Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 Kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • xpro
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2012
    • 251
    • varkaus

    onko syyllinen huohottimen kalvo/separaattori kun oireet ovat seuraavanlaiset (m60) 740i : auto kärsii tehottomuudesta esim kaupunki nopeuksissa vauhti ei juurikaan lähde nousemaan kaasupohjassakaan ilman kick downia, öljyn käry haisee, välillä käynnistyminen hieman nuhaista, ja auton käynnissä ollessa kun avaa öljykorkin niin imee kovasti sisään päin ja rupeaa kuulumaan erikoinen ääni.

    Comment

    • stancedream
      Bimmer Rookie
      • Jul 2013
      • 64
      • N/A

      Bmw-gsm

      Tuosta bmw-puhelimesta senverran että laitoin koodin väärin 3kertaa.. Nyt lukee että salpa, eikä pysty soittamaan enää. Pitääkö kortti "aukasta" oikealla puhelimella? kun ei tuolla voi tehdä mitään..:think..

      Kyseessä siis tollanen iso palikkapuhelin eli se vanhempi?
      '96 E38 728iA vermontgrün

      ex:
      '96 E39 528i cosmosschwarz

      Comment

      • Muurahainen
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 9194
        • Nurmijärvi

        Originally posted by stancedream View Post
        Tuosta bmw-puhelimesta senverran että laitoin koodin väärin 3kertaa.. Nyt lukee että salpa, eikä pysty soittamaan enää. Pitääkö kortti "aukasta" oikealla puhelimella? kun ei tuolla voi tehdä mitään..:think..

        Kyseessä siis tollanen iso palikkapuhelin eli se vanhempi?
        Taidat päästä syöttämään puk koodia kännykällä.

        Comment

        • stancedream
          Bimmer Rookie
          • Jul 2013
          • 64
          • N/A

          Originally posted by Muurahainen View Post
          Taidat päästä syöttämään puk koodia kännykällä.
          Joo, pitääpi vaan hommata puhelin missä olisi tuollainen isompi simi ! Harmittaa vaan kun joutuu rikkomaan tuon simin kehyksen, mutta eiköhän sen jollain siihen saa vielä takaisin.
          '96 E38 728iA vermontgrün

          ex:
          '96 E39 528i cosmosschwarz

          Comment

          • jakeluvesimies
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2010
            • 2726
            • On the road @ Laplandia

            Originally posted by stancedream View Post
            Joo, pitääpi vaan hommata puhelin missä olisi tuollainen isompi simi ! Harmittaa vaan kun joutuu rikkomaan tuon simin kehyksen, mutta eiköhän sen jollain siihen saa vielä takaisin.
            Teipillä hoituu

            Comment

            • stancedream
              Bimmer Rookie
              • Jul 2013
              • 64
              • N/A

              Originally posted by jakeluvesimies View Post
              Teipillä hoituu
              Toivotaan. Ei taida toimia tuo puhelimen alla oleva simpaikka nykyään?
              '96 E38 728iA vermontgrün

              ex:
              '96 E39 528i cosmosschwarz

              Comment

              • SeksiSeppo
                Bimmer Rookie
                • Mar 2014
                • 69
                • Suomi

                Originally posted by stancedream View Post
                Toivotaan. Ei taida toimia tuo puhelimen alla oleva simpaikka nykyään?
                Peräkonttiin kortti ja toimii hienosti.

                Comment

                • stancedream
                  Bimmer Rookie
                  • Jul 2013
                  • 64
                  • N/A

                  Originally posted by SeksiSeppo View Post
                  Peräkonttiin kortti ja toimii hienosti.
                  Joo siellä se on ollutkin tuo olisi vain kätevämpi paikka
                  '96 E38 728iA vermontgrün

                  ex:
                  '96 E39 528i cosmosschwarz

                  Comment

                  • Nepo
                    Bimmer Rookie
                    • Dec 2011
                    • 92
                    • oulu

                    Onko nämä eri perävälityksellä kun 5sarja, itsellä kierrokset 100vauhissa yli 2000 mutta turbiini lukittuu kyllä hienosti.
                    Tuli vaan mieleen kun tuossa 5:sessa paljon matalemmat kierrokset. Renkaatkaan ei ainakaan alikokoiset, päinvastoin 255/45-19:think
                    730da, 99
                    Ex 530da, 99
                    530da, 01

                    Comment

                    • Ramzez
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2009
                      • 6104
                      • Jyväskylä

                      Originally posted by Nepo View Post
                      Onko nämä eri perävälityksellä kun 5sarja, itsellä kierrokset 100vauhissa yli 2000 mutta turbiini lukittuu kyllä hienosti.
                      Tuli vaan mieleen kun tuossa 5:sessa paljon matalemmat kierrokset. Renkaatkaan ei ainakaan alikokoiset, päinvastoin 255/45-19:think
                      Joku vika autossasi täytyy olla, sillä kierrosten tulisi olla 100 km/h vauhdissa n. 1850 kierrosta minuutissa. Näin ainakin omassa seiskassani ja kaikissa muissa toimivissa autoissa.

                      Comment

                      • Nepo
                        Bimmer Rookie
                        • Dec 2011
                        • 92
                        • oulu

                        Originally posted by Ramzez View Post
                        Joku vika autossasi täytyy olla, sillä kierrosten tulisi olla 100 km/h vauhdissa n. 1850 kierrosta minuutissa. Näin ainakin omassa seiskassani ja kaikissa muissa toimivissa autoissa.
                        Mikähän voisi olla?

                        Edit 2050kierrosta on, mutta toimii täysin identtisesti tuohon toiseen verrattuna ainut ero kierrokset, kaasua painamalla huomaa että turbiini lukossa.
                        Last edited by Nepo; 04-08-2014, 22:35.
                        730da, 99
                        Ex 530da, 99
                        530da, 01

                        Comment

                        • Muurahainen
                          BTCF Member
                          • Dec 2006
                          • 9194
                          • Nurmijärvi

                          Originally posted by Nepo View Post
                          Mikähän voisi olla?

                          Edit 2050kierrosta on, mutta toimii täysin identtisesti tuohon toiseen verrattuna ainut ero kierrokset, kaasua painamalla huomaa että turbiini lukossa.
                          Onkohan sinne eksynyt jossain vaiheessa joku erilainen perä?
                          Tuon 1850 myös itsellä.

                          Comment

                          • Nepo
                            Bimmer Rookie
                            • Dec 2011
                            • 92
                            • oulu

                            Originally posted by Muurahainen View Post
                            Onkohan sinne eksynyt jossain vaiheessa joku erilainen perä?
                            Tuon 1850 myös itsellä.
                            Eikös ainakin bensoihin ole saanut jo tehtaalta sen tiheämmän (3.15) perän halutessaan?
                            Todennäköisesti tuommoinen sinne on eksynyt/ollut alkujaan. Mielestäni turbiinikin lukittuu hieman normaalia aikaisemmin, mikä soveltuu paremmin suomen olosuhteisiin.
                            Tiedä häntä mutta tuskin tässä kannattaa tuon vuoksi unia menettää:think
                            730da, 99
                            Ex 530da, 99
                            530da, 01

                            Comment

                            • thuttu77
                              Bimmer Rookie
                              • Mar 2005
                              • 160

                              Originally posted by Nepo View Post
                              Eikös ainakin bensoihin ole saanut jo tehtaalta sen tiheämmän (3.15) perän halutessaan?
                              Todennäköisesti tuommoinen sinne on eksynyt/ollut alkujaan. Mielestäni turbiinikin lukittuu hieman normaalia aikaisemmin, mikä soveltuu paremmin suomen olosuhteisiin.
                              Tiedä häntä mutta tuskin tässä kannattaa tuon vuoksi unia menettää:think
                              Ainakin oman auton alustanumerolla löytyy vaihtoehtona tiheämpi perä realoemista.



                              Kokeile kurkata sieltä.

                              Missä nopeudessa sulla menee lukko päälle?
                              Muistelen että omassani tasakaasulla alle 60km/h tai siinä tietämillä ja isommilla nopeuksilla / vaihteilla sit 80-90km/h hujakoilla en muista varmaksi

                              Comment

                              • BeamR
                                BTCF Member
                                • Jul 2007
                                • 13363
                                • Espoon takametsät

                                Originally posted by Nepo View Post
                                Eikös ainakin bensoihin ole saanut jo tehtaalta sen tiheämmän (3.15) perän halutessaan?
                                eri tiheyksisiä periä on ollut tarjolla. Esim kaukoidän vehkeissä on tiheämpiä periä (mulla ollut molemmissa), syynä saattaa olla sikäläiset lakisääteiset nopeuslimitterit.
                                F46 Gran Tourer -20
                                Boxster 2.5 -97

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎