Originally posted by PNM2
View Post
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by ChristianH View PostEi varsinaisesti varmaan F10/F11 spesifi kysymys mut osaako joku sanoa et mitä helkuttia.
2014 vuoden F10. En muista ulkoa CBS:n päivämäärii / kilometrei mut kaikki viime tsekkaamalla vihreä / ok ja lähin päivämääräarvio huollolle loppuvuodesta. Käytin toiseen hommaan liittyen akun maakaapelin irti enkä säätäny päivämäärää heti ekalla startilla kohdalleen. Myöhemmin samana päivänä syttyivät nämä 2
Leave a comment:
-
-
Ei varsinaisesti varmaan F10/F11 spesifi kysymys mut osaako joku sanoa et mitä helkuttia.
2014 vuoden F10. En muista ulkoa CBS:n päivämäärii / kilometrei mut kaikki viime tsekkaamalla vihreä / ok ja lähin päivämääräarvio huollolle loppuvuodesta. Käytin toiseen hommaan liittyen akun maakaapelin irti enkä säätäny päivämäärää heti ekalla startilla kohdalleen. Myöhemmin samana päivänä syttyivät nämä 2
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Shatter View PostKuka valottaisi vähän tätä softaversio hommaa? Ennen ohjelmointia tekijä varmisti että onhan autossa viimeisimmät päivitykset sillä alkupään malleissa on ollut käyntihäiriöitä aiheuttavia softabugeja ym..
I-Step (Current) näytti uusinta joten sen syvemmin tarkistelematta sanoin että asia ok. Nyt jälkeenpäin satuin purkkeja erikseen lukemaan niin näyttäisi siltä että vaihdelaatikko on ainut mikä on linjassa i-stepin kanssa (päivitetty 10/2016).
Esimerkiksi juuri moottorinohjauksessa näkyy että viimeksi päivitetty 2011, kilometrien ollessa karvan yli 35tkm.
Sen ymmärrän kyllä että vaikka uusi I-Level tuleekin ei se välttämättä sisällä päivityksiä kuin pariin moduuliin, mutta hieman outoa jos kyseessä oleva auto on valmistettu 05/2010 ja suurin osa moduuleista näkyy olevan päivitetty 2011 kuten em. moottorinohjaus ja sen jälkeen olisi tullut 7 vuotta päivityksiä vain vaihdelaatikkoon?
Onko virallisella huollolla jokin pykälä minkä mukaan eivät päivitä kaikkia moduuleita kuin tarvittaessa vaikka uudempaa versiota olisi saatavilla? Aika ristiriitaista I-Stepin ollessa uusin, mutta todellisuudessa mitään purkkeja ei ole päivitetty?
Leave a comment:
-
-
Kuka valottaisi vähän tätä softaversio hommaa? Ennen ohjelmointia tekijä varmisti että onhan autossa viimeisimmät päivitykset sillä alkupään malleissa on ollut käyntihäiriöitä aiheuttavia softabugeja ym..
I-Step (Current) näytti uusinta joten sen syvemmin tarkistelematta sanoin että asia ok. Nyt jälkeenpäin satuin purkkeja erikseen lukemaan niin näyttäisi siltä että vaihdelaatikko on ainut mikä on linjassa i-stepin kanssa (päivitetty 10/2016).
Esimerkiksi juuri moottorinohjauksessa näkyy että viimeksi päivitetty 2011, kilometrien ollessa karvan yli 35tkm.
Sen ymmärrän kyllä että vaikka uusi I-Level tuleekin ei se välttämättä sisällä päivityksiä kuin pariin moduuliin, mutta hieman outoa jos kyseessä oleva auto on valmistettu 05/2010 ja suurin osa moduuleista näkyy olevan päivitetty 2011 kuten em. moottorinohjaus ja sen jälkeen olisi tullut 7 vuotta päivityksiä vain vaihdelaatikkoon?
Onko virallisella huollolla jokin pykälä minkä mukaan eivät päivitä kaikkia moduuleita kuin tarvittaessa vaikka uudempaa versiota olisi saatavilla? Aika ristiriitaista I-Stepin ollessa uusin, mutta todellisuudessa mitään purkkeja ei ole päivitetty?Last edited by Shatter; 11-07-2018, 16:37.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jii5 View PostOnko noissa b47 koneisissa 518d:ssä tuota urea systeemiä vai tuliko se vasta tiettyyn vuosimalliin?*
Olisiko tähän 518d adblue kysymykseen kenelläkään tarkempaa tietoa? Onko tuo täyttö konehuoneen puolelle F1x malleissa?
Leave a comment:
-
-
Onko noissa b47 koneisissa 518d:ssä tuota urea systeemiä vai tuliko se vasta tiettyyn vuosimalliin?*
Originally posted by Shatter View Postparemmin tietävä saa korjata, mutta muistelen että ensimmäisissä lci malleissa takaveto on ilman ja nelivetoisissa on kaikissa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Box5er View PostF10 520d xDrive (vm. 2015) kaipaisi uusia jarrulevyjä, mutta millaisia tarkalleen?
Schmiedmannilta kysyin ja sain vastauksen, että tarvitaan bimetal-levyt tms. Niiden kpl-hinta vaan näyttää olevan varsin suolainen. Tarvikelevyt tuskin ovat tällaisia ihan jo selvästi halvemman hinnan perusteella päätellen.
Tarvikelevyissä on toki aina suurempi riski huonolle laadulle, mutta mitä hyötyä muutoin noista bimetal-versioista on - vai onko lainkaan?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Box5er View PostF10 520d xDrive (vm. 2015) kaipaisi uusia jarrulevyjä, mutta millaisia tarkalleen?
Schmiedmannilta kysyin ja sain vastauksen, että tarvitaan bimetal-levyt tms. Niiden kpl-hinta vaan näyttää olevan varsin suolainen. Tarvikelevyt tuskin ovat tällaisia ihan jo selvästi halvemman hinnan perusteella päätellen.
Tarvikelevyissä on toki aina suurempi riski huonolle laadulle, mutta mitä hyötyä muutoin noista bimetal-versioista on - vai onko lainkaan?. Kyllä tarvike levyissäkin on noita bi-metal levy, tunnistaa painosta. Ihan normaali teräs levykin on toimiva vaihtoehto, kun valitsee kunnon valmistajalta: ATE, Brembo, Zimmerman, Jurid jne jne.
Leave a comment:
-
-
Led valoihin tarvii iästä riippuen vaihdella yhtä sun toista modulia. Ja ainakin viimes kun himoilin ajatusta led valoista niin 2500€ oli halvin tarjous lamppu parista.
Leave a comment:
-
-
F10 520d xDrive (vm. 2015) kaipaisi uusia jarrulevyjä, mutta millaisia tarkalleen?
Schmiedmannilta kysyin ja sain vastauksen, että tarvitaan bimetal-levyt tms. Niiden kpl-hinta vaan näyttää olevan varsin suolainen. Tarvikelevyt tuskin ovat tällaisia ihan jo selvästi halvemman hinnan perusteella päätellen.
Tarvikelevyissä on toki aina suurempi riski huonolle laadulle, mutta mitä hyötyä muutoin noista bimetal-versioista on - vai onko lainkaan?
Leave a comment:
-
-
Umpioita taitaa F1X korisen xenon valoissa olla enemmän tai vähemmän halki.
Onko kokemuksia vaihtaa tilalle Led valot FL mallista.
Onko plug and play + koodaus tyyppinen juttu. Jos vanhoissa xenon valoissa adaptiiviset toiminnat jne. härpäkkeet.
Onko FL malin Led valot paremmat kuin xenon valot.. (mielummin sijoitan tonnin näkyvyyteen kuin näyttävyyteen)
Leave a comment:
-
-
Tänään umpio oli ”muuraantunut” lähes läpinäkymättömäksi pienistä vesipisaroista... eli enää ei ollu kyse pelkästä huurustumisesta !!
Koputtelin nyrkillä umpiota ja kas kummaa pikkupisarat valuivat umpion lasin alareunaan ja umpio olikin yhtäkkiä lähes kirkas... mistä voi johtua noin raju kosteuden kondensoituminen?? Selkeästi tuo ei mitään valumavettä halkeamasta ollut !!
Leave a comment:
-
Leave a comment: