Originally posted by jakeluvesimies
View Post
E38 kysymyksiä ja vastauksia V
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Apparin puolen releboxin sisältä, iskaritornin takaa. Boxin kyljessä on vapaita läpivientejäkin valmiina tulla konetilaan ja sinne sisälle saa sulakkeet/releet myös jos tarvetta. Hiukan riippuu annetaanko apuvirtaa vai asennetaanko alustaledejä.Elämä on pihakivestä.
-
En tiedä mahtuuko 750:ssä vaihteisto pois ilman putkiston irroitusta mutta -> kardaani pois -> turbiini irti vetolevystä -> vaihteisto pois -> vetolevy pois -> vanha stefa pois -> kasaus käänteisessä järjestyksessä.Originally posted by Alvar View PostRupesi toi 750 tiputtamaan öljyä ja pitäisi kampiakselin taaempi stefa vaihtaa.
Osaisiko joku kertoa minkälainen homma, jos itse tekisi?
Ei ole ihan parkkipaikalla tehtävä remontti ja älä suotta irroita turbiinia laatikosta vaan irroita se vetolevystä ennen vaihteiston irroitusta.
Comment
-
-
Osaako joku sanoo miks oma 750 ei enää pyöritä starttia akun vaihdon jälkeen? vm95 Vanhalla akulla toimi hyvin jos oli ollut lautaksessa mutta nyt uudella samalisella akulla ei sano enää mitään? O.o Akku ollu ennestääkin muutaman kerran irti ja ei ole ollut ongelmia.
Comment
-
Tarvisi mitä ilmeisimmin virolainen seiska suolistaa ja tuollainen löytyi:
Nyt vain ei oikein luonto antaisi periksi värin/sisustan takia pilkkoa tuollaista
Sekundäärinen ei niin hyvä vaihtoehto kun on tuo http://eng.auto24.lv/lietoti/bmw/750/2134816 ja se ei aiheuta mitään sääliin luokiteltavia tuntemuksia, vaikeita valintoja
Tapetaanko herra A vai B
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
Originally posted by Zoui View PostApparin puolen releboxin sisältä, iskaritornin takaa. Boxin kyljessä on vapaita läpivientejäkin valmiina tulla konetilaan ja sinne sisälle saa sulakkeet/releet myös jos tarvetta. Hiukan riippuu annetaanko apuvirtaa vai asennetaanko alustaledejä.
Kiitos vinkistä... Sieltä löytyi... Nyt on tulivoimaa pimeyttä vastaan
Comment
-
B:n kuvat ovat niin järkyttäviä, että itse ostaisin tuon A:n purkuun. L7:n korjaukseenko?Originally posted by Zoui View PostTarvisi mitä ilmeisimmin virolainen seiska suolistaa ja tuollainen löytyi:
Nyt vain ei oikein luonto antaisi periksi värin/sisustan takia pilkkoa tuollaista
Sekundäärinen ei niin hyvä vaihtoehto kun on tuo http://eng.auto24.lv/lietoti/bmw/750/2134816 ja se ei aiheuta mitään sääliin luokiteltavia tuntemuksia, vaikeita valintoja
Tapetaanko herra A vai B
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Tuo B ehdottomasti kun siitä kaikki osatkin saisit, varmaan huomasit että eka ei oo facelifti niin lokareita, valoja ym et voi oikein omaasi hyödyntääOriginally posted by Zoui View PostTarvisi mitä ilmeisimmin virolainen seiska suolistaa ja tuollainen löytyi:
Nyt vain ei oikein luonto antaisi periksi värin/sisustan takia pilkkoa tuollaista
Sekundäärinen ei niin hyvä vaihtoehto kun on tuo http://eng.auto24.lv/lietoti/bmw/750/2134816 ja se ei aiheuta mitään sääliin luokiteltavia tuntemuksia, vaikeita valintoja
Tapetaanko herra A vai B 
E38 750iL 1999 | Bmw i3 94ah Rex |
Bmw asiantuntemusta Kanta-Hämeestä, Detailing palvelut, Virallinen XHP jälleenmyyjä
RikunAutofix.fi
Comment
-
Sitäpä juuri, vaan kun tuo A näyttää siistiltä ja sopivasti erilaiselta omaan makuun ihan vaikka ajopeliksi asti, pakko kai se sitten on. Toisaalta B olisi samaa ikäluokkaa ja siitä saisi facelift valoja/lokasuojia, niillä hiukan parempi arvo myydessä... pitää laittaa paikallinen kurkkaamaan ruostetilanne peltien osalta, se kai sitten ratkaisee.Originally posted by Laku View PostB:n kuvat ovat niin järkyttäviä, että itse ostaisin tuon A:n purkuun. L7:n korjaukseenko?Elämä on pihakivestä.
Comment
-
No mä löysin eilen omista nurkista kaksi vasemman puoleista facelift xenon umpiota, eli enää uupuu vasen facelift lokasuoja, sen saisi 80eur hintaan toisaalta. Purkuautosta oikeastaan pisteosia, konepelti, etupuskuri, tuulilasi, yms... en oikein tiedä vielä itekään, mutta kai se on kokoauto ostettava.Originally posted by rikuh1 View PostTuo B ehdottomasti kun siitä kaikki osatkin saisit, varmaan huomasit että eka ei oo facelifti niin lokareita, valoja ym et voi oikein omaasi hyödyntää
Elämä on pihakivestä.
Comment
-
No onhan tossa mustassa yksilössä sitten törkyhintaista sähkökattia ja tupla akkusysteemiä sekä sikakalliit suuttimet yms. facelift tauhkaa jota hukata eteenpäin jos kun ei itselleen halua hyödyntää.
Aika hyvin sopii tuohon vanhempaan seiskaan tuo väri kyllä.
Comment
-
Hyvät pointit ja kiitos näistä.Originally posted by ihi View PostNo onhan tossa mustassa yksilössä sitten törkyhintaista sähkökattia ja tupla akkusysteemiä sekä sikakalliit suuttimet yms. facelift tauhkaa jota hukata eteenpäin jos kun ei itselleen halua hyödyntää.
Aika hyvin sopii tuohon vanhempaan seiskaan tuo väri kyllä.
Pitää katsoa miten käy, mutta tuo facelift tarjoaa ehkä kuitenkin paremmin osia tarpeeseen ja samalla säästyisi tuon mielenkiintoisen väriyhdistelmän hajoittaminen. Eihän tuon valkoisen L7:n ehjääminen nyt mikään ihme temppu ole, mutta kun mulla on tosiaan vielä se musta pre-facelit L7 myös työnalla, niin voisihan senkin vaikka samalla vaivalla faceliftata jos nyt osat niin kohdalleen sattuu.Elämä on pihakivestä.
Comment
Comment