memebuy23buy

F10/F11 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Puuankkuri
    replied
    Kertokaas tuosta ajastetusta viilennyksestä, laitetaanko ajastimeen hetki jolloin haluaa viilennyksen alkavan vai se hetki jolloin on suunnitellut lähtevänsä valmiiksi jäähdytetyllä autolla? Ja pyörittääkö/pitäisikö tuon ajastetun auton viilennyksen pyörittää ilmastoinninkompuraa ihan normaalisti?
    Mieluummin hetken tyhmä kuin ikuisesti tietämätön...

Leave a comment:

• laur77
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Kuten tuossa todettiin, niin ei todellakaan kannata Meylestä maksaa edes sitä mitä Lemförder. Vaikka Lemförder maksaisi tuplat vs. Meyle, niin itse ottaisin kyllä sen Lemförderin. Meylen laatu nyt melkoista kuraa välillä, niin välttäisin sen osien ostamista.
    Hyvä tietää, tuossa just aiemmin pohdiskelin että kannattaako panostaa muttei tosiaankaan ollut tiedossa että laatusuhde on näin päin. Lemförderit näyttäis olevan kaiken lisäksi vielä edullisesta päästä ainakin tuolla autodoc:ssa.

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by laur77 View Post
    Morjensta taas,

Pieneen BMW tyyliseen alustan väljyyteen olisi tarkoitus tilata uudet tukivarret etuakselille (alimmainen, etummainen), näissä ymmärtääkseni useimmiten alkaa vaikuttamaan pieni kuluminen?

Kannattaako tuohon samalla vaihdattaa jotain pienempää osaa, esim. puslia tai kallistuksenvaimentimet (koiranluu)?

Näissä hyvänä merkkinä lienee Lemförder, kannattaako Meylestä maksaa tuplahintaa?
    Kuten tuossa todettiin, niin ei todellakaan kannata Meylestä maksaa edes sitä mitä Lemförder. Vaikka Lemförder maksaisi tuplat vs. Meyle, niin itse ottaisin kyllä sen Lemförderin. Meylen laatu nyt melkoista kuraa välillä, niin välttäisin sen osien ostamista.

Leave a comment:

• laur77
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Ei todellakaan kannata, ennenmminkin Lemförderistä kannattaa maksaa tuplahinta...
    Okei, onneks kysyin, kiitti valaistuksesta

Leave a comment:

• MajorDrake
    replied
    Originally posted by laur77 View Post
    M
    Näissä hyvänä merkkinä lienee Lemförder, kannattaako Meylestä maksaa tuplahintaa?
    Ei todellakaan kannata, ennenmminkin Lemförderistä kannattaa maksaa tuplahinta...

Leave a comment:

• laur77
    replied
    Morjensta taas,

Pieneen BMW tyyliseen alustan väljyyteen olisi tarkoitus tilata uudet tukivarret etuakselille (alimmainen, etummainen), näissä ymmärtääkseni useimmiten alkaa vaikuttamaan pieni kuluminen?

Kannattaako tuohon samalla vaihdattaa jotain pienempää osaa, esim. puslia tai kallistuksenvaimentimet (koiranluu)?

Leave a comment:

• MajorDrake
    replied
    Kannattaa kysäistä marmorilta ennenkuin menee vaihtamaan sen lauhduttimen, niistä on ollut kamppanja...

Leave a comment:

• suppari
    replied
    Originally posted by SilverHawk View Post
    Laakkosella kuulma uusi kompressori 1100-1300€ + työt. Schmiedmanilla Hellan kompressori reilu 500€. Täytyy lähteä nyt tuolla ilmastoinnin huollolla liikkeelle ja selvittää lähtiskö vika sillä pois. Muussa tapauksessa tässä saa olla taas olla touhu tonnia kaivamassa lompakosta Jostain postauksesta luin, että ilmastoinnin sihinä saattaisi johtua siitä, että siellä putkissa ei sitä kylmäainetta ole enää tarpeeksi. No autolla on nyt ajettu 158tkm ja jos siihen ei ole ilmastointihuoltoa tehty niin :think Ei ihmekkään jos pitää ääntä.
    Todennäköisesti järjestelmä tyhjä, ja lauhdutin keulasta rikki. Kymmenkunta vaihdettua tälle keväälle..

Leave a comment:

• juuhee
    replied
    Mulla kerran säädettiin huollossa herkkyttää edellisessä autossa (F30) Mutta ei se mitään vaikuttanut. Yhtä herkkä oli edelleen. F30 oli tosi herkällä laittamas xenonit päälle mutta nykyisessä F11 ei oo niin surkea mutta herkkä siinäkin.

Leave a comment:

• laur77
    replied
    Mulla taas syttyy valot päälle kun on kunnolla kirkas keli, vai laittaako tarkoituksella päälle jos tilanne että ajaa häikäisystä vastaan niin silloinhan parhaiten näkyy ajovalot. Muutoin auto vaan hahmo kirkasta vasten.

Leave a comment:

• Joni_R
    replied
    Originally posted by Terou View Post
    Aika samoja olin tulossa tänne kyselemään. Lähinnä ihmetyttää miten herkästi xenonit välillä syttyy kun aurinko menee pilven taakse. Ja olen huomannut tuota samaa, että illalla vaikka aurinko paistaa niin xenonit voi syttyä.
    Että missähän se tunnistin on ja voiko sen herkkyytä säätää esim. Ista D:llä tai E-sys.
    Olen ymmärtänyt että sensorit olisivat siinä taustapeilin yhteydessä. Herkkyyttä voi säätää istalla ja vaikka carly for bmw:llä. Tämä ei minulla auttanut, toiminta tuntuu jotenkin epäloogiselta.

Vanhempien volkkarissa tuo tuntuu toimivan niinkuin tarkoitettukin. Sillä aloin ihmettelemään, että onko tässä joku vika?

Leave a comment:

• Terou
    replied
    Originally posted by Joni_R View Post

Samoin päiväajovalot ja varsinaiset ajovalot vaihtelevat epämääräisesti. Vaikka aurinko olisikin näkyvillä saattaa silti ajovalot syttyä ja pilvessä ollessa ne ei välttämättä syty. Tai sitten syttyy.

Joskus olen myös miettinyt, että onko näissä valoisuustunnistimen lisäksi joku kello? Tuntuu että illalla klo 20 jälkeen valot on päällä lähes poikkeuksetta, vaikka aurinko vielä paistaisikin.
    Aika samoja olin tulossa tänne kyselemään. Lähinnä ihmetyttää miten herkästi xenonit välillä syttyy kun aurinko menee pilven taakse. Ja olen huomannut tuota samaa, että illalla vaikka aurinko paistaa niin xenonit voi syttyä.
    Että missähän se tunnistin on ja voiko sen herkkyytä säätää esim. Ista D:llä tai E-sys.

Leave a comment:

• Juspa
    replied
    Päivitin tässä rengastuksen 20", alunperin orkkis 19" koko.
    Vaihdon jälkeen ratti vinossa. Saiko tehtyä ohjauskulman resetoinnin rattikonstein, vai vaatiiko Istan? Autossa aktiiviohjaus.

Leave a comment:

• TheRipper
    replied
    Originally posted by SilverHawk View Post
    Noihin valoihin liittyen niin onko mahdollista koodata mittariston valot olemaan päiväkirkkaudessa myös iltaisin? Eli päivällä kun mittariston valot ovat tyyliä kirkkaat, mutta illalla ne ovat perus oranssit. Tarkoituksena, että illallakin valot olisivat kirkkaat, että pääsis noista oransseista eroon
    Miksi ihmeessä noin? Mielummin sitten toisin päin kun ne valkoiset on aivan hirvittävät katsella....ja olisivat aivan liian kirkkaat muutenkin pimeässä enemmän olisi niistä haittaa kun hyötyä...:think

Leave a comment:

• SilverHawk
    replied
    Noihin valoihin liittyen niin onko mahdollista koodata mittariston valot olemaan päiväkirkkaudessa myös iltaisin? Eli päivällä kun mittariston valot ovat tyyliä kirkkaat, mutta illalla ne ovat perus oranssit. Tarkoituksena, että illallakin valot olisivat kirkkaat, että pääsis noista oransseista eroon

Leave a comment:

Working...
X