Onkos joku päivitelly karttoja viimeaikoina? Laitoin cic.hen 2020-2 East kartat mutta suomessa näkyy vaan päätiet, eikös eastin kartoissa pitäs olla koko suomi. Vai onkohan vika tuossa paketissa minkä latasin. Kyllä nuo on aikaisemmin toiminut.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-BMW F11 530xd -12
-BMW E60 530dA -04
-BMW E23 735iA -85
Ex
-BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
-BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
-BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
-BMW E39 528i 96
-
-
Originally posted by pyyn0 View PostOnkos joku päivitelly karttoja viimeaikoina?B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Originally posted by molotow View Postsaako start/stop toiminnon ohjelmoitua kokonaan pois käytöstä? ei tarttis joka ikinen kerta muistaa painaa sitä pois päältä startatessa..
Esim. Carlystä löytyy Codings -alta nimellä "Start/Stop-Automatic default off"
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View PostGo West, young man.-BMW F11 530xd -12
-BMW E60 530dA -04
-BMW E23 735iA -85
Ex
-BMW E89 Z4 35i 09 Roadster
-BMW E85 Z4 2,5 03 Roadster
-BMW E36 Z3 2,0 99 Roadster
-BMW E39 528i 96
Comment
-
-
Originally posted by molotow View Postsaako start/stop toiminnon ohjelmoitua kokonaan pois käytöstä? ei tarttis joka ikinen kerta muistaa painaa sitä pois päältä startatessa..B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - N47D20O1- M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
Comment
-
-
Sigun dieselvehje alkoi tehottoman tuntuiseksi. Ei anna vikakoodeja.
Auto tuntuu kuin olisi liikaa poratussa mopossa läpät jumissa
Pintakaasulla ajellen meinaa jopa vauhti hiljentyä mutta kulutusviisari kipuaa herkästi 10-15L väliin. Hiukan kun painaa kaasua niin ei juuri kiihdy, mutta kulutustappi on 15L. Kaasu pohjaan ilman kickdownia niin auto miettii ja yrittää kiihtyä (jollain 1300rpm ) ja sitten vaihtaa yhden isompaan ja alkaa mennä. Mielestäni aiemmin D-lla kun linttasi kaasun pohjaan, vaihtoi kaksi pienemmälle. Ihan kuin vaihteisto olisi adaptoitunut (taas) liian pienille kierroksille mutta se ei selitä sitä miksi auto meinaa puutua pintakaasulla ja kulutus lipuu ylöspäin. Oireet melko lieviä mutta havaittavissa ja molemmat auton kuskit huomanneet tämän toisistaan tietämättä.
Mitän nyt ekana? D-suodatin vaihto, fortea suodattimeen ja ilmansuodatin uusiksi? Sitten katselemaan koneelle, mitä? Ahtoja, suutinkorjauksia, ilmamäärän näyttämää ja lämpötila-anturien lukemia?Last edited by alspe; 12-08-2020, 19:36.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
191tkm ajettuun F11:een pitäisi vaihtaa raidetangot kun ovat niin ruostuneet, ettei pyörien suuntaus onnistunut.
Mitä muuta alustaan kannattaisi vaihdattaa samalla kertaa noiden kanssa "200-tonnin huollossa"?
Autoon ei ole vaihdettu mitään alustaosia omistusaikanani 137tkm ajon jälkeen.Tesla Model X Performance Ludicrous Mode
ex showroomit:
BMW F11 535dA xDrive
BMW F10 520dA ///M-Sport
BMW E92 335dA
Comment
-
-
Katalysaattori sytyttää moottorivaloa, nopeesti googlettelemalla näin neuvoja että lambda kannattaa tsekata ensin? Vai voiko jo 200tkm mittarissa katalysaattori olla kaput? Ei oo vaan F-sarjan kanssa toimivaa inpaa nopeesti saatavilla. :thinkF10 528iA
Ex. E39 528iA, E60 530iA, MB CLK55 AMG, CLS350, E60 530iA, F30 328iA
Comment
-
-
Originally posted by kailinds View Post191tkm ajettuun F11:een pitäisi vaihtaa raidetangot kun ovat niin ruostuneet, ettei pyörien suuntaus onnistunut.
Mitä muuta alustaan kannattaisi vaihdattaa samalla kertaa noiden kanssa "200-tonnin huollossa"?
Autoon ei ole vaihdettu mitään alustaosia omistusaikanani 137tkm ajon jälkeen.
Vaihtaisin kerralla ainakin koiran luut, raidetangot ja neljä alatukivartta kerralla. Ehkä nelikkoon vielä etuvetarin samassa kun eikös ne ole aika tavallinen kulumiskohta? Pääset paljon vähemmällä jumppaamisessa seuraavat vuodet, veikkaisin.Last edited by alspe; 12-08-2020, 23:13.G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by alspe View PostSigun dieselvehje alkoi tehottoman tuntuiseksi. Ei anna vikakoodeja.
Auto tuntuu kuin olisi liikaa poratussa mopossa läpät jumissa ��
Pintakaasulla ajellen meinaa jopa vauhti hiljentyä mutta kulutusviisari kipuaa herkästi 10-15L väliin. Hiukan kun painaa kaasua niin ei juuri kiihdy, mutta kulutustappi on 15L. Kaasu pohjaan ilman kickdownia niin auto miettii ja yrittää kiihtyä (jollain 1300rpm ) ja sitten vaihtaa yhden isompaan ja alkaa mennä. Mielestäni aiemmin D-lla kun linttasi kaasun pohjaan, vaihtoi kaksi pienemmälle. Ihan kuin vaihteisto olisi adaptoitunut (taas) liian pienille kierroksille mutta se ei selitä sitä miksi auto meinaa puutua
Comment
-
-
Originally posted by Ileh View PostVeikkauksia, 1) imusarjaläppien akseli poikki eli alaväännöt häviää tai 2) loodan mekatroniikka antaa periksi alakierroksilla, lähteekö vetämään heti kun vaihtaa pienemmälle?G30 520d xDrive
EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91
Comment
-
-
Originally posted by kailinds View Post191tkm ajettuun F11:een pitäisi vaihtaa raidetangot kun ovat niin ruostuneet, ettei pyörien suuntaus onnistunut.
Mitä muuta alustaan kannattaisi vaihdattaa samalla kertaa noiden kanssa "200-tonnin huollossa"?
Autoon ei ole vaihdettu mitään alustaosia omistusaikanani 137tkm ajon jälkeen.
Noista muista osista voi tietysti olla montaa mieltä, että kannattaako ehjää käydä korjaamaan, jos ei selkeästi löydy rikkinäisiä tai väljiä palikoita. Mulla sama kärry ja vasta 300tkm paikkeilla vaihdettiin reaktiotangot, ja nyt pohdinnassa että onko alatukivarret sitten seuraavat vaihdettavat, mutta ei nekään osoita väljyyden merkkejä. Ei nuo keulan palikat lopulta niin isotöisiä vaihdettavia ole. Mutta ei kai siinäkään mitään pahaa ole jos ennakoivasti vaihtaa ja lompsa kestää. Ainakin ne reaktiotankojen isot puslat kannattaa kattoa, ne taitaa olla se ensimmäinen antautuva kohta näissä.
Comment
-
Comment