Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
laatikkoöljyn vaihto ei taida bemarin huolto ohjelmaan kuulua mutta zf mukaan kait ne pitäisi vaihdella.. Nuilla kilsoilla varautuisin jo laatikko remontiin ja alusta jumppiin
-
-
Originally posted by HTK12 View PostRunkonumerolla se selviää milloin se on tehty ja missä. Trafin tiedoissa nyt voi lukea ihan mitä vaan.
Jos jollain tietoa/jaksaa vastailla aikaisempiin kysymyksiin, arvostaisin kovasti
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostJoo, B47 se on. Onko näissä koneissa mitään tyyppivikoja ja miten nuo kestää ?
Auto on suomi auto, eli ei ole tuonti. Tästä syystä mietinkin, että miten trafi laittanut 2014 vuoden lopun auton vuodeksi, jos valmistettu joulukuussa 2012, varmaan mahdollista, että vin sivusto kusee ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pyroz View PostRekkarilla ja VIN:llä se selviää mikä moottori siellä on. Ei olisi ensimmäinen kerta kun jobbariliike yrittää sumuttaa, että käytetyn maahantuonti on yhtäkuin käyttöönottoaika...
Auto on suomi auto, eli ei ole tuonti. Tästä syystä mietinkin, että miten trafi laittanut 2014 vuoden lopun auton vuodeksi, jos valmistettu joulukuussa 2012, varmaan mahdollista, että vin sivusto kusee ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostEnsirekisteröity Suomeen 2014 vuoden lopussa, merkitty 2015 vuoden malliksi. Kuuluuko vaihteistolaatikon öljynvaihto huolto-ohjelmaan ? Kuuluuko mitään suurempia huoltoja laakkosen ohjelmaan, osaako kukaan sanoa ?
Konehuoneen kuvan perusteella siellä B47 möllöttää, ei tietääkseni N47 tuolta näytä ? Osaako kukaan aikaisempiin asioihin vastailla ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by PNM2 View PostB47:lla ei ole kyllä todennäköisesti valmistettu vuoden 2013 alussa, kun tuli vissiin mallivuodelle 2014 F1X:ään tuo kone? N47 2013-2014, B47 2014-2016 noin about.
Runkonumeron perusteella tarkastin niin koneeksi tuohon on merkattu B47O. Hevosvoimiakin on 148, eli B47 tämänkin perusteella ? Osaako kukaan aikaisempiin asioihin vastailla ?Last edited by Sisäänajettu; 28-08-2019, 21:49.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sisäänajettu View PostOlisi yksi F10 LCI 518d kiikarissa, korilla ja 8hp lootalla ajettu 390tkm ja moottori vaihdettu laakkosella uuteen, tällä ajettu 180tkm. Mitenköhän tuollaiset vielä kestää ajossa ja varsinkin laatikko ? Laakkosen merkkihuoltokirja, joka pitkälti täydellinen. Näissähän on koneena B47, joissa ei kai vastaavaa jakopää ongelmaa, kuin N47 koneissa ?
Kehtaako tuollaista ostaa, miten kestää laatikko ja kone, öljyt aina 20tkm sisään vaihdettu. Laatikon öljynvaihdoista pitää kysellä. Katsoin runkonumerolla, niin valmistettu 2013 vuoden alussa ilmeisesti, mutta vuoden 2015 autoksi kuitenkin merkitty trafin järjestelmään, mikä tämän takana ?
Leave a comment:
-
-
Olisi yksi F10 LCI 518d kiikarissa, korilla ja 8hp lootalla ajettu 390tkm ja moottori vaihdettu laakkosella uuteen, tällä ajettu 180tkm. Mitenköhän tuollaiset vielä kestää ajossa ja varsinkin laatikko ? Laakkosen merkkihuoltokirja, joka pitkälti täydellinen. Näissähän on koneena B47, joissa ei kai vastaavaa jakopää ongelmaa, kuin N47 koneissa ?
Kehtaako tuollaista ostaa, miten kestää laatikko ja kone, öljyt aina 20tkm sisään vaihdettu. Laatikon öljynvaihdoista pitää kysellä. Katsoin runkonumerolla, niin valmistettu 2013 vuoden alussa ilmeisesti, mutta vuoden 2015 autoksi kuitenkin merkitty trafin järjestelmään, mikä tämän takana ?
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by Vmatti View PostMajorDrake kerkesikin kommentoida jo ennen minun kysymystä "miten paritetaan?"
Minunkin käsitys oli, että olin jo parittanut käynnistämällä auton ohjauspylväkosketuksen kautta!
Ei vaan lähtenyt toimimaan tuonkaan jälkeen...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostEikös parittaminen näissä uudemmissa tapahdu automaattisesi kun avaimella ajaa? Ts. käynnistää kertaalleen ohjauspylvästä vasten tunnistamalla avaimen, samalla pitää tietysti toisen avaimen olla jossain muualla kuin autossa...
Minunkin käsitys oli, että olin jo parittanut käynnistämällä auton ohjauspylväkosketuksen kautta!
Ei vaan lähtenyt toimimaan tuonkaan jälkeen...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pyroz View PostYritä parittaa uudelleen patterin vaihdon jälkeen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vmatti View PostToinen kauko-ohjain lakkasi toimimasta ihan yhtäkkiä. Ei avaa ovia eikä tunnista sisällä eli ajonesto pitää manuaalisesti ottaa pois päältä (koskettamalla avaimella ratin runkoa). Patterit vaihdettu varmuuden vuoksi kahteen kertaan, ihan mykkä.
Toinen avain toimii ihan normaalisti.
Mitä tuollaiselle rikkinäiselle avaimelle on tehtävissä - korjaako noita kukaan, voiko uudelleen ohjelmoida vai heitetäänkö suoraan vaan vesilintua?
Ja saakohan uuden avaimen muualta kuin marmorilta? Hinta varmaan satoja euroja?
Hyviä ideoita otetaan vastaan, kiitos!
Leave a comment:
-
-
Toinen kauko-ohjain lakkasi toimimasta ihan yhtäkkiä. Ei avaa ovia eikä tunnista sisällä eli ajonesto pitää manuaalisesti ottaa pois päältä (koskettamalla avaimella ohjauspylvästä). Patterit vaihdettu varmuuden vuoksi kahteen kertaan, ihan mykkä.
Toinen avain toimii ihan normaalisti.
Mitä tuollaiselle rikkinäiselle avaimelle on tehtävissä - korjaako noita kukaan, voiko uudelleen ohjelmoida vai heitetäänkö suoraan vaan vesilintua?
Ja saakohan uuden avaimen muualta kuin marmorilta? Hinta varmaan satoja euroja?
Hyviä ideoita otetaan vastaan, kiitos!Last edited by Vmatti; 27-08-2019, 08:20.
Leave a comment:
-
Leave a comment: