Announcement

Collapse
No announcement yet.

F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • >Jon1<
    replied
    laatikkoöljyn vaihto ei taida bemarin huolto ohjelmaan kuulua mutta zf mukaan kait ne pitäisi vaihdella.. Nuilla kilsoilla varautuisin jo laatikko remontiin ja alusta jumppiin

    Leave a comment:


  • Sisäänajettu
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Runkonumerolla se selviää milloin se on tehty ja missä. Trafin tiedoissa nyt voi lukea ihan mitä vaan.
    Joo, tarkistin toiselta sivulta ja sieltä löytyi oikea pvm. Eli 2014 loppupuolella tehty

    Jos jollain tietoa/jaksaa vastailla aikaisempiin kysymyksiin, arvostaisin kovasti

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Sisäänajettu View Post
    Joo, B47 se on. Onko näissä koneissa mitään tyyppivikoja ja miten nuo kestää ?

    Auto on suomi auto, eli ei ole tuonti. Tästä syystä mietinkin, että miten trafi laittanut 2014 vuoden lopun auton vuodeksi, jos valmistettu joulukuussa 2012, varmaan mahdollista, että vin sivusto kusee ?
    Runkonumerolla se selviää milloin se on tehty ja missä. Trafin tiedoissa nyt voi lukea ihan mitä vaan.

    Leave a comment:


  • Sisäänajettu
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Rekkarilla ja VIN:llä se selviää mikä moottori siellä on. Ei olisi ensimmäinen kerta kun jobbariliike yrittää sumuttaa, että käytetyn maahantuonti on yhtäkuin käyttöönottoaika...
    Joo, B47 se on. Onko näissä koneissa mitään tyyppivikoja ja miten nuo kestää ?

    Auto on suomi auto, eli ei ole tuonti. Tästä syystä mietinkin, että miten trafi laittanut 2014 vuoden lopun auton vuodeksi, jos valmistettu joulukuussa 2012, varmaan mahdollista, että vin sivusto kusee ?

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by Sisäänajettu View Post
    Ensirekisteröity Suomeen 2014 vuoden lopussa, merkitty 2015 vuoden malliksi. Kuuluuko vaihteistolaatikon öljynvaihto huolto-ohjelmaan ? Kuuluuko mitään suurempia huoltoja laakkosen ohjelmaan, osaako kukaan sanoa ?

    Konehuoneen kuvan perusteella siellä B47 möllöttää, ei tietääkseni N47 tuolta näytä ? Osaako kukaan aikaisempiin asioihin vastailla ?

    Rekkarilla ja VIN:llä se selviää mikä moottori siellä on. Ei olisi ensimmäinen kerta kun jobbariliike yrittää sumuttaa, että käytetyn maahantuonti on yhtäkuin käyttöönottoaika...

    Leave a comment:


  • Sisäänajettu
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post
    B47:lla ei ole kyllä todennäköisesti valmistettu vuoden 2013 alussa, kun tuli vissiin mallivuodelle 2014 F1X:ään tuo kone? N47 2013-2014, B47 2014-2016 noin about.
    Ensirekisteröity Suomeen 2014 vuoden lopussa, merkitty 2015 vuoden malliksi. Kuuluuko vaihteistolaatikon öljynvaihto huolto-ohjelmaan ? Kuuluuko mitään suurempia huoltoja laakkosen ohjelmaan, osaako kukaan sanoa ?

    Runkonumeron perusteella tarkastin niin koneeksi tuohon on merkattu B47O. Hevosvoimiakin on 148, eli B47 tämänkin perusteella ? Osaako kukaan aikaisempiin asioihin vastailla ?
    Last edited by Sisäänajettu; 28-08-2019, 21:49.

    Leave a comment:


  • PNM2
    replied
    Originally posted by Sisäänajettu View Post
    Olisi yksi F10 LCI 518d kiikarissa, korilla ja 8hp lootalla ajettu 390tkm ja moottori vaihdettu laakkosella uuteen, tällä ajettu 180tkm. Mitenköhän tuollaiset vielä kestää ajossa ja varsinkin laatikko ? Laakkosen merkkihuoltokirja, joka pitkälti täydellinen. Näissähän on koneena B47, joissa ei kai vastaavaa jakopää ongelmaa, kuin N47 koneissa ?

    Kehtaako tuollaista ostaa, miten kestää laatikko ja kone, öljyt aina 20tkm sisään vaihdettu. Laatikon öljynvaihdoista pitää kysellä. Katsoin runkonumerolla, niin valmistettu 2013 vuoden alussa ilmeisesti, mutta vuoden 2015 autoksi kuitenkin merkitty trafin järjestelmään, mikä tämän takana ?
    B47:lla ei ole kyllä todennäköisesti valmistettu vuoden 2013 alussa, kun tuli vissiin mallivuodelle 2014 F1X:ään tuo kone? N47 2013-2014, B47 2014-2016 noin about.

    Leave a comment:


  • Sisäänajettu
    replied
    Olisi yksi F10 LCI 518d kiikarissa, korilla ja 8hp lootalla ajettu 390tkm ja moottori vaihdettu laakkosella uuteen, tällä ajettu 180tkm. Mitenköhän tuollaiset vielä kestää ajossa ja varsinkin laatikko ? Laakkosen merkkihuoltokirja, joka pitkälti täydellinen. Näissähän on koneena B47, joissa ei kai vastaavaa jakopää ongelmaa, kuin N47 koneissa ?

    Kehtaako tuollaista ostaa, miten kestää laatikko ja kone, öljyt aina 20tkm sisään vaihdettu. Laatikon öljynvaihdoista pitää kysellä. Katsoin runkonumerolla, niin valmistettu 2013 vuoden alussa ilmeisesti, mutta vuoden 2015 autoksi kuitenkin merkitty trafin järjestelmään, mikä tämän takana ?

    Leave a comment:


  • Vmatti
    replied
    Kenelläkään kokemusta tästä putiikista?

    https://www.autonavaimet.fi/

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by Vmatti View Post
    MajorDrake kerkesikin kommentoida jo ennen minun kysymystä "miten paritetaan?"
    Minunkin käsitys oli, että olin jo parittanut käynnistämällä auton ohjauspylväkosketuksen kautta!
    Ei vaan lähtenyt toimimaan tuonkaan jälkeen...
    Sekoitankohan sitten itse muistin syövereistä jotain. Ainakin Webaston kaukosäädintä on paritettu ISTAlla F-korisiin, mutta nyt kun asiaa ajattelee niin sehän on ihan eri kuin auton avain... :think

    Leave a comment:


  • Vmatti
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Eikös parittaminen näissä uudemmissa tapahdu automaattisesi kun avaimella ajaa? Ts. käynnistää kertaalleen ohjauspylvästä vasten tunnistamalla avaimen, samalla pitää tietysti toisen avaimen olla jossain muualla kuin autossa...
    MajorDrake kerkesikin kommentoida jo ennen minun kysymystä "miten paritetaan?"
    Minunkin käsitys oli, että olin jo parittanut käynnistämällä auton ohjauspylväkosketuksen kautta!
    Ei vaan lähtenyt toimimaan tuonkaan jälkeen...

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Yritä parittaa uudelleen patterin vaihdon jälkeen.
    Eikös parittaminen näissä uudemmissa tapahdu automaattisesi kun avaimella ajaa? Ts. käynnistää kertaalleen ohjauspylvästä vasten tunnistamalla avaimen, samalla pitää tietysti toisen avaimen olla jossain muualla kuin autossa...

    Leave a comment:


  • pyroz
    replied
    Originally posted by Vmatti View Post
    Toinen kauko-ohjain lakkasi toimimasta ihan yhtäkkiä. Ei avaa ovia eikä tunnista sisällä eli ajonesto pitää manuaalisesti ottaa pois päältä (koskettamalla avaimella ratin runkoa). Patterit vaihdettu varmuuden vuoksi kahteen kertaan, ihan mykkä.

    Toinen avain toimii ihan normaalisti.

    Mitä tuollaiselle rikkinäiselle avaimelle on tehtävissä - korjaako noita kukaan, voiko uudelleen ohjelmoida vai heitetäänkö suoraan vaan vesilintua?
    Ja saakohan uuden avaimen muualta kuin marmorilta? Hinta varmaan satoja euroja?

    Hyviä ideoita otetaan vastaan, kiitos!
    Yritä parittaa uudelleen patterin vaihdon jälkeen.

    Leave a comment:


  • Vmatti
    replied
    Toinen kauko-ohjain lakkasi toimimasta ihan yhtäkkiä. Ei avaa ovia eikä tunnista sisällä eli ajonesto pitää manuaalisesti ottaa pois päältä (koskettamalla avaimella ohjauspylvästä). Patterit vaihdettu varmuuden vuoksi kahteen kertaan, ihan mykkä.

    Toinen avain toimii ihan normaalisti.

    Mitä tuollaiselle rikkinäiselle avaimelle on tehtävissä - korjaako noita kukaan, voiko uudelleen ohjelmoida vai heitetäänkö suoraan vaan vesilintua?
    Ja saakohan uuden avaimen muualta kuin marmorilta? Hinta varmaan satoja euroja?

    Hyviä ideoita otetaan vastaan, kiitos!
    Last edited by Vmatti; 27-08-2019, 08:20.

    Leave a comment:


  • Aksuuu
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Mustat varmaankin. Siniset voivat olla esim. H&R:n jouset.
    Joo näin toi googlekin yritti kertoo mut en löytänyt varmistusta

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎