Originally posted by suosukeltaja
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
EGR hässäkkä ja softaus
Collapse
X
-
-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
-
-
Originally posted by zakspeed View PostSiihen on ihan bmw huollossa laite millä ne imukanavat ja venttiilit saa oikeasti puhtaaksi. Tässä vasta n47 520xd tiputti kulutusta 0,3-0,5 litraa sadalle + plus muut toimintaan liittyvät hyodyt. Riippuu paljolti karstan määrästä.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostKustannusarvio 6 sylinteriseen?F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostTutulla maksoi 1400e tampereen autokeskuksella hatanpäällä e90 n57-koneeseen viime vuonna. Kanavat puhallettiin pähkinällä imusarja putsattiin. Melko tyyristä.
Comment
-
-
Originally posted by suosukeltaja View PostTuolla rahalla kyllä alkaa jo itse tunaroimaan vaikka kannen kanavat hiukan arvelluttavatkin.
Paljonko autolla menty?-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by fraatti View PostTutulla maksoi 1400e tampereen autokeskuksella hatanpäällä e90 n57-koneeseen viime vuonna. Kanavat puhallettiin pähkinällä imusarja putsattiin. Melko tyyristä.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by zakspeed View PostKärsivällisyyttä varmasti ja aikaa tarvitaan liotus/mekaanisella raaputtelulla riippuen karstan määrästä kanavissa. Imusarja myös ottaa aikaa saada auki. Dieseleissä karsta tosin bensakoneita pehmeämpää.
Paljonko autolla menty?
Kun vaihdoin hehkun ohjainyksikköä oli putki aika tukossa.
Tuskin pidemmältä on sen paremmassa kunnossa.
Comment
-
-
Originally posted by suosukeltaja View Post215tkm.
Kun vaihdoin hehkun ohjainyksikköä oli putki aika tukossa.
Tuskin pidemmältä on sen paremmassa kunnossa.2011 530d x-drive
2010 Skoda Superb combi 1.8tsi dsg
Comment
-
-
Originally posted by janilind View PostOmassani ei kannen kanavissa kauheesti ollu tavaraa, mutta imusarjassa oli ihan reippaasti. 180tkm mittarissa tuolloin about. Ei ole vaikea, mutta on kyllä paskanen homma - tosin 1400e jos maksaa teetettynä niin saa ollakkin vähä paskanen homma ja silti tekee itse hymyssä suin.. ite jätin läpät paikalleen.
-K
Comment
-
-
Originally posted by ptikkala View PostTänään käytin omaa kikotinta egrn tarkistuksessa... venttiilistä oli vikakoodia, mutta BMW muuttanut takaisinkutsua niin, että vain vuotavalla koolerilla olevat paketit vaihdetaan. Minulla ei kooleri vuotanut niin ei vaihdeta. Tulpat tilattu...-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by ptikkala View Post535xd 2011/11 F11 ja kooleri on niitä tarkistettavien listalla olevia.
Autollasi ei ole akuuttia tulipaloriskiä joten se "joutaa" odottamaan jatkoa.-M5- '00
-i3 94 rex '19
-Ascona B 4.0 '80
Kilpa-autojen sähköjen suunnittelu / toteutus. Kysy.
-Johtosarjojen piirtäminen tietokoneella
-Valmistus laadukkaista MIL-spec komponenteista
Comment
-
-
Originally posted by Silencio View PostMielenkiinnosta mistä nämä BMW:een kamppaniat sais selville mitä kulloonkin on menos?
Oma auto on 4/11 530xd niin ei kuulu vissiin takaisinkutsu ryhmään?
Luulin oman nestevuodon tulevan muualta, mutta kun sain pohjamuovin irti niin näki, että koneen etuosasta jostain vesipumpun yläpuolelta tulee. Eli ilmeisesti egr??
Eli vuotaako egr lohkoon tulevat o-renkaat yleensä vai onko yleisempää että egr:ssä on murtumaa tai muuta vikaa, josta vuotaa ulospäin?
Egr on jo ohjelmallisesti poistettu niin pitää sit poistaa kokonaan tollasella valmiilla tulppasarjalla. Pitää ilmeisesti kuitenkin jotenkin jättää egr näytille jos meinaa jatkossa leimata.. :think
Tämä setti vissiin ihan käypänen?
Sähkörimpula
Ex
BMW e30 M3 tech., BMW e39 540iA, BMW e46 330xi
BMW e53 X5 4.4, BMW e39 530iA, BMW f10 530xd
BMW e91 335d, BMW e71 X6 35d , BMW f30 330e, F10 M550d
Comment
-
Comment