Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10\F11 tehonlisäykset vol.2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VolvoTDi
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2006
    • 1576
    • Tampere - Pori

    Originally posted by Kippari-Kalle View Post
    Käväisin paikallisella pajalla keväällä kutittelemassa 530xD ECUa ja samalla poistettiin egr käytöstä. 15tkm myöhemmin ihmettelin kasvanutta polttoaineenkulutusta, persdyno kertoi tehojen pienentyneen,
    syyksi paljastui tukkeutunut dpf. Vaikuttikohan tuo egrn poisto dpfn polttoon? Nyt tuoksuu kylmänä dieselmersulta.

    Ei vaikuta EGR poisto DPF polttoon. Kasvanut polttoaineenkulutus voisi kertoa vähän tukkeutuneesta DPF:stä, koska seos taitaa olla aika rikas ja savuttaa ja näin DPF täyttyy oletettua nopeammin. Jos haisee niin voi siellä olla DPF:n kennot hajonneet tai vuotoa jossain ennen DPF:ää.
    Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
    Check:
    www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
    Tampere 044-5867096

    Comment

    • fraatti
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2002
      • 4628
      • Tampere

      Originally posted by VolvoTDi View Post
      Ei vaikuta EGR poisto DPF polttoon. Kasvanut polttoaineenkulutus voisi kertoa vähän tukkeutuneesta DPF:stä, koska seos taitaa olla aika rikas ja savuttaa ja näin DPF täyttyy oletettua nopeammin. Jos haisee niin voi siellä olla DPF:n kennot hajonneet tai vuotoa jossain ennen DPF:ää.
      Mistä DPF:n rikkoontuminen voisi johtua? Onko se tapahtunut ennen softausta vai vasta sen jälkeen?

      Mitäs EGR:n jättäminen pois käytöstä vaikuttaa noen määrään?

      Jos suutinkarttaa rassataan niin sehän vaikuttaa sitä kautta kaikkiin "tiloihin" mitä moottori käyttää -> sekoittaa seossuhteet sitä kautta kautta linjan vai korjataanko tuo jotenkin?

      Savutuskartassa taitaa olla lambda-arvo ja sitä tuskin muutetaan ainakaan siihen suuntaan että nokea tulisi vähemmän?

      Jos seossuhteet pysyisivät samassa linjassa kuin mitä ne ovat olleetkin niin kaiken järjen mukaan noen määrä ei pitäisi lisääntyä vaikka softaa muuten pideltäisiinkin. Ainoastaan nokea voisi syntyä enemmän siltä ajanjaksolta kun tehoa käytetään enemmän kuin mitä sitä vakio-ohjelmalla on tullut. Ja nopeusrajoitusten vuoksi tuota tehoakaan ei voi ulosmitata äärettömän pitkiä jaksoja niin voisi kuvitella että oikein tehdyllä softalla saastelaitteiden toiminta normaaliajossa pysyisi jotakuinkin samanlaisena kun mitä se on ollut aikaisemminkin... mutta tehdäänkö ohjelma näin?

      Originally posted by Kippari-Kalle View Post
      Käväisin paikallisella pajalla keväällä kutittelemassa 530xD ECUa ja samalla poistettiin egr käytöstä. 15tkm myöhemmin ihmettelin kasvanutta polttoaineenkulutusta, persdyno kertoi tehojen pienentyneen,
      syyksi paljastui tukkeutunut dpf. Vaikuttikohan tuo egrn poisto dpfn polttoon? Nyt tuoksuu kylmänä dieselmersulta.
      Onko kyseessä Celtikin ohjelma vai joku muu?


      Opimoiautosi näyttää myös tarjoavan softia Porissa. Kenen softia nuo käyttävät, tietääkö kukaan?
      OptimoiAutosi.fi on erikoistunut ajoneuvojen moottorioptimointeihin.
      F11 535dX LCI
      Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

      Comment

      • VolvoTDi
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2006
        • 1576
        • Tampere - Pori

        Originally posted by fraatti View Post
        Mistä DPF:n rikkoontuminen voisi johtua? Onko se tapahtunut ennen softausta vai vasta sen jälkeen?

        Mitäs EGR:n jättäminen pois käytöstä vaikuttaa noen määrään?

        Jos suutinkarttaa rassataan niin sehän vaikuttaa sitä kautta kaikkiin "tiloihin" mitä moottori käyttää -> sekoittaa seossuhteet sitä kautta kautta linjan vai korjataanko tuo jotenkin?

        Savutuskartassa taitaa olla lambda-arvo ja sitä tuskin muutetaan ainakaan siihen suuntaan että nokea tulisi vähemmän?

        Jos seossuhteet pysyisivät samassa linjassa kuin mitä ne ovat olleetkin niin kaiken järjen mukaan noen määrä ei pitäisi lisääntyä vaikka softaa muuten pideltäisiinkin. Ainoastaan nokea voisi syntyä enemmän siltä ajanjaksolta kun tehoa käytetään enemmän kuin mitä sitä vakio-ohjelmalla on tullut. Ja nopeusrajoitusten vuoksi tuota tehoakaan ei voi ulosmitata äärettömän pitkiä jaksoja niin voisi kuvitella että oikein tehdyllä softalla saastelaitteiden toiminta normaaliajossa pysyisi jotakuinkin samanlaisena kun mitä se on ollut aikaisemminkin... mutta tehdäänkö ohjelma näin?



        Onko kyseessä Celtikin ohjelma vai joku muu?


        Opimoiautosi näyttää myös tarjoavan softia Porissa. Kenen softia nuo käyttävät, tietääkö kukaan?
        http://optimoiautosi.fi/dealers.html
        DPF saattaa rikkoutua kovasta vastapaineesta ja lämmöstä. On tuossa tosin vastaan tullut noita 530d/535d mitkä ovat olleet vakiota ja näin on päässyt, liekö valmistusteknisiä virheitä sattunut...

        EGR poisto vaikuttaa noen kertymiseen erityisesti jos suutinkarttaa on muokattu hyvin alhaalta lähtien ja lambdaa myös laskettu. Normaalisti lambda pidetään vakiona osakaasuilmamäärillä kun sen laskemisessa ei ole mitään järkeä. Dieselin palaminen on täydellisempää puhtaalla ilmalla kuin pakokaasu-ilma seoksella. Samaten jos mietitään regenerointia niin DPF:n jalometallit reagoivat parhaiten kun saadaan lämpöä ja happea. EGR kun on pois käytöstä niin happea on enemmän pakokaasussa osakaasulla ja yhdessä lämmön kanssa tapahtuu jatkuvasti pientä regenerointia, ei itse tyhjennystarkoituksessa, mutta vähän kuitenkin nokea palaa pois.

        Yleensä tehoa haettaessa lambdaa lasketaan suurilla ilmamäärillä ja annetaan ”savuttaa”, tämä tietty pitää tehdä järkevällä tasolla ettei DPF ole heti tukossa.

        Porista saa myös minun softia (http://www.huoltolepisto.fi/autohuolto), mutta en nyt lähiaikoina ole sinne tuollaista 530d:tä tehnyt. Optimoiautosi käyttää Sedox softia.
        Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
        Check:
        www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
        Tampere 044-5867096

        Comment

        • fraatti
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2002
          • 4628
          • Tampere

          Originally posted by VolvoTDi View Post
          Samaten jos mietitään regenerointia niin DPF:n jalometallit reagoivat parhaiten kun saadaan lämpöä ja happea. EGR kun on pois käytöstä niin happea on enemmän pakokaasussa osakaasulla ja yhdessä lämmön kanssa tapahtuu jatkuvasti pientä regenerointia, ei itse tyhjennystarkoituksessa, mutta vähän kuitenkin nokea palaa pois.
          Tarvitaanko toimivaa EGR:rrää jotta regenerointi onnistuu samalla tavalla kuin se toimii "tehtaalta tullessa?
          F11 535dX LCI
          Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

          Comment

          • VolvoTDi
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2006
            • 1576
            • Tampere - Pori

            Originally posted by fraatti View Post
            Tarvitaanko toimivaa EGR:rrää jotta regenerointi onnistuu samalla tavalla kuin se toimii "tehtaalta tullessa?
            Ei tarvita EGR:ää regenerointiin. Toimiva EGR on kiinni kun regenerointi on käynnissä.
            Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
            Check:
            www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
            Tampere 044-5867096

            Comment

            • fraatti
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2002
              • 4628
              • Tampere

              Originally posted by VolvoTDi View Post
              Ei tarvita EGR:ää regenerointiin. Toimiva EGR on kiinni kun regenerointi on käynnissä.
              Kai näitä softiakin on sitten tehty niin monella tavalla että joskus tuon deletoinnin yhteydessä on lähtenyt jotain muutakin. Tai mistä sitä tietää onko se ollut vain sitten savutuksesta kiinni että regenerointia on tapahtunut usein.

              Eikö kannattaisi jättää EGR tyhjäkäynnillä tai sen tuntumassa toimintaan ja myös auton lämmetessä jos sen haluaa poistaa ohjelmallisesti? Lämpeisi pata nopeampaa eikä auto käryäisi tyhjäkäynnillä?
              F11 535dX LCI
              Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

              Comment

              • VolvoTDi
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2006
                • 1576
                • Tampere - Pori

                Originally posted by fraatti View Post
                Kai näitä softiakin on sitten tehty niin monella tavalla että joskus tuon deletoinnin yhteydessä on lähtenyt jotain muutakin. Tai mistä sitä tietää onko se ollut vain sitten savutuksesta kiinni että regenerointia on tapahtunut usein.

                Eikö kannattaisi jättää EGR tyhjäkäynnillä tai sen tuntumassa toimintaan ja myös auton lämmetessä jos sen haluaa poistaa ohjelmallisesti? Lämpeisi pata nopeampaa eikä auto käryäisi tyhjäkäynnillä?
                Voihan EGR:n jättää toimintaan tyhjäkäynnillä, mutta ei se siellä juuri lämmittämiseen auta ja kierrätys menee ihan vakio-ohjelmallakin kiinni 2min jälkeen jos kaasuun ei koske. Sitten taas kun näissä tahtoo olla sitä vikaa, että venttiili jää jumittelemaan auki asentoon niin mielellään sen aukenemisen blokkaa kokonaan sieltä pois.
                Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                Check:
                www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                Tampere 044-5867096

                Comment

                • tuikku
                  Bimmer Enthusiast
                  • Sep 2005
                  • 1353

                  Originally posted by Kippari-Kalle View Post
                  Käväisin paikallisella pajalla keväällä kutittelemassa 530xD ECUa ja samalla poistettiin egr käytöstä. 15tkm myöhemmin ihmettelin kasvanutta polttoaineenkulutusta, persdyno kertoi tehojen pienentyneen,
                  syyksi paljastui tukkeutunut dpf. Vaikuttikohan tuo egrn poisto dpfn polttoon? Nyt tuoksuu kylmänä dieselmersulta.
                  Kyllähän se on voinut vaikuttaa.,
                  Kun autossa on huono termostaatti, niin jäähdytysneste on lämmennyt riittävästi kuitenkin kun pakokaasujen lämpöä on puskettu jäähdytysnesteeseen egr,n lauhduttimen kautta.
                  Nyt kun egr-venttiili onkin kiinni, niin lauhduttimessa ei olekkaan enää apulämpöjä, lämpö ei nouse ja poltto ei ala.
                  CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
                  Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
                  Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
                  tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

                  Comment

                  • VolvoTDi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jun 2006
                    • 1576
                    • Tampere - Pori

                    Kasvanut polttoaineenkulutus kertoo ennemmin liian tiheästä polttovälistä kuin harvasta. Toki tukkoinen DPF nyt voi jonkin verran nostaa kulutusta, mutta nyt tietenkään ei tiedä paljon se kulutus on kasvanut?
                    Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                    Check:
                    www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                    Tampere 044-5867096

                    Comment

                    • tuikku
                      Bimmer Enthusiast
                      • Sep 2005
                      • 1353

                      Originally posted by fraatti View Post
                      Mistä DPF:n rikkoontuminen voisi johtua? Onko se tapahtunut ennen softausta vai vasta sen jälkeen?
                      Herra tietää - vaan ei kerro



                      Mitäs EGR:n jättäminen pois käytöstä vaikuttaa noen määrään?
                      Jos tekniikka ja seossuhteet on kunnossa - ei mitenkään.
                      Noki on palamisjätettä polttoaineen poltosta, jos hyvän palamisen edellytykset täyttyy, niin tillanne moottorissa on juurikin niinkuin tuossa hiukan myöhemmin uumoiletkin.


                      Jos suutinkarttaa rassataan niin sehän vaikuttaa sitä kautta kaikkiin "tiloihin" mitä moottori käyttää -> sekoittaa seossuhteet sitä kautta kautta linjan vai korjataanko tuo jotenkin?
                      Ei, ruiskutus menee pyllylleen vaan niiltä alueilta, mistä sitä on väännelty. Ei ole tarvetta koskea asiaan, muutenkun jos ruiskutusmäärät on niin suuria, ettei tehtaan kartta enää riitä.
                      Ei niitä korjata, koko vääristämisen etu ja idea menee siinä mukana, jos tilannetta aletaankin korjaamaan. No, jotkut näkyy lisäävän ennakkoa, mutta kun eivät osaa laskea sitä uutta oikein, niin eipä se paljon apuja tilanteeseen tuo.


                      Savutuskartassa taitaa olla lambda-arvo ja sitä tuskin muutetaan ainakaan siihen suuntaan että nokea tulisi vähemmän?
                      Alat päästä villakoiran ytimeen :-)


                      Jos seossuhteet pysyisivät samassa linjassa kuin mitä ne ovat olleetkin niin kaiken järjen mukaan noen määrä ei pitäisi lisääntyä vaikka softaa muuten pideltäisiinkin. Ainoastaan nokea voisi syntyä enemmän siltä ajanjaksolta kun tehoa käytetään enemmän kuin mitä sitä vakio-ohjelmalla on tullut. Ja nopeusrajoitusten vuoksi tuota tehoakaan ei voi ulosmitata äärettömän pitkiä jaksoja niin voisi kuvitella että oikein tehdyllä softalla saastelaitteiden toiminta normaaliajossa pysyisi jotakuinkin samanlaisena kun mitä se on ollut aikaisemminkin... mutta tehdäänkö ohjelma näin?
                      Kymmenen pistettä ja papukaijja merkki
                      Juuri näinhän ne pitäisi tehdä
                      Mielestäni olet ymmärtänyt kohti hyvän softan idean juurikin oikein.
                      Ja vieläkun siihen laitettaisiin sellainen loppukaneetti, sen pitää toimia ja että sillä pitää olla kiva ajaa - se on max tehoakin tärkeämpi asia.



                      Onko kyseessä Celtikin ohjelma vai joku muu?


                      Opimoiautosi näyttää myös tarjoavan softia Porissa. Kenen softia nuo käyttävät, tietääkö kukaan?
                      http://optimoiautosi.fi/dealers.html

                      Sellainen juttu vielä, että toivoisin ihmisten valitsevan autoonsa mielummin jonkun kotimaisen tekijän tekeleen.
                      Oikeastaan kenen tahansa - kestää vertailun ulkomaisiin.
                      Ja tekijä on kuitenkin täällä, samassa maassa, seisomassa omien puheittensa takana.
                      CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
                      Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
                      Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
                      tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

                      Comment

                      • tuikku
                        Bimmer Enthusiast
                        • Sep 2005
                        • 1353

                        .
                        Oikeastaan kaikissa hiukkasautoissa, niiden ohjemassa on sellainen ominaisuus, että ne pyrkivät pitämään pakokaasujen, sekä hitupöntön lämmöt tietyssä haarukassa, jotta hiukkassuodatin on ja pysyy toimintalämpöisenä.

                        Tämä lämmitys hoidetaan jälkiruiskutuksilla, joiden ainoa tehtävä on kuumentaa pakokaasuja ja sitämyöten koko pakoputkistoa.

                        Jos moottori ei lämpiä kunnolla, ei pakokaasut nyt ainakaan normaalia kuumemmat ole. loppulämmitys hoidetaan sitten jälkiruiskutuksella, joka nostaa kulutusta, kun se ei vie autoa eteenpäin, vaan kuumentaa vaan.
                        CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia.
                        Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
                        Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
                        tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5

                        Comment

                        • VolvoTDi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jun 2006
                          • 1576
                          • Tampere - Pori

                          On se noinkin, mutta tuo kyseinen auto majailee Porin seutuvilla missä on ollut tähän päivään mennessä 10-15 astetta plussan puolella ja vasta nyt taitaa olla +5. Auto on ollut softattuna 15tkm eli varmaan kesällä, syksyn alussa ohjelmoitu, jolloin ollut vieläkin lämpimämpää. F-sarjassa ei muutenkaan ole E-sarjan tyylisiä lämpöongelmia etenkään 6-pyttyisissä eli tuohon lämpenemättömyyteen en jaksa uskoa tässä tapauksessa.
                          Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                          Check:
                          www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                          Tampere 044-5867096

                          Comment

                          • fraatti
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2002
                            • 4628
                            • Tampere

                            Originally posted by tuikku View Post
                            Sellainen juttu vielä, että toivoisin ihmisten valitsevan autoonsa mielummin jonkun kotimaisen tekijän tekeleen.
                            Oikeastaan kenen tahansa - kestää vertailun ulkomaisiin.
                            Ja tekijä on kuitenkin täällä, samassa maassa, seisomassa omien puheittensa takana.
                            Mulla olisi tuossa N57T1 softan tutkiminen vaiheessa. Sitä on hyvä arvostella/opiskella kun ei ole kotimaista käsialaa ja itse tekijä on saattanut sen kaiken kansan näytille. Väitti että 380/770 pitäis olla.
                            Huomasin vaan että jo on perkele työläs kun työkalut on pelkkiä demoversioita ja N47T1 damos on rakenteeltaan aivan toisenmoinen kuin N57T1 softa. Eikä kokemusta noiden pyörittelystä ole. Ei kellään satu olemaan bitedittiä EDC17CP45 modulilla, eikö siitä saa osoitteet suoraan?

                            535dx N57T1 saisi damoksen 75e:lla mutta en tiedä viitsinkö sijoittaa rahaa sen verran ihan puhtaasta mielenkiinnosta. Ei tuolle ole kenelläkään muulla tarvitta?
                            F11 535dX LCI
                            Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

                            Comment

                            • fraatti
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2002
                              • 4628
                              • Tampere

                              Originally posted by VolvoTDi View Post
                              Ei tarvita EGR:ää regenerointiin. Toimiva EGR on kiinni kun regenerointi on käynnissä.
                              Mikäs kartta tämä on?


                              Se tuossa kummastutti miksi darkside devlopmentsin sivulla on tälläinen maininta:
                              The EGR Valve CANNOT be removed on vehicles that still have the DPF Filter present, doing so would soon block the DPF.
                              Itse en osaa arvella tuon tarkoitusperiä tai kuinka päteviä ukkoja siellä on töissä.
                              darksidedevelopments, dpf, Diesel Particulate Filter, Diesel, Particulate, Filter, tdi, turbo, exhaust, regeneration, blocked, clogged, delete, removal, 009263, Bank 1, Restricted/Clogged, Restricted, 16855, P0471, 001137, Exhaust, Pressure, Sensor, G450, Implausible, Signal, 18434, P2002, 008194, Particle Filter Bank 1, Malfunction, Darkside, Darkside Developments, VAG, VW TDI, Diesel Tuning, TDI Tuning, Remapping, Mapping, Custom Tuning, Custom Remapping, remaps, maps, tuning, ecu tuning, custom mapping, custom remapping, tdi mapping, tdi tuning, diesel mapping, diesel maps, diesel tuning, custom tdi tuning, edc16, vagcom, vdcs, emulator, live mapping, live remapping, live remaps, vw, volkswagon, seat, skoda, audi, golf, mk4, mk5 ,mk6, commonrail, pd, ppd, engines, a1, a3, a4, a5, a6, a7, a8, quattro, ibiza, fabia, polo, leon, caddy, barnsley, sheffield, leeds, wakefield, bradford, south yorkshire, west yorkshire, yorkshire, uk, egr, egr delete, egr delete race pipe, allard, allard egr delete, racepipe, egr valve, blocked egr, exhaust gas recirculation, exhaust valve,


                              Tuota damosia pöyhimällä löytyi myös tälläinen, liekö tuo sitten maksimäärä polttoainetta mitä voidaan käyttää ennen uudelleen regenerointia.


                              Eikai partikkelisuodatin putoa sentään noin helposti pois käytöstä? :think


                              Imusarjanläppien kartta, viimeistään 2750 kierroksen kohdalla läpät on selkosen selällään. Tai 40mg:n kohdalla.
                              F11 535dX LCI
                              Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

                              Comment

                              • VolvoTDi
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jun 2006
                                • 1576
                                • Tampere - Pori

                                Originally posted by fraatti View Post
                                Mikäs kartta tämä on?


                                Se tuossa kummastutti miksi darkside devlopmentsin sivulla on tälläinen maininta:
                                The EGR Valve CANNOT be removed on vehicles that still have the DPF Filter present, doing so would soon block the DPF.
                                Itse en osaa arvella tuon tarkoitusperiä tai kuinka päteviä ukkoja siellä on töissä.
                                darksidedevelopments, dpf, Diesel Particulate Filter, Diesel, Particulate, Filter, tdi, turbo, exhaust, regeneration, blocked, clogged, delete, removal, 009263, Bank 1, Restricted/Clogged, Restricted, 16855, P0471, 001137, Exhaust, Pressure, Sensor, G450, Implausible, Signal, 18434, P2002, 008194, Particle Filter Bank 1, Malfunction, Darkside, Darkside Developments, VAG, VW TDI, Diesel Tuning, TDI Tuning, Remapping, Mapping, Custom Tuning, Custom Remapping, remaps, maps, tuning, ecu tuning, custom mapping, custom remapping, tdi mapping, tdi tuning, diesel mapping, diesel maps, diesel tuning, custom tdi tuning, edc16, vagcom, vdcs, emulator, live mapping, live remapping, live remaps, vw, volkswagon, seat, skoda, audi, golf, mk4, mk5 ,mk6, commonrail, pd, ppd, engines, a1, a3, a4, a5, a6, a7, a8, quattro, ibiza, fabia, polo, leon, caddy, barnsley, sheffield, leeds, wakefield, bradford, south yorkshire, west yorkshire, yorkshire, uk, egr, egr delete, egr delete race pipe, allard, allard egr delete, racepipe, egr valve, blocked egr, exhaust gas recirculation, exhaust valve,


                                Tuota damosia pöyhimällä löytyi myös tälläinen, liekö tuo sitten maksimäärä polttoainetta mitä voidaan käyttää ennen uudelleen regenerointia.


                                Eikai partikkelisuodatin putoa sentään noin helposti pois käytöstä? :think


                                Imusarjanläppien kartta, viimeistään 2750 kierroksen kohdalla läpät on selkosen selällään. Tai 40mg:n kohdalla.
                                Tuo kartta vain avaa EGR coolerin hanan ei itse EGR:ää.

                                darkside devlopment on volkkareihin suuntautunut ja niissä osassa DPF toiminta voi häiriintyä kun EGR poistetaan käytöstä vaikka ei se niissäkään sitä polton aikana käytä.

                                DPF putoaa pois jopa noinkin helposti, yhden bitin kääntää nurin.
                                Jaguar F-Pace 3.0D -17 ja Jaguar XJ 3.0DS Supersport -12
                                Check:
                                www.lisäätehoa.fi https://www.facebook.com/Lisaatehoa.fi/
                                Tampere 044-5867096

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎