F10/F11 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tarkoitus ei ole päästä halvimmalla mahdollisella max 15tkm välein tarkoitus vaihdella. Ihmettelen vain kun meidän toinen auto vw tiguan on niin pirun tarkka öljystään.
-
Jos halvalla haluaa päästä niin...
Ko. öljyllä tuli ennenmuinoin ajettua 300 tkm E61:illä...
Leave a comment:
-
Originally posted by MajorDrake View PostMiksei ole, oleellistahan on juuri tuo LL-04 merkintä joka takaa sen että on long life käyttöön... Ja se C3 on vähätuhkautuvaa eli DPF:ään sopivaa...
Leave a comment:
-
Jos vielä halvemmalla haluaa päästä, niin tästä 5 l pönikkä 22,90 €. Oli muistaakseni Puuilotalossa 19,90 €
En ole kokeillut.
Leave a comment:
-
Jopa https://www.motonet.fi/fi/tuote/5920...iesel-5W-40-4l tältä löytyy tarvittavat luokitukset, tuntuu vaan "halvalta". Tuota kyllä löytyisi tallin hyllyltäkin.
Leave a comment:
-
Originally posted by -kiki- View PostF11 535D -14 saapumassa Saksasta huomenna, ajattelin heti kaikki öljyt ja suodattimet vaihdella. Moottoriöljy LL04 ja C3 vissiin, eli miltei kaikki öljyt käy mitä olette itse käyttäneet ?
Etu/takaperän öljynvaihto mielessä, tilavuuden ja öljy luokituksia en meinaa mistään löytää.
Ravenolit jakolaatikon sen verran löysin.
-Atte
Leave a comment:
-
Originally posted by kmr View PostTuollaista laitoin moottoriin viimeksi; FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W-30 (KL-varaosista). Aiemmin käyttänyt Castrolin Magnatecia, mutta se ei ilmeisesti ole riittävän hyvä pitkälle huoltovälille (vaikka BMW Longlife 04).
Leave a comment:
-
Originally posted by -kiki- View PostF11 535D -14 saapumassa Saksasta huomenna, ajattelin heti kaikki öljyt ja suodattimet vaihdella. Moottoriöljy LL04 ja C3 vissiin, eli miltei kaikki öljyt käy mitä olette itse käyttäneet ?
Etu/takaperän öljynvaihto mielessä, tilavuuden ja öljy luokituksia en meinaa mistään löytää.
-Atte
http://www.realoem.com/bmw/enUS/select tuolta löytyy öljylaatuja.
Leave a comment:
-
F11 535D -14 saapumassa Saksasta huomenna, ajattelin heti kaikki öljyt ja suodattimet vaihdella. Moottoriöljy LL04 ja C3 vissiin, eli miltei kaikki öljyt käy mitä olette itse käyttäneet ?
-AtteLast edited by -kiki-; 18-05-2017, 09:55.
Leave a comment:
-
moi
350 egee rahaa laitteeseen ja ainakin 2h aikaa asennukseen...
tai jos haluaa enemmän niin 450 egee laitteisiin ja 3h aikaa asennukseen...
halusin enemmän...
T:Pasi
Leave a comment:
-
-
Originally posted by PNM2 View PostXenon-polttimo on vaihdettu. Homman hoiti lopulta bemarihuolto.fi hintaan 75€. Philipsin polttimoita käyttävät ja homma oli halvempi kuin itse polttimon Motonetista ostaen. Kundi tiesi vielä kertoa, että jos sytyttää rikkinäistä polttimoa 50 kertaa, systeemi menee "lukkoon" ja se pitää testerillä nollata. Tämä ja kiroilua olisi todnäk ollut itselläni edessä, koska viikon olisin varmasti venttaillut, ja vaihtanut polttimon landella paremman tunkin kanssa.
itsekin vaihdattaisin mielelläni muilla, ei vaan kestä hermot yhtään ajaa jos ei autossa ole kaikki symmetriassa tms. epäkohtia.
joten pakko vaihtaa itse heti, sairaus mikä sairaus
Leave a comment:
-
Xenon-polttimo on vaihdettu. Homman hoiti lopulta bemarihuolto.fi hintaan 75€. Philipsin polttimoita käyttävät ja homma oli halvempi kuin itse polttimon Motonetista ostaen. Kundi tiesi vielä kertoa, että jos sytyttää rikkinäistä polttimoa 50 kertaa, systeemi menee "lukkoon" ja se pitää testerillä nollata. Tämä ja kiroilua olisi todnäk ollut itselläni edessä, koska viikon olisin varmasti venttaillut, ja vaihtanut polttimon landella paremman tunkin kanssa.
Leave a comment:
-
Tänään töistä lähtiessä ei taaskaan pelannut keskuslukitus. Avaimella sisään ja ilmoitti saksaksi että ei avainta.. eli oli vaihtanut auton kielen saksaksi joutessaan. Sain sit käyntiin kun käytin avainta ohjauspylväässä.
Kotona lukkoon avaimella, tunnin päästä taas keskuslukko yms pelaa. Ei ollut eka kerta mutta nyt kielenvaihto yllätti erilaisuudellaan.
Mikä tossa vois nyt olla?
Leave a comment:
Leave a comment: