Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • exhaust
    replied
    Originally posted by Markkanenn View Post
    Saako ilman xhp:tä vaihdenäyttöä koodattua näkyviin? Eli siis näkyisi D1, D2 jne. mikä vaihde on pesässä. F11 N47 ei saa xhp:(
    Tämä kiinnostaa myös.
    Koodaamalla saako näkyviin ilman xHP?

    Leave a comment:


  • Miqo993
    replied
    Autossa pro hifi eli harman kardon, ja basso puuttuu kokonaan.. Onko kukaan joutunut vaihtamaan/korjaamaan vahvistinta? Ilmeisesti monelta mennyt konkka paskaksi..

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by Markkanenn View Post
    F11 N47 ei saa xhp:(
    Tulossa on... Nopeimmat saa -50€

    Leave a comment:


  • Markkanenn
    replied
    Saako ilman xhp:tä vaihdenäyttöä koodattua näkyviin? Eli siis näkyisi D1, D2 jne. mikä vaihde on pesässä. F11 N47 ei saa xhp:(

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Lukkokasetteja noista on mennyt... Onneksi ne on aika yleismallisia, käy myös vanhemmista.

    Leave a comment:


  • Markojs
    replied
    Terve,

    2011 F11 535i, Apparin ovi ei lukkiudu tai avaudu enään avaimesta
    mutta kahvasta toimii, kaikki muut ovet toimii.
    Ovipahvi ois tarkotus käyttää irti ja kurkata mutta mistäköhän lähtisi vikaa paikantamaan?
    Ei ole oma auto niin ei ole kerennyt kovin perehtyä.

    Kiitos!

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by kailinds View Post
    Aito M-Sport -diffu esim. Schmiedmannilta on valmiiksi maalattu ja maksaa ~106€ eli kannattaa ostaa mieluummin se kuin joku tarvike.

    Itse pähkäilen saman asian kanssa, mutta mietin, että laittaisinko M-Sport -diffun, M-Performancen (molemmissa pitää vaihtaa myös puskuri koska mulla takana vakiopuskuri) tai jos jostain löytyisi Alpinan -diffu (saako niitä jostain edes replicana?), niin se olis hieno peruspuskurissa. Jossain ulkomaisella foorumilla vaan sanottiin, että Alpina ei noita diffuja ilmeisesti myy erikseen enkä ole nähnyt niitä missään tarvikeosinakaan. Joku tuossa M-Performancessa häiritsee, ehkä siinä on vähän liikaa sälää - perus M-Sport on yksinkertaisuudessaan jotenkin siistimmän oloinen mielestäni. Vai mitä mieltä olette?

    Putkista ajattelin 4 putken ulostuloa, mutta en pönttöjä vaan ainoastaan päät. Esim. jotain tällaista: Tuplapäät. Hintaero on kuitenkin melkoinen noihin Foxin pönttöihin, toki niitä ei voi ihan suoraan verrata.
    Olisiko jollain suoraan tieto 535d:n putkien ulkohalkaisijasta?
    Omaan silmään tuo performance diffusor on liian race henkinen ja vaatisi sitten samanlaista kuorrutusta ympäri autoa.

    Leave a comment:


  • kailinds
    replied
    Aito M-Sport -diffu esim. Schmiedmannilta on valmiiksi maalattu ja maksaa ~106€ eli kannattaa ostaa mieluummin se kuin joku tarvike.

    Itse pähkäilen saman asian kanssa, mutta mietin, että laittaisinko M-Sport -diffun, M-Performancen (molemmissa pitää vaihtaa myös puskuri koska mulla takana vakiopuskuri) tai jos jostain löytyisi Alpinan -diffu (saako niitä jostain edes replicana?), niin se olis hieno peruspuskurissa. Jossain ulkomaisella foorumilla vaan sanottiin, että Alpina ei noita diffuja ilmeisesti myy erikseen enkä ole nähnyt niitä missään tarvikeosinakaan. Joku tuossa M-Performancessa häiritsee, ehkä siinä on vähän liikaa sälää - perus M-Sport on yksinkertaisuudessaan jotenkin siistimmän oloinen mielestäni. Vai mitä mieltä olette?





    Putkista ajattelin 4 putken ulostuloa, mutta en pönttöjä vaan ainoastaan päät. Esim. jotain tällaista: Tuplapäät. Hintaero on kuitenkin melkoinen noihin Foxin pönttöihin, toki niitä ei voi ihan suoraan verrata.
    Olisiko jollain suoraan tieto 535d:n putkien ulkohalkaisijasta?
    Last edited by kailinds; 11-08-2019, 10:16.

    Leave a comment:


  • Jasuuu
    replied
    Oulun suunnilta ketään joka voisi poistaa tasonsäädön energiansäästötilan?

    E:/ Vikakoodina siis 23800 Energy saving mode active ja ymmärsin että vaatii johdossa käyntiä.
    Last edited by Jasuuu; 09-08-2019, 15:29.

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by fraatti View Post

    Pistänyt silmään että monessa g-sarjalaisessakin nuo tuutinpäät ovat kulmikkaat jo 2l diiseleissäkin. Vaatiiko tuo m-sport korisatsin vain mitä?
    M-sporteissa on kulmikkaat ja tavis jopa 520d:ssä on molemmilla puolilla pyöreät kuten Fix 535d.

    Leave a comment:


  • HV530XD
    replied
    Originally posted by fraatti View Post
    Oliko sulla hajua tuosta diffuusorista että onko se valmiina maalissa vai millaista käytit itse?

    En tiedä jos halkaisija olisi hiukan suurempi niin olisivatko paremmat. Nuo vaihtamalla saanee autosta hiukan nykyaikaisemman oloisen takaa. Itse en haluaisi räpeltää autoa sen enempää kuin mitä tarvii ja noilla muutoksille se olisi tarvittaessa helposti palautettavissa alkuperäiseksi.

    Pistänyt silmään että monessa g-sarjalaisessakin nuo tuutinpäät ovat kulmikkaat jo 2l diiseleissäkin. Vaatiiko tuo m-sport korisatsin vain mitä?
    Minun ratkaisu oli oheisen linkin mukaiset kehykset.

    Alkuperäiseen puskuriin (ei M-Sport) helppo leikata sopivat siistit aukot, ja noilla kehyksillä sitten tulee nätti viimeistely aukon reunoihin. Kehykset oli pohjamaalattu, ja paikallinen automaalaamo sekoitti pienen kilikalipullollisen maalia, millä sai noihin oikean värin, ja vielä samasta paikasta lakkaa viimeistelyyn.
    Foxin putkien kanssa oli suunnitelmissa hommata uusi diffu, mutta vanhat aukot kävikin yllättävän hyvin niille 4x90 ulostuloille, joten lopulta en sitten tehnyt enää mitään tuolle puskurille. Kattoo nyt sit jos joskus innostuu vielä jonkun diffun järkkäämään. Hamannilla oli kiva malli, mut vaatii maalauksen...
    GMP Performance (German Motoring Products) was established in 1975 specializing in European automotive enhancements tailoring wheel and tire packages, sport tuned suspensions, engine performance upgrades, exhaust systems and big brake kits.

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by HV530XD View Post
    Mulla oli tuollaiset jonkin aikaa 535xd:ssä kun ne alkuperäiset pyöreät putket oli niin vaisut. Ei noissa sen kummemmin tullut kiinnitettyä huomiota siihen et ei noi ole samanlaiset kun M550d sen reiän osalta, ei se sieltä häiritsevästi näy. Mut sitten rupes tympimään ku joka toisessa uudessa autossa alkoi olla noita neliskanttisia putkenpäitä takakulmissa, ni laitoin sitten Foxin rosteripöntöt taakse 4x90mm putkilla. Muuttui kerralla ulkonäkö persoonalliseksi ja sopivasti tuli murinaa lisää. Ne Foxin röörit on yllättävän aggressiivisen näköiset ja herättää kyllä melkoisesti huomiota. Ei oo toisia samanlaisia tullut vastaan.
    Noi alkuperäiset on kyllä suoraan sanottuna kuin tuulahdus menneisyydestä.


    Oliko sulla hajua tuosta diffuusorista että onko se valmiina maalissa vai millaista käytit itse?

    En tiedä jos halkaisija olisi hiukan suurempi niin olisivatko paremmat. Nuo vaihtamalla saanee autosta hiukan nykyaikaisemman oloisen takaa. Itse en haluaisi räpeltää autoa sen enempää kuin mitä tarvii ja noilla muutoksille se olisi tarvittaessa helposti palautettavissa alkuperäiseksi.

    Pistänyt silmään että monessa g-sarjalaisessakin nuo tuutinpäät ovat kulmikkaat jo 2l diiseleissäkin. Vaatiiko tuo m-sport korisatsin vain mitä?

    Leave a comment:


  • HV530XD
    replied
    Originally posted by Laku
    Mistä ostit nuo Foxin pöntöt?
    Tilasin suoraan valmistajalta, malli "type 10". Näyttää livenä paljon häijjymältä mitä noissa nettikaupan kuvissa.

    Leave a comment:


  • fraatti
    replied
    Originally posted by alspe View Post
    Vissiin aiemminkin keskustelu, liittyen EGR-tulppaukseen. Millaisia pelejä nämä ovat sotkamaan kaasuläppää ja imusarjaa jos EGR on kunnossa ja käytössä? Onko joku availlut, puhdistellut tai ajatellut käyttää silloin tällöin EGR/intake cleaneria?
    Tuossa on ketju N57 sotkuista. N57 on N47:n jälkeläinen lisättynä kahdella sylinterillä niin samat asiat pätee varmaan tuossa 4 mukisessakin.

    Leave a comment:


  • zakspeed
    replied
    Jos oikein paljon tyhjäkäyntiä ja pintakaasu ajelua niin 150tkm välein voisi puhaltaa paikat puhtaaksi. Silloinkaan ei välttämättä pahasti vielä karstassa. Mixingtuben seutu imusarjan alkupäästä suurin karstan kerääjä.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎