu.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment