.
Kyllä Makkis on ihan asian syrjössö kiinni.
Jos DPF on tukossa,tai tukkeentumassa, niin itseasiassa pakopainetta on vähemmäm. Ahtimen käyttävoima ... ja samalla sen kokema rasituskin tulee pakokaasujen virtaamasta, sekä paine-erosta pakosiivellä. Jos pakoputki on tukossa, ei pakokaasut pääse virtaamaan vapaasti, eikä ahtimelle siis saaada rasitusta.
Ahdin, tai ahtimet joutuu kovimmalle silloinkun vakioahtimien takaa pakoputki muutetaan isoksi ja tyhjäksi ränniksi.
Moottoriöjy palaa huonosti.
Jos pakopesässä on huonosti palanut tervapinnoitus sisällä, on pääasiallinen vuotopaikka kannessa.
Kyllä Makkis on ihan asian syrjössö kiinni.
Jos DPF on tukossa,tai tukkeentumassa, niin itseasiassa pakopainetta on vähemmäm. Ahtimen käyttävoima ... ja samalla sen kokema rasituskin tulee pakokaasujen virtaamasta, sekä paine-erosta pakosiivellä. Jos pakoputki on tukossa, ei pakokaasut pääse virtaamaan vapaasti, eikä ahtimelle siis saaada rasitusta.
Ahdin, tai ahtimet joutuu kovimmalle silloinkun vakioahtimien takaa pakoputki muutetaan isoksi ja tyhjäksi ränniksi.
Moottoriöjy palaa huonosti.
Jos pakopesässä on huonosti palanut tervapinnoitus sisällä, on pääasiallinen vuotopaikka kannessa.
Comment