Originally posted by vekkuli
View Post
Adblue/SCR järjestelmän häikät/toiminta
Collapse
X
-
-
Vaatikos tuo adbluehäiriö ilmoituksen sammutus istalla suoritetun onnistuneen järjestelmän testauksen? :think:EX: Ford mondeo -96
"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
Ainakin kojetaulussa ollut oranssi AdBlue häiriö teksti hävisi ihan ajamalla alle 10 kilsaa kun linja oli vaihdettu, ilman mitään vikakoodien nollauksia. Autohan testaa itse sen ja jos kunnossa niin ilmoitus häviää.Originally posted by JiiVee92 View PostVaatikos tuo adbluehäiriö ilmoituksen sammutus istalla suoritetun onnistuneen järjestelmän testauksen? :think:
Comment
-
Ennen seuraavaa jännittävää Adblue-talvea niin kysytään täälläkin että onko Kemiran Denoxium tai Total Energies ClearNOx tuotteista kokemusta? Lyhyellä luennalla olisi AdBluen tappaja jos vain saataisiin myyntiin EU alueella. Yht.sopiva ja parempi pakkasen kestävyys -> siis merkittäviä säästöjä kuluttajille.Last edited by juva3; 16-07-2024, 08:28.
Comment
-
AdBlue-systeemi herjaa probleemaa F10 520d vm. 2014. Vikakoodeja en saanut omalla halppislukijalla irti yhtään. Autoon on juuri vaihdettu EGR-venttiili, NOx-anturi ja ahtopaineen tunnistin. Ennen ei ole mitään tuollaista tullut. Voisko joku olla mennyt vipuun NOx-anturia korjaamolla vaihdettaessa?
Comment
-
Elikkäs 520 f11 2015 kävi adblueputken vaihdossa ja samalla vaihtoivat lambdan ja lämpötila-anturin. Lambdananturin pää oli sulanu?!? Näitten vaihdon jälkeen alkoi herjata pumppu/säiliötä ja korjaamo nosti kädet pystyyn,että vie merkkikorjaamolle. Paljohan maksaa tuo pumpun/säiliön vaihto?
Comment
-
Elikkäs 520 f11 2015 kävi adblueputken vaihdossa ja samalla vaihtoivat lambdan ja lämpötila-anturin. Lambdananturin pää oli sulanu?!? Näitten vaihdon jälkeen alkoi herjata pumppu/säiliötä ja korjaamo nosti kädet pystyyn,että vie merkkikorjaamolle. Paljohan maksaa tuo pumpun/säiliön vaihto?
Comment
-
Oliko varmasti lambda-anturin pää sulanut? EI kyllä tule kuntoon millään SCR tankin vaihdolla, jos noin on todella käynyt. Jos se lambda oli sulanut, niin sitten sen syy pitäisi kyllä ensimmäisenä selvittää ja sitten vasta pohtia sitä SCR järjestelmää.Originally posted by Matid View PostElikkäs 520 f11 2015 kävi adblueputken vaihdossa ja samalla vaihtoivat lambdan ja lämpötila-anturin. Lambdananturin pää oli sulanu?!? Näitten vaihdon jälkeen alkoi herjata pumppu/säiliötä ja korjaamo nosti kädet pystyyn,että vie merkkikorjaamolle. Paljohan maksaa tuo pumpun/säiliön vaihto?
Itse veisin kyllä jonnekkin missä näistä on kokemusta selvitykseen mikä siellä nyt on oikeasti vialla ettei vaan vaihdella osia arvausten perusteella.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
Comment