Multa voisi jossain vaiheessa vapautua m-sportti ratti lämmityksellä,
tekisi mieli vaihtaa uuden mallinen omaani.
Pitäisi vaan etsiä oikea osanumero uudelle ratille jossa olisi kaikki tarvittavat nippelit.
-Hannu-
Ok, kävin mielenhäiriössä koeajaan Volvon XC90:stä, jossa rattilämmitys ja mukava varustehan tuo ois noin talvella. Voisin olla kiinnostunut jos vaan sopii ja onnistuu vaihtaa tuon oman tilalle. Monenko kilometrin ajan tuota rattias on käppälöity
530e G30 M-Sport -21
***********************
Ex Audi A6 allroad -17
Ex X5 xd30 M-Sport -14
Ex 530dA F11 M-Sport -11
Ex E61 530xD M-Sport -08
Ex 530DAT E61
Ex E39 M-Sport
Lisäksi virransyöttö lämmitykselle jos ratissa ei ole vibraa (ja sille virransyöttöä) valmiina.
Eipä löydy vibraa kuin...öhöm...siis työmaalta. Eli virran sille varmaan saa jostain ryöstettyä? Ja koodaukset päälle tietty?
530e G30 M-Sport -21
***********************
Ex Audi A6 allroad -17
Ex X5 xd30 M-Sport -14
Ex 530dA F11 M-Sport -11
Ex E61 530xD M-Sport -08
Ex 530DAT E61
Ex E39 M-Sport
Säädätitkö Janne kulmat missä..sain vihdoin keulan alaspäin ja nyt tuntuu että autosta tuli vähän uratutka kun keulan kulmat vähän muuttui.
Tiputitko muuten yhtään perää vai onko orggis tällissä ?
Sailakoskella Ykassa ja toisen kerran Nivalan Nesteellä säädätin alustaa. Taitaa olla tämän alueen parhaimmat säätöpaikat. Perää laskettiin Kempeleessä muistaakseni samaan kuin keula eli n.15mm, mutta sais nostaa mun mielestä takas vähäsen, makuasia. Nivalaan annoin vähän ohjearvoja mihin haluaisin kulmat ja hyvin tekivät työtä käskettyään. Olivat juuri saaneet päivitetyt laitteet, joten pitäisi olla viimeistä huutoa Nyt alusta on minusta ok eikä vetele, toki vaihdoinhan ne Hankookit niiden saatanallisten Pirellien tilalle.
530e G30 M-Sport -21
***********************
Ex Audi A6 allroad -17
Ex X5 xd30 M-Sport -14
Ex 530dA F11 M-Sport -11
Ex E61 530xD M-Sport -08
Ex 530DAT E61
Ex E39 M-Sport
Ok, kävin mielenhäiriössä koeajaan Volvon XC90:stä, jossa rattilämmitys ja mukava varustehan tuo ois noin talvella. Voisin olla kiinnostunut jos vaan sopii ja onnistuu vaihtaa tuon oman tilalle. Monenko kilometrin ajan tuota rattias on käppälöity
Asensin kulkineeseeni kolariautosta irroitetun BMW:n orkkiksen kääntyvän peräkoukun. Muilta osin kaikki kunnossa (kääntömekaniikka, sähköt CAN-väylän kautta sekä AHM ECU:n koodaus ok) mutta jarruvalon johto tulee ryöstää lisäjarruvalon piuhasta ja kysyisinkin onko kellään tietoa mistä kätevimmin pääsee johtoon kiinni, minkä värinen johto on ja miten esim takakontin sivuverhoilu kuoriutuu väkivallattomasti irti.?
Musta-keltainen johto, kulkee farkussa kontin oikeassa takakulmassa, mittaa ennen ryöstöä että johtoon tulee virran vain jarruvaloa painettaessa, siellä kun voi olla useampi musta-keltainen...
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Musta-keltainen johto, kulkee farkussa kontin oikeassa takakulmassa, mittaa ennen ryöstöä että johtoon tulee virran vain jarruvaloa painettaessa, siellä kun voi olla useampi musta-keltainen...
Kiitos! Käyn penkomassa. Onko vinkkiä niiden sivupaneleiden irrottamiseen? Vaikka johtonippu onkin näkyvissä, olisi helponpaa varmaa työskennellä jos saisi lisää tilaa. Poistin näkyvät ruuvit eikä sillä höllentynyt, joten arvatenkin jotain jäi piiloon...
Onko sulla muuten tietoa löytyykö kontista myös herätevirtajohtoa, jossa jännite vain auton käydessä? Perävaunun ohjainboksissa on ilmeisesti virran kulutuksen kontrolloimiseksi tälläinenkin optio, joka tosin mun tulkinnan mukaan ei kovin merkityksellinen, kun ottovirta luokkaa 30mA ja 0 kun auto menee lepotilaan.
-Miika
Tuli istuskeltua matkustajana oman auton takapenkillä. Kyseessä on F11 535XD vm.-12. Kuuluisiko lämmityslaitteen takasuulakkeiden säätimissä ja keskikonsolissa olevassa virtapistokkeessa olla jotain valaistusta? Edessä säätökiekoissa ja keskikonsolin sähköpistokkeessa on valot, mutta takana oli ankean pimeetä... Liekö lamput/joku sulake palaneet vai eikö noissa valoja olekkaan?
11/2012 auto jossa ei navia vaan pieni ruutu. Onko näissä silloin CIC low asema vai joku NBT versio? Jos CIC niin high versio menee varmaan heittämällä mutta mitä muuta tarvitaan? GPS antenni johonkin ainakin?
Siinä on joko CIC_MID tai HU_ENTRY, entryä veikkaan. Tuon ikäiseen autoon kuuluu NBT. Ei kannata edes harkita CIC:n asennusta, väyläkytkennät ovat väärät. GPS-antenni, CAN-filtteri ja koodaus niin pääsee vauhtiin. Näyttö tietysti myös ja halutessa touch-ohjain + touch-ecu. Vanhakin ohjain toimii.
-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms -BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Ihan kuriositeettina jos tuommoisen Night Vision kameran haluaisi asentaa jälkikäteen niin olisiko semmoinen edes mahdollista vai tarvitaanko niin paljon tilpehööriä ym uutta boxia ettei ole mitään mahdollisuutta? Ei varmaan kukaan semmoista ainakaan tehnyt ole... :think Onko Böntillä tietoa?
Comment