Hmm. Mikä on 550d? Eikai sellaista olekkaan, vain M550xd?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10\F11 tehonlisäykset
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
Originally posted by MajorDrake View Post525:ssa on *aska laatikko.
GA8HP45Z,
ZF:n spekseissä 450 Nm väännön kesto,
530:ss'ä taas GA8HP70Z
ja 700 Nm kesto...
Ja tuo sama 45 on myös 535iA:ssa ja sehän alkaa jo sitten olla aikas äärirajoilla tuon väännönkeston osalta kun autossahan on jo 400Nm.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Jenkeissä samalla laatikolla olevat laatikot ovat kestäneet käyttäjien mukaan yli 600nm vääntöjä pitkään? Sitä en tiedä onko kotimaassa lastutettuja 525:sia ZF8HP45:sella. Jos on niin olisi kiva saada käyttäjäkokemuksia. Toisaalta voiko ohjelmointia samalla koneella tehdä niin että rajoitetaan vääntö esim. tuonne 500nm tienoille?
Monesta lähteestä lukenut että dieseleissä (525DA) olisi väännönkesto 500nm.
Hyvät tehot kuitenkin lähtenyt 525:sta.
Comment
-
-
On siinä laatikon mitoituksessa varmuuskerroin, veikkaisin että noin 1,5-2,0 tai jopa enemmän. Eli voi hyvinkin kestää 600 Nm, mutta ei välttämättä kestä. Elinikä myös lyhenee varmasti, se on sitten toinen asia että lyheneekö merkittävästi.Last edited by böntti; 31-03-2015, 12:24.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Originally posted by poke View PostF10 525d man 3,0 koneella -> 325hp/700Nm PDF paikoillaan
tämmöistä tänään.
Nyt alkaa näyttämään jo kelvolliselta!
Kuka on tämän ohjelmoinnin takana?F11 535d M-sport VOLL
MB A180 -16
Cagiva Xtra Raptor 1000
Kupla Cab ATM -69
*ollu monta muutakin katiskaa ja bemaria*
Comment
-
-
Originally posted by Stombe View PostNyt alkaa näyttämään jo kelvolliselta!
Kuka on tämän ohjelmoinnin takana?
AJ-Techillä tämä tehtiin.
Ratapäiviä tässä jo odotellaan innolla, että päästään testailemaan.Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Originally posted by Stombe View PostJo vain, mitä hintaa kysyttiin säädöstä?Kulkineet/projektit:
640D F06
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
-
Nyt on sitten ollut pajalla oma 535i F10. Vaihdettiin downpipe, intake ja sitten ohjelmoitiin uudestaan. Kävin penkittämässä ennen viritystä, mutta en ole vielä ehtinyt uudelleen. Valitsin pajan sen mukaan, että osaa tehdä muutakin kuin ohjelmoinnin. Seuraavaksi edessä on ahtimen vaihto sekä isompi välijäähdytin, jos tehoja halutaan lisää. Tuo turbo on rajoittava tekijä bensakoneessa, vaihteisto kestää kyllä vaikka speksit väittää muuta.
Merkittävin muutos on väännössä ala- ja keskikierroksilla sekä kaasuvasteessa. Pienikin hipaisu kaasuun nostaa heti ahdot ja vaihtaminen pienemmälle on aivan turhaa. Tuo kaasuvaste ja vääntö on tuntumaltaan paljon parempi kuin mun aikaisemmassa 335i E91:sessä, jossa kuitenkin oli 560 nm. Tykkään todella paljon.
Tehoista on vaikea sanoa, mutta näppituntumaltaan voisi olla luokkaa 360. Voi olla vähän vähemmänkin. Ensi viikolla lähden Saksaan melkein 3 viikoksi, joten siellä pääsee vähän paremmin koittamaan
Comment
-
-
Olikos näissä 530D vs. 535D vs. 535i softapäivitettyinä minkälaisiä eroja paikaltaan ja ohituskiihtyvyydessä?
Bensa lähtee parhaiten paikoiltaan ja dieseli väännön takia ohituskiihtyvyydessä vai viekö bensa silloinkin voiton?Nyt mennään Avensiksella, saa nauraa. Baijerilaisen paluuta odotellessa
EX: 535D F10 M-Sport
EX: Z4 Coupé -06
Comment
-
-
Originally posted by laur77 View PostOlikos näissä 530D vs. 535D vs. 535i softapäivitettyinä minkälaisiä eroja paikaltaan ja ohituskiihtyvyydessä?
Bensa lähtee parhaiten paikoiltaan ja dieseli väännön takia ohituskiihtyvyydessä vai viekö bensa silloinkin voiton?
Tuossa hartgen mittauksia parin sivun takaa nopeus 80-200 km\h paitsi M5:lla
530xd vakio 27,19
530xd hartge 21,31 (309hp)
535d vakio 18,78
535d hartge 14,59 (354hp)
M550xd vakio 17.51
M550xd hartge 15.2 (438hp)
528i vakio 25,18
528i hartge 21,21 (286 hp)
F07 535i vakio 21,21
F07 535i hartge 18,97 (362hp)
E91 335i vakio 19.3
E91 335I hartge 15.35 (362hp)
F30 335XD vakio 17,58
F30 335XD hartge 14,05 (362hp)
80-250 KM\H
F10 M5 vakio 19,93
F10 M5 hartge 17,87 (642 hp)F11 M550D
E39 M5
F26 3.0 Da M-Sport
E61 535D M-Sport
Comment
-
Comment