F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En kyllä ajatellu vaihdattaa.. jos joku tohon konepellille itsaria haluaa yrittää ni ei siinä paukkupatruunat enää auta.
-
-
Siellä on kaasujousien vieressä alempana semmoiset mustat pötköt missä luki jotain pyro..........
En kyllä löytänyt mitään päiväyksiä niistä paitsi muun tekstin yhteydessä oli vain 2013, eli tässä tapauksessa ovat varmaan alkuperäiset ja joudun nöyrtymään lisämaksulle... jos kerran kuuluu huolto-ohjelmaankin !!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Makro86 View PostSiis missä kohtaa semmoset on ja minkä näköiset ne on?
Leave a comment:
-
-
Niissä on pienet räjähdyspanokset joissa parasta ennen -päiväys. Kuuluu siis huolto-ohjelmaan mutta ei siitä kukaan hirtä jos et niitä nyt vaihdata.
Leave a comment:
-
-
Mitenkäs tämmöiseen asiaan pitäisi suhtautua...??
Olen huomenna viemässä sigun äFfää Laakkoselle määräaikaishuoltoon ja tilatessani aikaa miule ilmoitettiin että auton konepellissä olevat jalankulkijan törmäyssuoja käikäleet pitäisi vaihtaa uusiin jos niitä ei edellisessä huollossa ole vaihdettu.
Autolla nyt ajettu 208tkm.
Onko tuo nyt räikeää rahastusta vai miksi niitä pitäisi vaihtaa vaikka ne ovat käsittääkseni ihan toimivat...?? Maksavat huollon päälle 180€ joten huvikseni en noita viitsisi antaa vaihtaa !! Eihän airbagejakaan vaihdeta autoon määräajoin vain siksi että ovat jo kilsoja/vuosia nähneet...
Tämä siis menisi minun piikkiin !! :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by PNM2 View PostMulla on keskikonsolin puukoristeen pinta aika naarmuinen. Miten ja millä tuota saisi kotikonstein vähän siistimmän näköiseksi? Samoin käsijarrunapissa on iso naarmu. Millainen homma olisi vaihtaa tuo käsijarrunappi.
Leave a comment:
-
-
Mulla on keskikonsolin puukoristeen pinta aika naarmuinen. Miten ja millä tuota saisi kotikonstein vähän siistimmän näköiseksi? Samoin käsijarrunapissa on iso naarmu. Millainen homma olisi vaihtaa tuo käsijarrunappi.
Leave a comment:
-
-
Oma 535xd Saksasta 185tkm ajettuna nyt ~210tkm, kaikki öljyt joka paikkaan. Ei mitään vikoja, jakolaatikon öljyjä vaihdellessa huomasin et täällä on käyty eli jotakin sille on Saksassa tehty.
Originally posted by janilind View PostLaitetaas oma lista referenssiksi. 170tkm saksasta viime syksynä, nyt 184tkm.
-Xenonit(ei rikki vaan himmenneet) 60e
-jarrupalat eteen ja taakke n.150e
-ilmapussit n.460e
-vasen luukun takaumpio(piirilevy rikki) n.150e
-ahtokuuleri n.200e
-oikealta edestä reaktiotanko n.115e
-vaihteistoremppaa, eka öljyjä nyt viimeksi mekatroniikka eikä vieläkään vaihda uuden veroisesti - kyllä tuolla pärjää kuitenkin.. kaikkineen n.2500e
-vetokoukun pistorasian mikrokytkin jumittaa ja koukku tykkää jäädä ulos.
-kuskin penkin selkänoja ei lämpiä
-jotain ahtovuotoa/egr ongelmaa ilmeisesti löytyy
Oiskohan siinä kaikki, on vikoja mutta on niitä pillejä ja viheltimiäkin.. ite jos tekee niin ei maksa mansikoita. Hieno auto kuitenkin vaikkakaan ei ihan suuntavakaimmasta päästä - kulmat pitäs katsoa vissiin..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Paltsi View PostF11 530xd ollut haaveissa pidemmän aikaa, melkein alkuperäisestä julkistuksesta asti. Niin paljon olen lueskellut näitä hyviä foorumeita ja speksaillut, että on ruvennu tyyppiviat (EGR, etuvetarit, ilmapussit ja kalliimmat bonukset kuten jakolaatikko) hirvittämään.
Onko viisaimmille tietoa, tai edes näppituntumaa, ovatko jotkin näistä vioista merkittävästi vähentyneet faceliftin jälkeen, eli voisiko tällä perustella hieman uudempaa vuosimallia?
Toki kaikkea tarvitsee huoltaa ja joskus rempata. Vaikka ei vikoja viikkorahoja kannata koskaan laittaa ostoon kiinni, niin kokonaiskustannukset mietityttää, kun kilsoja tulisi 40tkm+ vuodessa.
-Xenonit(ei rikki vaan himmenneet) 60e
-jarrupalat eteen ja taakke n.150e
-ilmapussit n.460e
-vasen luukun takaumpio(piirilevy rikki) n.150e
-ahtokuuleri n.200e
-oikealta edestä reaktiotanko n.115e
-vaihteistoremppaa, eka öljyjä nyt viimeksi mekatroniikka eikä vieläkään vaihda uuden veroisesti - kyllä tuolla pärjää kuitenkin.. kaikkineen n.2500e
-vetokoukun pistorasian mikrokytkin jumittaa ja koukku tykkää jäädä ulos.
-kuskin penkin selkänoja ei lämpiä
-jotain ahtovuotoa/egr ongelmaa ilmeisesti löytyy
Oiskohan siinä kaikki, on vikoja mutta on niitä pillejä ja viheltimiäkin.. ite jos tekee niin ei maksa mansikoita. Hieno auto kuitenkin vaikkakaan ei ihan suuntavakaimmasta päästä - kulmat pitäs katsoa vissiin..
Leave a comment:
-
-
Sigun auto antoi taannoin vikailmoitusta fuel supply erroriin eikä lähtenyt käyntiin kuin vasta kolmannella. Tarkkaan en muista sanoja mitä taulussa oli, luki ehkä myös "drivetrain malfunction, drive at moderate speed". Sen jälkeen ei mitään ongelmaa eikä jäänyt iDriveen ilmoitusta.
Tankki oli päässyt sitä ennen paristi aika kuivaksi, toisella kerralla tuli tankattua kun rangea oli jäljellä 3km. Olisko päässyt vaan sen verran ilmaa/kuplia linjoihin, että oli joku ilmaa polttoainelinjoissa-tyyppinen vika?Last edited by alspe; 02-07-2018, 12:21.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Paltsi View PostF11 530xd ollut haaveissa pidemmän aikaa, melkein alkuperäisestä julkistuksesta asti. Niin paljon olen lueskellut näitä hyviä foorumeita ja speksaillut, että on ruvennu tyyppiviat (EGR, etuvetarit, ilmapussit ja kalliimmat bonukset kuten jakolaatikko) hirvittämään.
Onko viisaimmille tietoa, tai edes näppituntumaa, ovatko jotkin näistä vioista merkittävästi vähentyneet faceliftin jälkeen, eli voisiko tällä perustella hieman uudempaa vuosimallia?
Toki kaikkea tarvitsee huoltaa ja joskus rempata. Vaikka ei vikoja viikkorahoja kannata koskaan laittaa ostoon kiinni, niin kokonaiskustannukset mietityttää, kun kilsoja tulisi 40tkm+ vuodessa.
Leave a comment:
-
-
F11 530xd ollut haaveissa pidemmän aikaa, melkein alkuperäisestä julkistuksesta asti. Niin paljon olen lueskellut näitä hyviä foorumeita ja speksaillut, että on ruvennu tyyppiviat (EGR, etuvetarit, ilmapussit ja kalliimmat bonukset kuten jakolaatikko) hirvittämään.
Onko viisaimmille tietoa, tai edes näppituntumaa, ovatko jotkin näistä vioista merkittävästi vähentyneet faceliftin jälkeen, eli voisiko tällä perustella hieman uudempaa vuosimallia?
Toki kaikkea tarvitsee huoltaa ja joskus rempata. Vaikka ei vikoja viikkorahoja kannata koskaan laittaa ostoon kiinni, niin kokonaiskustannukset mietityttää, kun kilsoja tulisi 40tkm+ vuodessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by polkuauto View PostKyllähän tuo aika hätäseen hidastaa nopeutta pienissä vauhdeissa, mutta nyt kun siihen on tottunut, niin eipä tuo juurikaan häiritse. Olen ajatellut se liittyvän jarruenergian talteenottoon, eli laturi vielä tehostaisi mottorijarrutusta. Tämänhän pystyy koodaamaan pois käytöstä, eli tiedä sitten vaikuttaisiko asiaan?
Olen kyllä miettinyt jos jotain muutakin olisi autossa parannettavaa, vaikka ohjelmapäivityksellä tai muuta esim. alipaineletkuja räpläämällä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: