Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10/F11 Kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• laur77
    replied
    Originally posted by Joni_R View Post
    Taitaa olla tälläkin fiorumilla käyttäjiä ja todennäköisesti myös keskustelua töstä laitteesta. Itse en ole kokeillut, mutta kehuja ilen kuullut. Ainaki. Auton oma bluetooth audio ei päätähuimaavan hyvä ole. Ääni ok, mutta äänentaso todella vaimea verrattuba esim radioon.
    Tuo auton oma bluetooth jäi alkuunsa käyttämättä kun tosiaan kuullosti vaimealta, mutta kun laittoi puhelimesta voton täysille niin äänentaso vastaa radiota. Varmaan lähetysteho puh sen verran alhaisempi. Sen kun pistää kaakkoon niin toimii kyllä hyvin.

Itse kuuntelen eniten nettiradiota, niissä tietty asemissa eroja mutta nätisti soi.

Nettiradion kanavaa ei saa ratista vaihdettua vaikka sen siinä näyttääkin, onnistuuko jotenkin asetuksia muokkaamalla? Mahtaako toimia samallatapaa tuolla ulkoisella?

Leave a comment:

• jämerä
    replied
    Originally posted by Vartiomies View Post
    Päivää

Onkohan auton jokin ohjelmisto tai vastaava päivitystä vailla kun olen huomannut sellaisen seikan että laittaa naviin jonkin osoitteen ja lähtee ajaa niin auton black panelis pitäisi polttoainemittarin kohdalla näkyä valkoinen pallo missä on se kuinka paljon polttoainetta on jäljellä kun olet kohteessa. Esim jos tankki on täys ja laitat osoitteen niin se näyttää etttä tankki olis tyhjä kun saavut osoitteeseen. Vielä viime talvena ennen joulua kyseinen vipstaakkeli toimi. Ja lisäksi keskikulutusmittari yms eivät päivitä itseään vaan esim 6.2l keskikulutus pysyy vaikka kuinka ajat kaupunki ajoa.

Olen kyllä menossa lähiaikoina laakkoselle tekemään vuosihuollot ja muut vastaavat niin pitäisikö siinä samalla pyytää ohjelmiston päivitys?

Nytkö näitä vikoja alkaa tulemaan mistä peloteltiin

vm12 - F11
    Moro,eikö se pallukka näytä kilometrejä kohteeseen??Näin se minulla toimii kai?

Leave a comment:

• Joni_R
    replied
    Originally posted by peLoGo? View Post
    Mitenhän on äänenlaadun laita verrattuna BMW:n omaan bluetooth kikkareeseen?
    Taitaa olla tälläkin fiorumilla käyttäjiä ja todennäköisesti myös keskustelua töstä laitteesta. Itse en ole kokeillut, mutta kehuja ilen kuullut. Ainaki. Auton oma bluetooth audio ei päätähuimaavan hyvä ole. Ääni ok, mutta äänentaso todella vaimea verrattuba esim radioon.

Leave a comment:

• touring39
    replied
    Originally posted by Mikiis View Post
    Nonniin, kertokaapa rehellisesti kaikki E6X omistajat mites paljon laadukkaampi se tämä äffä on vs. tuo E6X. Itsehän ajan pahoin haukutulla pre-lci:llä, josta kyllä tykännyt kaikkine huonoine puolineenki. Suunnilleen kahlaillut ja seurannut topicit läpi, mutta aina mukava kuulla mielipiteitäki käytännössäki. F10 530 xd kiinnoistais ku kävis köyhän lompakolle paremmin, mutta mutta se 535d kuites ois mukava. Semmoista kyllä testannutkin.

Ei pitänyt mulla olla mitään autokuumetta ja nyt en ole kiireellä liikentessä, aikaa on
    Mun kokemuksella noista sigun autoista; F ja E ovat olleet ihan yhtä laadukkaita. F on vaan hiukan fressimmän oloinen, mut fiilis on aika sama. Vermeet ratkaisee eniten.

Leave a comment:

• Mikiis
    replied
    Nonniin, kertokaapa rehellisesti kaikki E6X omistajat mites paljon laadukkaampi se tämä äffä on vs. tuo E6X. Itsehän ajan pahoin haukutulla pre-lci:llä, josta kyllä tykännyt kaikkine huonoine puolineenki. Suunnilleen kahlaillut ja seurannut topicit läpi, mutta aina mukava kuulla mielipiteitäki käytännössäki. F10 530 xd kiinnoistais ku kävis köyhän lompakolle paremmin, mutta mutta se 535d kuites ois mukava. Semmoista kyllä testannutkin.

Ei pitänyt mulla olla mitään autokuumetta ja nyt en ole kiireellä liikentessä, aikaa on

Leave a comment:

• bmw323it
    replied
    Originally posted by Vartiomies View Post
    Päivää

Onkohan auton jokin ohjelmisto tai vastaava päivitystä vailla kun olen huomannut sellaisen seikan että laittaa naviin jonkin osoitteen ja lähtee ajaa niin auton black panelis pitäisi polttoainemittarin kohdalla näkyä valkoinen pallo missä on se kuinka paljon polttoainetta on jäljellä kun olet kohteessa. Esim jos tankki on täys ja laitat osoitteen niin se näyttää etttä tankki olis tyhjä kun saavut osoitteeseen. Vielä viime talvena ennen joulua kyseinen vipstaakkeli toimi. Ja lisäksi keskikulutusmittari yms eivät päivitä itseään vaan esim 6.2l keskikulutus pysyy vaikka kuinka ajat kaupunki ajoa.

Olen kyllä menossa lähiaikoina laakkoselle tekemään vuosihuollot ja muut vastaavat niin pitäisikö siinä samalla pyytää ohjelmiston päivitys?

vm12 - F11
    Eikös tuolle löydy valinta sieltä iDrivesta, asetuksista? Näin muistelen. Ettet olisi vahingossa ottanut sen päältä. Samoin ajotietokoneen automaattinen nollautuminen on siellä.

Leave a comment:

• Vartiomies
    replied
    Päivää

vm12 - F11

Leave a comment:

• peLoGo?
    replied
    Retrofiteistä en osaa sanoa, mutta tätä Tune2Air laitetta on kehuttu. Ja näkyy biisien nimet iDrivessa sekä pitäisi kai toimia rattinapitkin.
    Mitenhän on äänenlaadun laita verrattuna BMW:n omaan bluetooth kikkareeseen?

Leave a comment:

• tmth
    replied
    Retrofiteistä en osaa sanoa, mutta tätä Tune2Air laitetta on kehuttu. Ja näkyy biisien nimet iDrivessa sekä pitäisi kai toimia rattinapitkin.
    Toi olisikin hyvän oloinen, mutta tuossa onnettomassa autossa ei ole USB-liitäntää

Leave a comment:

• Joni_R
    replied
    Originally posted by tmth View Post
    Autossa varuste S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth. Tuolla ei kuitenkaan voi ilmeisesti kuunnella musiikkia puhelimen kautta? Vai enkö vain osaa.

Saako helpolla retrofitattua bluetooth audiota? Vai onko helpointa laittaa vain aux-in reikään jokin bluetooth adapteri. Tällöin ei kappaleita tietenkään voi auton nappuloista vaihtaa.

Leave a comment:

• tmth
    replied
    Autossa varuste S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth. Tuolla ei kuitenkaan voi ilmeisesti kuunnella musiikkia puhelimen kautta? Vai enkö vain osaa.

Saako helpolla retrofitattua bluetooth audiota? Vai onko helpointa laittaa vain aux-in reikään jokin bluetooth adapteri. Tällöin ei kappaleita tietenkään voi auton nappuloista vaihtaa.

Leave a comment:

• poke
    replied
    Originally posted by hj325hml View Post
    Kuinkas f10ssä pääse helpoimmin käsiksi peruutustutkan antureihin takana?
    repimällä puskurin päälimuovin irti. ei monen minuutin homma. pyöräkoteloissa ja alhaalla muoviniittejä ja ruuveja.

Leave a comment:

• hj325hml
    replied
    Kuinkas f10ssä pääse helpoimmin käsiksi peruutustutkan antureihin takana?

Leave a comment:

• Puuankkuri
    replied
    Juuri näin minäkin ajattelin, vai onko f07 käytetty sitten kokonaan sähkökäyttöistä kompuraa?

Leave a comment:

• Joni_R
    replied
    Originally posted by Puuankkuri View Post
    Kertokaas tuosta ajastetusta viilennyksestä, laitetaanko ajastimeen hetki jolloin haluaa viilennyksen alkavan vai se hetki jolloin on suunnitellut lähtevänsä valmiiksi jäähdytetyllä autolla? Ja pyörittääkö/pitäisikö tuon ajastetun auton viilennyksen pyörittää ilmastoinninkompuraa ihan normaalisti?
    Mieluummin hetken tyhmä kuin ikuisesti tietämätön...
    Ainakin lämmityksessä, siis jos on tehdasasenteinen webasto, toimii aloitusaikana. Ja käsittääkseni vain puhallin toimii, ei ilmastoinnin kompura. Eikös auton pidä olla käynnissä, että kompuran hihna pyörii?

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎