F10/F11 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • -kiki-
    replied
    Tarkoitus ei ole päästä halvimmalla mahdollisella max 15tkm välein tarkoitus vaihdella. Ihmettelen vain kun meidän toinen auto vw tiguan on niin pirun tarkka öljystään.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Jos halvalla haluaa päästä niin...



    Ko. öljyllä tuli ennenmuinoin ajettua 300 tkm E61:illä...

    Leave a comment:


  • kmr
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Miksei ole, oleellistahan on juuri tuo LL-04 merkintä joka takaa sen että on long life käyttöön... Ja se C3 on vähätuhkautuvaa eli DPF:ään sopivaa...
    Sitä ei suositeltu muuta kuin lyhyeen huoltoväliin ostaessani öljyt ja sen ollessa edullinen tuote verrattuna esim. EDGEen oletin, että voi pitää paikkansa. Ei muuta syytä.

    Leave a comment:


  • OVi
    replied
    Jos vielä halvemmalla haluaa päästä, niin tästä 5 l pönikkä 22,90 €. Oli muistaakseni Puuilotalossa 19,90 €



    En ole kokeillut.

    Leave a comment:


  • -kiki-
    replied
    Jopa https://www.motonet.fi/fi/tuote/5920...iesel-5W-40-4l tältä löytyy tarvittavat luokitukset, tuntuu vaan "halvalta". Tuota kyllä löytyisi tallin hyllyltäkin.

    Leave a comment:


  • Sami_R
    replied
    Originally posted by -kiki- View Post
    F11 535D -14 saapumassa Saksasta huomenna, ajattelin heti kaikki öljyt ja suodattimet vaihdella. Moottoriöljy LL04 ja C3 vissiin, eli miltei kaikki öljyt käy mitä olette itse käyttäneet ?
    Etu/takaperän öljynvaihto mielessä, tilavuuden ja öljy luokituksia en meinaa mistään löytää.
    Ravenolit jakolaatikon sen verran löysin.

    -Atte
    Castrolin Edgeä olen laittanut koneeseen. Muualla on vielä tehtaan rasvat. ~100tkm mittarissa.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by kmr View Post
    Tuollaista laitoin moottoriin viimeksi; FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W-30 (KL-varaosista). Aiemmin käyttänyt Castrolin Magnatecia, mutta se ei ilmeisesti ole riittävän hyvä pitkälle huoltovälille (vaikka BMW Longlife 04).
    Miksei ole, oleellistahan on juuri tuo LL-04 merkintä joka takaa sen että on long life käyttöön... Ja se C3 on vähätuhkautuvaa eli DPF:ään sopivaa...

    Leave a comment:


  • kmr
    replied
    Originally posted by -kiki- View Post
    F11 535D -14 saapumassa Saksasta huomenna, ajattelin heti kaikki öljyt ja suodattimet vaihdella. Moottoriöljy LL04 ja C3 vissiin, eli miltei kaikki öljyt käy mitä olette itse käyttäneet ?
    Etu/takaperän öljynvaihto mielessä, tilavuuden ja öljy luokituksia en meinaa mistään löytää.
    Ravenolit jakolaatikon sen verran löysin.

    -Atte
    Tuollaista laitoin moottoriin viimeksi; FUCHS TITAN GT1 PRO C3 5W-30 (KL-varaosista). Aiemmin käyttänyt Castrolin Magnatecia, mutta se ei ilmeisesti ole riittävän hyvä pitkälle huoltovälille (vaikka BMW Longlife 04).

    http://www.realoem.com/bmw/enUS/select tuolta löytyy öljylaatuja.

    Leave a comment:


  • -kiki-
    replied
    F11 535D -14 saapumassa Saksasta huomenna, ajattelin heti kaikki öljyt ja suodattimet vaihdella. Moottoriöljy LL04 ja C3 vissiin, eli miltei kaikki öljyt käy mitä olette itse käyttäneet ?
    Etu/takaperän öljynvaihto mielessä, tilavuuden ja öljy luokituksia en meinaa mistään löytää.
    Ravenolit jakolaatikon sen verran löysin.

    -Atte
    Last edited by -kiki-; 18-05-2017, 09:55.

    Leave a comment:


  • racediesel
    replied
    moi
    350 egee rahaa laitteeseen ja ainakin 2h aikaa asennukseen...
    tai jos haluaa enemmän niin 450 egee laitteisiin ja 3h aikaa asennukseen...
    halusin enemmän...
    T:Pasi

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by racediesel View Post
    morjensta
    tuollaisenkin turhuuden voi autoon laittaa....jos haluaa tarpeeksi.
    Mitä tuo vaatii?

    Leave a comment:


  • racediesel
    replied
    morjensta
    tuollaisenkin turhuuden voi autoon laittaa....jos haluaa tarpeeksi.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • pexodus
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post
    Xenon-polttimo on vaihdettu. Homman hoiti lopulta bemarihuolto.fi hintaan 75€. Philipsin polttimoita käyttävät ja homma oli halvempi kuin itse polttimon Motonetista ostaen. Kundi tiesi vielä kertoa, että jos sytyttää rikkinäistä polttimoa 50 kertaa, systeemi menee "lukkoon" ja se pitää testerillä nollata. Tämä ja kiroilua olisi todnäk ollut itselläni edessä, koska viikon olisin varmasti venttaillut, ja vaihtanut polttimon landella paremman tunkin kanssa.
    ei ole paha hinta vaihdettuna kyllä, taisin omistakin maksaa AD:lla joku 180euroa pelkistä polttimoista :think

    itsekin vaihdattaisin mielelläni muilla, ei vaan kestä hermot yhtään ajaa jos ei autossa ole kaikki symmetriassa tms. epäkohtia.
    joten pakko vaihtaa itse heti, sairaus mikä sairaus

    Leave a comment:


  • PNM2
    replied
    Xenon-polttimo on vaihdettu. Homman hoiti lopulta bemarihuolto.fi hintaan 75€. Philipsin polttimoita käyttävät ja homma oli halvempi kuin itse polttimon Motonetista ostaen. Kundi tiesi vielä kertoa, että jos sytyttää rikkinäistä polttimoa 50 kertaa, systeemi menee "lukkoon" ja se pitää testerillä nollata. Tämä ja kiroilua olisi todnäk ollut itselläni edessä, koska viikon olisin varmasti venttaillut, ja vaihtanut polttimon landella paremman tunkin kanssa.

    Leave a comment:


  • Ceeray
    replied
    Tänään töistä lähtiessä ei taaskaan pelannut keskuslukitus. Avaimella sisään ja ilmoitti saksaksi että ei avainta.. eli oli vaihtanut auton kielen saksaksi joutessaan. Sain sit käyntiin kun käytin avainta ohjauspylväässä.

    Kotona lukkoon avaimella, tunnin päästä taas keskuslukko yms pelaa. Ei ollut eka kerta mutta nyt kielenvaihto yllätti erilaisuudellaan.

    Mikä tossa vois nyt olla?

    Leave a comment:

Working...
X