Tänään kävin katsastamassa E60 -04 530d 273 tkm ja dpf oli parsittu pois, raja-arvo oli 0.5 ja päästöt 0.2
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\F11 tehonlisäykset
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by MajorDrake; 22-01-2017, 19:14.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostTänään kävin katsastamassa E60 -04 530d 273 tkm ja dpf oli parsittu pois, rajaarvo oli 0.5 ja päästöt 0.2F11 535xd my13
Comment
-
-
Originally posted by Jiu-jitsu View PostHyvin on säädetty! Kenen softalla saa näin hienot lukemat? Vanhassa viiatin biturbo diisselissä oli dpf poiston jälkeen softattuna 1,7 ja säätöjen nälkeen nihkeät 1,3. Kilsoja tuolloin about 140tkm.F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
-
Originally posted by veku View PostTuossa hiivatissa on taas lukemat päin peetä, jos viriohjelma kunnossa niin lukema reilusti alle 0.5Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Pikkuhiljaa penkitellyt noita aiemmin ohjelmoituja, 220kW 535d malli 379hp ja vääntö rajattu asiakkaan toiveesta alle 700nm-》675nm. 30d antaa sen 340hp ja 700nm.
Jännä ollut huomata miten eri vaihde vaikuttaa penkitystulokseen, esim e61 535d antoi 5 vaihteella 379hp ja jotakin 720nm, kutos vaihteella 341hp ja about 675nm. Aiemman ohjelmoijan lappu autosta 382hp ja 730nm.. Vitosella mitattuna vakiotehot selvästi yläkanttiin, noin 295hp, kutosella mitattuna 286hp mallista ilman dpf 288hp.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Joskus kun tuli ajeltua dynolla työkseen niin havaitsin samanlaisia juttuja.
Parhaan (vertailukelpoisen) luvun sai aina kun vaihteiston välitys oli lähellä 1:1.
Joissain autoissa taas pienen sisäisen inertian ja kovan kulmakiihtyvyyden takia piti käyttää eddie-brakea (pyörrevirtajarru) vakio kuormalla (vakiohäviö lisäys rullille) että pääsi jonkinlaiseen järkevään lukuun.
mm. E36 M3 antoi ilman lisättyä jarrua aivan liian pieniä lukuja syystä tai toisesta.
Uudemmissa autoissa voi taas olla heat soak-suojaimia softassa eri vaihteille. Ehkäpä siitä osaa joku muu valottaa enemmän.
Eli pikkuvaihteilla kuormitusaika on lyhyempi -> ei niin paljon kumuloitunutta lämpöä moottorissa -> lisää vetoja.
Korjatkaa jos olen väärässä.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Noissa 8-vaihteissa 1:1 suhde löytyy 6. Vaihteelta.Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
Check: www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
Tampere 044-5867096
Comment
-
-
Niin löytyy, ja 6hp malleissa lähimpänä taitaa olla vitonen, mutta vitosella mitattuna nyt useamman auton perusteella näyttää yläkanttiin, 6 vaihteella ehjistä vakioautoista maks. prosentin parin sisään heitto tehtaan ilmoittamiin.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Mitenkä on auto/laatikko toiminut noilla tehoilla?
Originally posted by Heksunaattori View PostTänään omasta kolmelitrasesta 525dA F10 otettiin AJ-tech:lla ensin "vahingossa" 342hv/716nm. Juuri tuon heikomman laatikon takia huippuvääntö täytyi saada korkeammille kierroksille, joten Antin tekemän hienosäädön jälkeen jätettiin 326hv/660nm + EGR pois käytöstä.
Comment
-
-
Originally posted by Kona View PostMitenkä on auto/laatikko toiminut noilla tehoilla?
Originally Posted by Heksunaattori View Post
Tänään omasta kolmelitrasesta 525dA F10 otettiin AJ-tech:lla ensin "vahingossa" 342hv/716nm. Juuri tuon heikomman laatikon takia huippuvääntö täytyi saada korkeammille kierroksille, joten Antin tekemän hienosäädön jälkeen jätettiin 326hv/660nm + EGR pois käytöstä.
Comment
-
-
Ensimmäinen B47 kävi tänään penkissä(kymmenkunta viritettyä, ei ole vaan ennen penkitetty). Vakiona tehoa tuli 189,6hp ja ohjelmoituna 237hp. Väännöt vakiona 420nm ja ohjelmoituna 490nm.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
Comment