Originally posted by Crete88
View Post
F10/F11 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vähän mielipideasia - itse pidän sopivana vaihtovälinä 4 vuotta, kun nesteen ominaisuudet kuitenkin muuttuvat ajan oloon. Tämä vaihtoväli on samalla myös tehtaan suositus muille kuin M-autoille, joissa se on kolme vuotta (lähde: Enclosure 2 to SI170196 (140)).Last edited by JaniLap; 22-03-2023, 23:21.IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
-
Onko täällä kellään tilttaillut 6WB mittaristot? Tänään jäi yhdessä startissa mittaristo pimeäksi samoin hudi. Virrat pois ja odotti hetken niin heräsi taas.
Jotain ennettä tulevasta vai normi homma? Ei oo aikasemmin n. 2v omistuksen aikana moista tehnyt.G26 i4 M60 -26
E46 M3 -02
Comment
-
Kyllä mieluummin ISTA:lla lukisin ennen ostoa. Ellei itseltä löydy laitteita, niin joku foorumilainen / korjaamo voi tuon tehdä kun sovit. Itse en ostaisi tuon ikäistä autoa ilman, että siitä on koodit luettu kunnon laitteilla.Originally posted by Bugsneeze View PostOnko näistä miten hankalaa tuo vikakoodien luku ja nollaus?
Mulla on joku Ebaysta tilattu bluetooth-palikka + puhelimessa Torque, jolla ainakin entisestä kulkineesta (PSA) sai koodeja luettua ja nollattuakin.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Miulla tehnyt 2 kertaa saman, kylmä keli ollut silloin. Ei mitään vikakoodeja, niin jännityksellä odotellaan mitä tapahtuu..Originally posted by Ju11i View PostOnko täällä kellään tilttaillut 6WB mittaristot? Tänään jäi yhdessä startissa mittaristo pimeäksi samoin hudi. Virrat pois ja odotti hetken niin heräsi taas.
Jotain ennettä tulevasta vai normi homma? Ei oo aikasemmin n. 2v omistuksen aikana moista tehnyt.F11 535d xDrive M-Sport -13
Comment
-
Mulla teki saman, kerran F10 ja kerran F11. Molemmat tapaukset taisi olla kesällä.Originally posted by Ju11i View PostOnko täällä kellään tilttaillut 6WB mittaristot? Tänään jäi yhdessä startissa mittaristo pimeäksi samoin hudi. Virrat pois ja odotti hetken niin heräsi taas.
Jotain ennettä tulevasta vai normi homma? Ei oo aikasemmin n. 2v omistuksen aikana moista tehnyt.I4 e40 Msport
Kia Rio 1.2 -21
ex. 520d F11 LCI -16
ex. 520d F10 LCI M Sport -14
ex. 320d E90 -06
ex. Audi A3 2.0 TDI 8P -07
ex. 320i E36 Coupe -95
Comment
-
Originally posted by juha_s View PostMiulla tehnyt 2 kertaa saman, kylmä keli ollut silloin. Ei mitään vikakoodeja, niin jännityksellä odotellaan mitä tapahtuu..Okei, eipä se sitten varmaan auta kuin seurailla.Originally posted by Aksuuu View PostMulla teki saman, kerran F10 ja kerran F11. Molemmat tapaukset taisi olla kesällä.
G26 i4 M60 -26
E46 M3 -02
Comment
-
Kiitos tiedosta, taidan vaihtaa ne sitten kun ei se neste montaa kymppiä maksa. Tarvitaanko tuohon vaihtoon testeriä tai softaa vai meneekö ihan perinteisesti? Ei löydy näihin autoihin mitään Haynesin tms. opasta jostain syystä.Originally posted by JaniLap View PostVähän mielipideasia - itse pidän sopivana vaihtovälinä 4 vuotta, kun nesteen ominaisuudet kuitenkin muuttuvat ajan oloon. Tämä vaihtoväli on samalla myös tehtaan suositus muille kuin M-autoille, joissa se on kolme vuotta (lähde: Enclosure 2 to SI170196 (140)).
Comment
-
Ei tarvitse testeriä nesteiden vaihtoon.Originally posted by Crete88 View PostKiitos tiedosta, taidan vaihtaa ne sitten kun ei se neste montaa kymppiä maksa. Tarvitaanko tuohon vaihtoon testeriä tai softaa vai meneekö ihan perinteisesti? Ei löydy näihin autoihin mitään Haynesin tms. opasta jostain syystä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Ei neste sinänsä maksa, mutta jonkun verran työtä ja edestä purkamista tuossa on.Originally posted by Crete88 View PostKiitos tiedosta, taidan vaihtaa ne sitten kun ei se neste montaa kymppiä maksa. Tarvitaanko tuohon vaihtoon testeriä tai softaa vai meneekö ihan perinteisesti? Ei löydy näihin autoihin mitään Haynesin tms. opasta jostain syystä.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Joo jostain letkusta varmaan täytyy vanha neste laskea pois, ei taida syylarissa mitään tyhjennyshanaa olla. Alipainevaihtaja on varmaan myös hyvä olla uuden nesteen lisäämiseen.Originally posted by Laku View PostEi neste sinänsä maksa, mutta jonkun verran työtä ja edestä purkamista tuossa on.
Comment
-
Valmistenumerolla vaikka täältä:Originally posted by Bugsneeze View PostMistä sen näkee mikä moottori autossa on?
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Mietin, että eikö tälläkin foorumilla ole raportoitu toistuvista turborikoista B47 imuputkiston rakenteen vuoksi. N47:ssa jakopää osuu ehkä kerran uusittavaksi auton eliniän aikana.Originally posted by VilleP View PostEipä ne kaikki hajoa. Tuoreempi B47 toki huomattavasti luotettavampi.F11 -16 535d xD M-Sport Champagner Quarz Met
Comment
Comment